[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/12/2006 @ 22:24 Griet ![]() | bedankt voor de tip, siske! Speentjes van chicco, ik zal het zeker proberen... groetjes, Griet |
| 10/12/2006 @ 09:43 Griet ![]() | verder niemand die hier nog tips voor heeft? ![]() Echt, alle ervaringen zijn welkom... Want het wil hier echt totaal niet lukken... ![]() Griet |
| 10/12/2006 @ 17:06 Cindy ![]() | Ik zou het niet weten maar is er geen vershil in spenen? De gewone en de rubbere?die hebben ze dacht ik ook van chicco, misschien lukt dat beter. Groetjes Cindy |
10/12/2006 @ 23:17 ![]() | Hoi Ik heb Griet al wel een priveetje gestuurd, maar dacht, ik schrijf het hier nog maar eens bij. Er bestaat een soort flesje in de vorm van een borst. Een soort nepborst zeg maar die je kan vullen met afgekolfde melk of flesvoeding. Dit is bedoeld voor kindjes die niet van de fles willen drinken. Merk is "Adiri Breastbottle" van ®Nurser. Als je dit (of gewoon "breastbottle" of zelfs "nepborst") intikt op google vind je mogelijke sites hierover. http://www.borstvoedingalmere.nl/BVA%20Adiri.htm Deze link is een Hollandse site. Hier vind je alvast wat info. In Leuven (de Bakermat) is er een winkel waar je die ook kan kopen en blijkbaar in Antwerpen is er ook eentje. Per stuk betaal je 18,95 euro wat nog vrij te doen is vind ik (tja, gewone flessen zijn natuurlijk goedkoper maar wat ben je ermee als je kindje er niet van wil drinken?) Veel succes!! groetjes Caro |
| 28/12/2006 @ 13:16 Kimm | hoi hoi Ik heb het zelfde probleem ![]() Ik heb mijn dochter vanaf 4 weken de fles aangeboden (met gekolfde melk) en die pakte ze prima tot 8 weken, en toen wilde ze hem niet meer. Ik moet volgende week weer aan het werk,en ben dus al 6 weken bezig om haar een flesje te geven. En de methode het is de fles of niets,gaat hier niet op. Ze eet dan gewoon 6 uur niet....... We hebben werkelijk alles geprobeerd,zoals 6 verschillende spenen en flessen,een ander de fles laten geven als ik niet in de buurt ben,"uithongeren",zelf de fles in de bv houding geven enz.... En niks werkt!!! Ik zou niet weten hoe ik het moet oplossen, maar ik las hier over die speciale fles,dus die kan ik nog proberen. Dus ik kan je ook geen advies geven,hoop dat ik hier adviezen kan krijgen. ![]() succes groetjes kimm |
| 04/04/2007 @ 22:45 | Hoi, ik heb jullie berichtjes gelezen en ik ben heel benieuwd hoe het is afgelopen. Ook mijn kleine eigenwijsje weigert pertinent de fles. Ik ben inmiddels al weer aan het werk en zij gaat naar de creche, maar daar wacht ze gewoon de hele dag totdat ik haar kom ophalen! Ze heeft wel een paar keer na heeeeel lang aandringen de fles geaccepteert, maar de volgende keer weigert ze gewoon opnieuw. Ik weet dat de aanhouder wint, maar ik ben op zoek naar advies over de beste methode om dit probleem aan te pakken. Ik ben inmiddels zelf al overtuigd van het feit dat uithongeren niet de juiste methode is, maar wat dan wel??? Is er iemand die mij kan helpen? ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

help! baby weigert fles...

Niet leuk, maar volharden in "het is fles of het is niks..." ze gaan zich immers nooit uithongeren. Misschien slaan ze wel eens een voeding over, maar dan nemen ze wel alles wat aangeboden wordt.
fles, ik ga er zeker eens naar zoeken hier!