< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Zwanger, maar gevoelige buik

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
Zwanger, maar gevoelige buik
05/12/2006 @ 17:25
angelique

Hallo allemaal,

Eindelijk ben ik weer zwanger nadat ik in Juli een mk heb gehad.
Ik ben nu 6 weken.
Volgende week moet ik voor de eerste echo.
Vorige keer was er niks te zien, en natuurlijk ben ik nu ook nervous.
Ik vind dat mijn buik erg gevoelig is en weet niet of dit wel normaal is.
Ik wilde vanmiddag mijn spijkerbroek aan doen, maar dat blijkt niet te gaan.
Mijn buik doet dan zeer.
Het lijkt wel of ik nu al dikker ben.
Heb de broek al een poos uit, maar mijn buik doet nog zeer.
Als ik me erg inspan heb ik steken.
Het zal toch weer niet fout gaan???

Link naar deze reactie
10/12/2006 @ 13:30
Linda

Online Status Bekijk profiel
het is eigelijk onmogelijk dat je nu al dikker ben. Bij mij kwam dat pas na de 14e week. Het vruchtje is miniscul op dit moment, het is eigelijk nog niets. Normaal is je buik nog niet gevoelig, kan eigelijk niet na 6 weken.

Het kan zijn dat er toch iets niet goed zit, heb je verder wel zwangerschapsverschijnsels. Misselijk, moe.

Ik hoop voor je dat het goed zit.

veel succes

Link naar deze reactie
10/12/2006 @ 17:44
Suus

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Angelique, die steken kunnen ook bandenpijn zijn. Ik dacht ook dat dat niet zo snel in de zwangerschap kon, maar dat blijkt (juist) wel te kunnen. Ook had ik in het begin heel veel menstruatieachtige pijntjes.

Helaas kunnen wij niet voor jou voorspellen of deze zwangerschap goed gaat of niet. Ik weet dat die onzekerheid super vervelend is. Ik heb bij deze zwangerschap gelukkig heel veel echo's gehad (na eerdere miskraam), dat nam veel onzekerheid weg.

Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan!!

Sterkte!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
10/12/2006 @ 18:01
sanne

Angelique, maak je maar geen zorgen meid! Mijn buik deed ook al zeer vanaf 6w en was al opgezet. Dat zijn nu nog je darmen. Is niks mis mee. Je darmen zijn opgezet en licht geirriteerd door het HCG in je lichaam. Het zal nog toenemen hoor! Ik ben nu 10 weken en heb een flink buikje. Hangt er gewoon vanaf hoe gevoelig je darmen zijn.
Mijn echo´s zijn goed en heb mijn gyn ook die vraag over mijn buikje gesteld. Vandaar.

Linda, niet iedereen zijn darmen reageren zo gevoelig op het HCG hormoon. Het kan best dat jij daar geen last van hebt. Zoveel te beter. Maar als je op het forum leest, vind je veel dames met een opgezette buik, al na 6 weken!!!

Link naar deze reactie
12/12/2006 @ 11:54
Linda

maar een opgezwollen buikje vanwege de opgezette darmen is iets anders dan een dikke buik van de zwangerschap.

de dikke buik gaat pas tegen een week of 14 lopen. dan krijg je een mooie zwangerschapsbuik.

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 19:46
melissa

Online Status Stuur bericht
He

las je verhaal hoop dat alles goed gaat met je.
Ik heb vorig jaar april een miskraam gehad bij negen weken en ben nu weer zwanger.
Ik krijg vrijdag mijn eerste echo dus ben ook erg benieuwd.
we blijven positief en hopen dat alles goed gaat.
ik heb ook last van me buik gehad met krampen maar het voelde anders dan toen met de miskraam.
Ik denk dat het ook van me darmen af kwam.
ben benieuwd hoe het met je is hoop snel iets van je te horen
groetjes melissa

Link naar deze reactie
06/03/2007 @ 20:35
sunshine

Hoi Angelique,

Ik hoop dat het allemaal gewoon goed is hoor. Een gevoelige buik is volgens mij geen reden om je zorgen te maken. Ik had inderdaad ook direct vanaf het begin een gezwollen buik. Kwam ook door erg geirriteerde darmen. Later werd het beter.

Het is logisch dat je je zorgen maakt nadat het de vorige keer mis is gegaan. Vertrouwen kan je pas opbouwen in de toekomst. Als deze echo goed is, heb je al een hele stap gemaakt.

Ik duim voor een prachtige echo!

Link naar deze reactie
07/03/2007 @ 19:49
amy

Online Status
Hoi Angelique,

Ik heb in december een miskraam gehad, en ben nu ook zes weken zwanger. Ik heb ook al een dikker buikje, of ja opgezet, of weet niet echt hoe ik het moet uitleggen.

Ik zit ook vol angst dat het dit keer weer mis gaat, ik ben toch bang dat die kans nu groter is, ze zeggen van niet, maar je hoort het wel vaak.
Las dat er van de dames die hier reageerden ook een paar een miskraam hebben gehad. Hoe denken jullie hier over, of wat zeiden jullie dokters over de kans op een miskraam na een miskraam?

Maar Angeligue, over die pijnlijke buik;
Voelt dat aan als een soort menstuatie pijn?
Dat heb ik namelijk, en moet je eerlijk zeggen, ben daar heel ongerust over.
Ik hoop dat het voor ons allemaal goed gaat!

groetjes

Link naar deze reactie
13/03/2007 @ 19:11

Hallo,

Ik ben ook 6 weken zwanger en ik heb steeds van die kleine krampjes in men buik. En ook is mijn buik een beetje opgezet. Verders heb ik al enige verschijnsel dat men borsten wat groter zijn. Meer niet. Ik weet dat bij iedere vrouw t verschillend is. Maar dan denk ik toch van ja, zit t wel goed?
En meschien n rare vraag, maar wat voel je als je n miskraam krijg? Ik ben daar zo bang voor he. Ik ben zelf ook vrij slank dus.

Link naar deze reactie
13/03/2007 @ 19:37
Noortje

Ik had steken. Niet de gewone menstruatie steken, maar echt pijnlijke, soms dat ik er de tranen van in mijn ogen kreeg. En uiteindelijk donker/bruin bloedverlies.

Noor

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]