[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/12/2006 @ 14:39 l. | De hoes is geel en er staat een foto op van Pippi Langkous rechtstaand op een schommel. Er staat alleen "originele versie" op, "Nederlands gesproken". In de rechter benedenhoek staat "Junior" De DVD is van rond 1999 De korte inhoud gaat over Pippi die naar de klas zou moeten gaan enz. Onder de Barcode staat: 4 029758073087 Ik heb deze DVD ontleend en spijtig genoeg gebroken. Heeft er iemand zo een DVD nog liggen en die je wilt verkopen? Mijn mailadres is: reieor@hotmail.com Alvast bedankt, L. |
| 09/12/2006 @ 20:51 Leen ![]() | Ik heb hier een dvd'tje van Pippi waar Pippi naar de klas gaat, maar daar absoluut het nut niet van inziet. Er staat ook een stukje op over een kermis en over Pippi die de twee domme politiemannen misleidt door met één schoen vol rode verf door het dorp te huppelen. Ik heb hem deze zomer gekocht. Hij heet 'Pippi Langkous gaat van boord', in de rechterbenedenhoek staat Junior, maar op de witte hoes staan oranje en blauwe bloemen en een fotootje van Pippi met meneer Nilson. Copyright staat geregistreerd in 2006. Op de dvd staat ook een website: http://www.moefieklub.nl |
| 09/12/2006 @ 22:27 l. | Leen, bedankt voor jouw reactie. Op de website staan veel Pippi Langkous DVD's maar niet de DVD die ik zoek. Toch bedankt. L. |
| 21/12/2006 @ 13:01 Lotte | Kijk eens bij de Blokker, daar hebben ze heel erg veel DVD's van Pippi. Verder kun je in een cd/DVD-winkel, zoals Free Record Shop, altijd vragen of ze de DVD in hun systeem/computer op willen zoeken, of deze te bestellen is. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zoek dvd pippi langkous