[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/12/2006 @ 13:28 nijntje | ik vroeg me af hoeveel jullie aan cadeautjes spenderen per kind (voor onder de kerstboom)?wij hebben 3 kinderen en ik heb voor de twee oudste voor 70 euro per kind gekocht,en voor de jongste voor 25 euro,hij is ook nog maar 2,5mnd.ben ik te gierig,of is dit voldoende? |
| 12/12/2006 @ 10:47 nijntje | ik was begonnen met 50 euro maar ben wat uitgeschoven...ze willen dit,en dan misschien ook nog dat...ben al content dat het bij jullie dan ook zo is! xxx |
| 13/12/2006 @ 15:31 nijntje voor de laatste keer.. | hallo andere nijntje,ik had die naam even gebruikt om mijn echte naam niet te gebruiken.dit was maar eenmalig hoor!als het over geld gaat moet je altijd voorzichtig zijn hé! |
| 14/12/2006 @ 19:23 nijntje | hallo liann,met vier kinderen is dat normaal hé.je wil elk kind evenveel geven,niet te kort doen.wij denken ook aan een vierde kindje en weten ook dat het allemaal wel minder zal zijn.bij ons derde kindje dachten we dat ook maar het valt allemaal wel mee.en eigenlijk hebben de kifs geen besef van waarde want met de minste prullen spelen ze dan uiteindelijk.geef een blad papier,wat lijm en een schaartje en ze zijn een hele tijd zoet.maar onder onze boom liggen dit jaar meer nuttige cadeau's dan speelgoed. @liesje31,wij zitten aan dezelfde bedragen,wij mama's denken dus hetzelfde... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

kerstcadeau's

maar om toch ongeveer een budget te hebben