Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/12/2006 @ 21:44 meisje | oh nee dana... dit is de nachtmerrie van iedere zwangere... gelukkig mag je morgen al voor de bloedwaarden gaan, ik en vergeet niet: de helft van de vrouwen die bloed verliest krijgt géén miskraam!!! laat je iets weten morgen? en veel liefs een onzeker meisje |
| 13/12/2006 @ 08:12 | Hoikes, De zenuwen stijgen ten top, nu heb ik geconstateerd dat telkens ik wat druk uitoefen op mn buik of wat moet persen op t toilet, ik bloed verlies...(niet zuiver bloed, niet veel maar toch). Met de eerste miskraam zei de gynae dat ik een broze baarmoedermond heb... Heb al zitten wenen dat t ni schoon is... waarom ik? De natuur zeggen ze dan, vind t een wrede en als deze weer uitdraait op een miskraam dan is dit de natuur nimeer é... pffff Groetjes, Dana ![]() |
| 13/12/2006 @ 17:44 meisje | dana, weet je al iets meer???? ik zit zo met je in... ik kan goed geloven dat je al veel hebt moeten huilen, 't is gewoon niet eerlijk.... pffffff je kijkt er zo hard naar uit en het baby'tje is zo gewenst... en dan zijn er van die vrouwen die ongewenst zwnager worden, of gewoon blijven roken en drinken, ... gek word je daarvan... laat je iets horen??? |
| 13/12/2006 @ 17:56 meisje | ik ben ondertussen ook aan het stressen tegen de sterren op: morgen krijg ik de echo voor het hartje! ik ben zo bang dat er niks te zien gaat zijn... ik ben zo bang voor mijn reactie daarop, ik vrees dat ik in een enorm zwart gat ga tuimelen als het nu weer misloopt. ik probeer uit alle macht positief te denken, maar morgen zal het verdict vallen hé ![]() ik voel me deze week heel misselijk dus denk ik dat het wel ok zal zijn, maar wie weet leeft het vruchtje niet meer en ben ik gewoon misselijk van de hormonen die blijven circuleren... ik zoek op het internet verhalen van misselijkheid bij een miskraam en zo word ik nog meer zenuwachtig... ik laat het jullie morgen weten (al heb ik niet de indruk dat er veel mensen in geïnteresseerd zijn ) |
| 14/12/2006 @ 09:54 | Hoi, Gisteren heb ik t verdict gekregen, mijn waarde moest minstens 900 bedragen, ze stond op 230.Slecht nieuws dus. Ik verwacht een tweede miskraam. Met nieuwjaar zou t afkomen, leuk is anders. Waarom moet ik daar nog 2 weken op wachten, bestaat er niets om dat vlugger te laten afkomen? Waarom weer geen curettage? Ben zo verdrietig. We gaan ons zo snel mogelijk laten onderzoeken waarom dit nu twee keer kort achter mekaar voorvalt. Heeft iemand ervaring met die testen en behandelingen na twee miskramen om t toch uiteindelijk te laten lukken? Groetjes, Dana |
| 14/12/2006 @ 15:18 meisje | ai een beetje dubbel nieuws hier: -het hartje klopt! maar dat wil volgens de gyne nog niks zeggen, het blijft risicovol tot 12 weken... en om het nog wat erger te maken, ben ik vandaag helemaal niet meer misselijk... -Dana het spijt me zo... ik weet echt niet wat zeggen om jou te troosten, alles is nu zo cliché... waarom moet iemand dit meer dan één keer meemaken? dat is gewoon niet eerlijk, dat is gewoon gemeen. ik weet niet of er hierboven iemand is, maar dat is gewoon een smeerlap... en nu gaat iedereen zeggen: je bent nog jong, dat gebeurt zoveel, ik ken iemand met wel 10 miskramen en die heeft nu ook een kind... en ja dat is allemaal waar, maar het doet zo'n pijn (en 10 miskramen, dat overleef ik niet!)... en die opmerkingen minimaliseren wat jij nu voelt... lieve dana, heel veel sterkte! kan je niet vragen voor van die tabletjes om de miskraam op gang te brengen? dan kan je 2007 met een schone lei beginnen, ik duim dat dit de laatste kerst is met zijn tweetjes, dat jullie volgend jaar met 3 zijn. dikke knuffel! meisje |
| 15/12/2006 @ 18:18 Meisje ![]() | testje ![]() |
| 16/12/2006 @ 22:35 Janneke ![]() | Hey meisje, Staat je goed hoor die banner ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

zwanger na MK: stressen...

)