< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » zwanger na MK: stressen...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
zwanger na MK: stressen...
12/12/2006 @ 21:44
meisje

oh nee dana... dit is de nachtmerrie van iedere zwangere...
gelukkig mag je morgen al voor de bloedwaarden gaan, ik voor jou!!!!!

en vergeet niet: de helft van de vrouwen die bloed verliest krijgt géén miskraam!!!

laat je iets weten morgen? en je ook een beetje voor mij, voor mijn echo donderdag?
veel liefs
een onzeker meisje

Link naar deze reactie
13/12/2006 @ 08:12

Hoikes,

De zenuwen stijgen ten top, nu heb ik geconstateerd dat telkens ik wat druk uitoefen op mn buik of wat moet persen op t toilet, ik bloed verlies...(niet zuiver bloed, niet veel maar toch).
Met de eerste miskraam zei de gynae dat ik een broze baarmoedermond heb...
Heb al zitten wenen dat t ni schoon is... waarom ik?
De natuur zeggen ze dan, vind t een wrede en als deze weer uitdraait op een miskraam dan is dit de natuur nimeer é...
pffff
Groetjes, Dana

Link naar deze reactie
13/12/2006 @ 12:51
Lunneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lieve Dana,

Ik vind het zo verschrikkelijk dat je door zo'n onzekere tijd moed... bloedverlies ziet niemand graag tijdens een zwangerschap... Maar het is inderdaad waar, als er geen immense hoeveelheid bloed te zien en je geen hevige buikpijn hebt dan ben je volgens mij geen miskraam aan het doen...
Hopelijk krijg je snel meer zekerheid want niets is erger dan de onzekerheid...
Een hele hele hele dikke knuffel
Lunneke

Link naar deze reactie
13/12/2006 @ 17:44
meisje

dana, weet je al iets meer???? ik zit zo met je in... ik kan goed geloven dat je al veel hebt moeten huilen, 't is gewoon niet eerlijk.... pffffff je kijkt er zo hard naar uit en het baby'tje is zo gewenst... en dan zijn er van die vrouwen die ongewenst zwnager worden, of gewoon blijven roken en drinken, ... gek word je daarvan...

laat je iets horen???

Link naar deze reactie
13/12/2006 @ 17:56
meisje

ik ben ondertussen ook aan het stressen tegen de sterren op: morgen krijg ik de echo voor het hartje! ik ben zo bang dat er niks te zien gaat zijn... ik ben zo bang voor mijn reactie daarop, ik vrees dat ik in een enorm zwart gat ga tuimelen als het nu weer misloopt. ik probeer uit alle macht positief te denken, maar morgen zal het verdict vallen hé
ik voel me deze week heel misselijk dus denk ik dat het wel ok zal zijn, maar wie weet leeft het vruchtje niet meer en ben ik gewoon misselijk van de hormonen die blijven circuleren... ik zoek op het internet verhalen van misselijkheid bij een miskraam en zo word ik nog meer zenuwachtig...
ik laat het jullie morgen weten (al heb ik niet de indruk dat er veel mensen in geïnteresseerd zijn )

Link naar deze reactie
14/12/2006 @ 09:54

Hoi,

Gisteren heb ik t verdict gekregen, mijn waarde moest minstens 900 bedragen, ze stond op 230.Slecht nieuws dus.
Ik verwacht een tweede miskraam.
Met nieuwjaar zou t afkomen, leuk is anders.
Waarom moet ik daar nog 2 weken op wachten, bestaat er niets om dat vlugger te laten afkomen? Waarom weer geen curettage? Ben zo verdrietig.
We gaan ons zo snel mogelijk laten onderzoeken waarom dit nu twee keer kort achter mekaar voorvalt.
Heeft iemand ervaring met die testen en behandelingen na twee miskramen om t toch uiteindelijk te laten lukken?
Groetjes, Dana

