[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/12/2006 @ 17:25 angelique | Hallo allemaal, Eindelijk ben ik weer zwanger nadat ik in Juli een mk heb gehad. Ik ben nu 6 weken. Volgende week moet ik voor de eerste echo. Vorige keer was er niks te zien, en natuurlijk ben ik nu ook nervous. Ik vind dat mijn buik erg gevoelig is en weet niet of dit wel normaal is. Ik wilde vanmiddag mijn spijkerbroek aan doen, maar dat blijkt niet te gaan. Mijn buik doet dan zeer. Het lijkt wel of ik nu al dikker ben. Heb de broek al een poos uit, maar mijn buik doet nog zeer. Als ik me erg inspan heb ik steken. Het zal toch weer niet fout gaan??? |
| 07/03/2007 @ 19:49 amy | Hoi Angelique, Ik heb in december een miskraam gehad, en ben nu ook zes weken zwanger. Ik heb ook al een dikker buikje, of ja opgezet, of weet niet echt hoe ik het moet uitleggen. ![]() Ik zit ook vol angst dat het dit keer weer mis gaat, ik ben toch bang dat die kans nu groter is, ze zeggen van niet, maar je hoort het wel vaak. Las dat er van de dames die hier reageerden ook een paar een miskraam hebben gehad. Hoe denken jullie hier over, of wat zeiden jullie dokters over de kans op een miskraam na een miskraam? Maar Angeligue, over die pijnlijke buik; Voelt dat aan als een soort menstuatie pijn? Dat heb ik namelijk, en moet je eerlijk zeggen, ben daar heel ongerust over. Ik hoop dat het voor ons allemaal goed gaat! groetjes |
| 13/03/2007 @ 19:11 | Hallo, Ik ben ook 6 weken zwanger en ik heb steeds van die kleine krampjes in men buik. En ook is mijn buik een beetje opgezet. Verders heb ik al enige verschijnsel dat men borsten wat groter zijn. Meer niet. Ik weet dat bij iedere vrouw t verschillend is. Maar dan denk ik toch van ja, zit t wel goed? En meschien n rare vraag, maar wat voel je als je n miskraam krijg? Ik ben daar zo bang voor he. Ik ben zelf ook vrij slank dus. |
| 13/03/2007 @ 19:37 Noortje ![]() | Ik had steken. Niet de gewone menstruatie steken, maar echt pijnlijke, soms dat ik er de tranen van in mijn ogen kreeg. En uiteindelijk donker/bruin bloedverlies. Noor |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Zwanger, maar gevoelige buik