< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » kerstcadeau's

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/12/2006 @ 13:28
nijntje

ik vroeg me af hoeveel jullie aan cadeautjes spenderen per kind (voor onder de kerstboom)?wij hebben 3 kinderen en ik heb voor de twee oudste voor 70 euro per kind gekocht,en voor de jongste voor 25 euro,hij is ook nog maar 2,5mnd.ben ik te gierig,of is dit voldoende?

Link naar deze reactie
11/12/2006 @ 20:50

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nijntje,

dat lijkt me toch wel mooi

Wij hadden zo een 50-60euro per kind in gedachte.
Waarschijnlijk gaan we er wel weer wat over zitten maar om toch ongeveer een budget te hebben

En je kleinste zal daar echt nog niet veel van merken hoor
Die zal al content zijn met het papje

xxx

Link naar deze reactie
12/12/2006 @ 10:47
nijntje

ik was begonnen met 50 euro maar ben wat uitgeschoven...ze willen dit,en dan misschien ook nog dat...ben al content dat het bij jullie dan ook zo is! xxx

Link naar deze reactie
12/12/2006 @ 13:40
nijntje

Online Status Bekijk profiel
Hahaha ik ben dus niet de enige met nickname nijntje. Ik zat in historiek te lezen en ineens zag ik staan dan nijntje een topic had aangemaakt...ik denken...dat heb ik toch helemaal niet gedaan hahaha.

Het bedrag dat je hebt uitgegeven lijkt me een mooi bedrag. Je bent helemaal niet gierig hoor!!

Liefs Nijntje

Link naar deze reactie
13/12/2006 @ 15:31
nijntje voor de laatste keer..

hallo andere nijntje,ik had die naam even gebruikt om mijn echte naam niet te gebruiken.dit was maar eenmalig hoor!als het over geld gaat moet je altijd voorzichtig zijn hé!

Link naar deze reactie
14/12/2006 @ 08:47
Visseke

Hoi,

wij doen met Kerst ook een aantal kado's.
Voor de oudste kids hebben we een bedrag van 50-75 euro besteed en voor de kleintjes (3 kids) hebben we een bedrag van 25-40 euro besteed.

Is mss veel maar je zit gauw aan het bedrag.

groetjes, Liesbeth

Link naar deze reactie
14/12/2006 @ 16:23
Liann den Schouwer

deze kerst doen wij voor iedereen een bedrag van 20/25 euro denk ik, maar deze kerst is de eerste kerst met 4 kinderen.
we hadden eerst zoon Vince, dus wij rekenden op een kerst met 3 kindjes omdat wij een 2ling zouden krijgen, maar wij werden vlak voor de bevalling verrast dat we een drieling kregen.

We zien wel hoe het allemaal loopt, en normaal deden we dus gewoon dat bedrag wat ik net noemde maar omdat er nu dus 4kids zijn hebben we besloten nog even te kijken welke prijs we doen.

we hebben namelijk ook al zoveel leuks gehad met de kraamtijd, die nu nog steeds gaande is.

Liann den Schouwer

Link naar deze reactie
14/12/2006 @ 19:23
nijntje

hallo liann,met vier kinderen is dat normaal hé.je wil elk kind evenveel geven,niet te kort doen.wij denken ook aan een vierde kindje en weten ook dat het allemaal wel minder zal zijn.bij ons derde kindje dachten we dat ook maar het valt allemaal wel mee.en eigenlijk hebben de kifs geen besef van waarde want met de minste prullen spelen ze dan uiteindelijk.geef een blad papier,wat lijm en een schaartje en ze zijn een hele tijd zoet.maar onder onze boom liggen dit jaar meer nuttige cadeau's dan speelgoed.
@liesje31,wij zitten aan dezelfde bedragen,wij mama's denken dus hetzelfde...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]