Link naar deze reactie
14/12/2006 @ 10:25
Lunneke

Dag Dana,

Ik vind het zo verschrikkelijk voor jou, ik weet waar je doorgaat... heb zelf 3 miskramen achter de rug... Ik weet niet waarom het nog tot nieuwjaar zou duren voor je je miskraam zou hebben, lijkt me nog lang... bij mij begon het ook met af en toe een beetje bloed bij afvegen maar diezelfde dag deed ik nog mijn miskraam...
Ik zou het eens navragen aan de gynaecoloog of hij niet iets kan voorschrijven om het vlotter te laten gebeuren... Op nieuwjaar zelf een miskraam doen vind ik wel sadistisch; ik hoop voor jou dat het ervoor gebeurt, dan kan je misschien mee de feesten een beetje je gedachten verzetten..
Die onderzoeken moet ik 29 januari ook krijgen, het zou een hormonen- en chromosomenonderzoek zijn, voor de rest weet ik er ook niet veel van, ik weet alleen dat ik er m'n hoop erg op instel...
Hopelijk verlies je de moed niet, ooit hebben wij dat langverwachte hummeltje in ons armen, you'll see...
Dikke knuffel

Link naar deze reactie
14/12/2006 @ 15:18
meisje

ai een beetje dubbel nieuws hier:

-het hartje klopt! maar dat wil volgens de gyne nog niks zeggen, het blijft risicovol tot 12 weken... en om het nog wat erger te maken, ben ik vandaag helemaal niet meer misselijk...

-Dana het spijt me zo... ik weet echt niet wat zeggen om jou te troosten, alles is nu zo cliché... waarom moet iemand dit meer dan één keer meemaken? dat is gewoon niet eerlijk, dat is gewoon gemeen. ik weet niet of er hierboven iemand is, maar dat is gewoon een smeerlap...
en nu gaat iedereen zeggen: je bent nog jong, dat gebeurt zoveel, ik ken iemand met wel 10 miskramen en die heeft nu ook een kind... en ja dat is allemaal waar, maar het doet zo'n pijn (en 10 miskramen, dat overleef ik niet!)... en die opmerkingen minimaliseren wat jij nu voelt... lieve dana, heel veel sterkte! kan je niet vragen voor van die tabletjes om de miskraam op gang te brengen? dan kan je 2007 met een schone lei beginnen, ik duim dat dit de laatste kerst is met zijn tweetjes, dat jullie volgend jaar met 3 zijn.
dikke knuffel!

meisje

Link naar deze reactie
15/12/2006 @ 18:18
Meisje

Online Status Bekijk profiel
testje

Link naar deze reactie
16/12/2006 @ 22:35
Janneke

Hey meisje,
Staat je goed hoor die banner

Link naar deze reactie
18/12/2006 @ 14:30
Meisje

dankjewel

ik ben ondertussen weer in stress-modus
ik heb buikpijn! en ik ben weer bang grrrrrrr kan ik nu niet gewoon genieten??? ik durf zelf niet eens die bobuxjes te kopen die ik mezelf had beloofd na een goede echo, erg hé...

dana, hoe gaat het ondertussen met jou? ik heb me bedacht dat het niet zo fijngevoelig van me was om die banner aan te maken na jouw slechte nieuws... het was zeker niet mijn bedoeling om je daarmee pijn te doen. ik heb heel veel aan je gedacht, laat je iets weten?

veel liefs

Link naar deze reactie
22/12/2006 @ 12:06
Janneke

Hey Meisje,
Hoe is het met je? Nog steeds last van buikpijn?
Ik heb steeds last van mijn rug, ook niet echt prettig en al helemaal niet goed want ook ik schiet dan meteen in de stress en ben weer bang dat het mis gaat.
Gelukkig, kreeg ik gisteren een telefoontje van de gyn met goed nieuws, want de uitslag van de bloedtest was super goed!! Kan dus gerustgesteld de feestdagen in!!

Wanneer krijg je een volgende echo??

Gr. Janneke

Link naar deze reactie
23/12/2006 @ 00:23
Meisje

hey janneke,
blij dat er nog iemand buiten mij hier komt piepen

ja die zorgen dat blijft wel hé. maar positief bekeken: goede bloedtest = alles ok, zelfs met rugpijn. ik heb nog steeds buikpijn af en toe, en ook wat lage rugpijn. ik maak me er wel heel ongerust over, maar moet nu afwachten tot 4 januari voor mijn tweede echo. ik hoop maar dat ik geen bloedverlies krijg intussen en dat die echo goed is. ergens diep in mij heb ik me er al wel bij neergelegd dat het wel niks zal zijn... ik voel het precies zo aan dat het vruchtje niet meer leeft. ik ben bv ook niet meer zo misselijk als vorige week.
ach ja we zien wel...

ik heb net je profiel gelezen, je hebt al een lange weg afgelegd! ik heb daar enorm veel respect voor, ik kan niet weten hoe hard het is, maar ik kan het wel vermoeden. ik weet niet of ik dit zou aankunnen, ik bedoel maar, ik ga er nu al bijna aan onderdoor... ik hoop dan ook van harte dat je de 5de een prachtig hartje te zien krijgt!
je laat dan toch zeker iets weten hé?

veel liefs
meisje

PS Dana, als je hier nog eens zou passeren, laat je dan iets weten?

Link naar deze reactie
30/12/2006 @ 11:47
Meisje

't is hier een monoloog aan het worden maar ik schrijf hier maar verder omdat ik met mezelf geen blijf weet op dit moment...
ik ben nl heel erg bang (en tezelfdertijd ervan overtuigd) dat ik mijn tweede miskraam heb op dit moment.
anderhalve week geleden had ik stevige krampen (zoals 2 weken voor mijn eerste miskraam) en nu verlies ik roze sliertjes (zoals ...) 't lijkt wel weefsel... ik word helemaal gek als ik eraan denk dat het weer mis is, ik vrees dat ik dit niet aankan.
ik zou enerzijds naar de spoed willen gaan, maar anderzijds ben ik bang dat ik daar een onnozel figuur ga slaan. en ik weet niet of ik oud en nieuw wel wil vieren als ik weet dat het weer mis is....
verdomme toch...

Link naar deze reactie
30/12/2006 @ 14:53
Lunneke

Dag meisje,

Die roze sliertjes, zijn die erger aan het worden??? Als het niet erger wordt en je begint geen klaar bloed te verliezen dan zou ik nog niet vrezen...
Ik hoop dat je heel binnenkort een kloppend hartje mag zien en gerust mag zijn..
Die onzekerheid, ik ken dat gevoel...
Veel sterkte en probeer er dit weekend niet te veel aan te denken
Dikke knuffel
Lunneke

Link naar deze reactie
30/12/2006 @ 19:47
Meisje

hallo hier ben ik weer

dank je lunneke voor jouw reactie. ik voel me soms zo'n zeur, ik heb haast nooit iets positiefs te vertellen lijkt mij . ik doe nochthans echt mijn best om positief te denken.

vandaag heb ik niks meer van roze slijmpjes gezien, ik heb ook heel de dag rustig aan gedaan. ik weet het allemaal niet meer hoor... de gedachte dat ik rondloop met een dood vruchtje terwijl ik denk dat ik zwanger ben, dat is er gewoon teveel aan. bij mijn miskraam heb ik tenslotte 2 weken zonder het weten rondgelopen met een dood vruchtje. elk moment dat ik alleen was wreef ik over mijn buikje, zo fier als een gieter. ik moest toen spreken voor een grote groep mensen, normaal zou ik dan doodgaan van de zenuwen maar nu stond ik niet alleen en dat was zo'n kracht. 2 dagen later was de idylle gedaan. ik voelde me echt bedrogen door mijn lijf. ik wil niet meer dat mijn lichaam me zo voor de zot houdt... en dat is precies wat het nu aan het doen is...

nu, ik ga proberen gewoon te genieten van oudjaar morgen. mijn man zijn petekindje zal er zijn, 5 maand oud, zo'n schatje. ik smelt helemaal weg van haar... ik moet nu nog wel ons gezelschapspelleke in elkaar knutselen, 't is met chocolade, en de gedachte eraan doet me al kotsen hihi, hopenlijk win ik dus niet

slaapwel
meisje

Link naar deze reactie
31/12/2006 @ 16:49
Meisje

toch maar langs de spoed gepasseerd: 't hartje klopt, de aanzet van armpjes en beentjes is te zien, 't beweegt al een beetje, vruchtzak is mooi vastgehecht, en ons beebje is nu al 2 dagen voor op de ontwikkeling.
ik ben zo blij

ik ga nu echt wel lekker genieten!!!!

prettig eindejaarsfeesten aan iedereen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina