< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Moeilijk zwanger worden...
PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...
28/05/2008 @ 16:06
wendy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
heykes,

Kdenk da we dan alledrie zowa gelijk lopen.Ik heb nu zowat bruinverlies en af en toe rood ,dus reken dit maar als mijn maandstonden.
Nu maandag mag ik hopelijk direct terug met iets starten van clomid ofzo.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 17:11
naatje

Wendy, met z'n drieën op naar een vruchtbaar juni!!!

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 19:47
snuitje

The power of 3 !!!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 18:08
Viki

Naatje, wendy en snuitje mijn staan recht voor jullie! Ik hoop echt dat jullie snel resultaat mogen zien.
En snuitje, ik geloof nog altijd dat hoop het beste medicijn is! Maar ik begrijp dat je de hoop wel eens kunt verliezen hoor. Komaan erin blijven geloven!

Ik hoop dat alles goed gaat bij de rest!!!

Ik blijf jullie opvolgen hoor. Maar ben altijd bang om iets te schrijven. Ik wil niemand kwetsen! Maar langs de andere kant zou ik het jammer vinden om hier niet meer te kunnen komen. Jullie hebben een echte steun betekent voor mij!
Vanavond ga ik bloed laten trekken en dan weet ik morgen of mijn hcg gestegen is.

dikke

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 18:20
Sophie

Wendy, naatje, en snuitje! Courage en duimen hoog!
Vicky, ik duim ook voor je bloeduitslag!!!

Hier niks speciaals, dieet valt wat zwaar... geen honger of zo, maar voel me super depresief... moet huilen voor een ja of een nee, en had gehoopt op mega resultaat, maar is toch niks echt zichtbaar, dinsdag miet ik naar de weging... is niet zodanig gewicht dat daar telt, maar wel vetpercentage dta ze meten en cm die ze meten... enfin, vorige maal was het 68kg9 - 35% vet (wat maximum 25% mag zijn) en de cm weet ik niet van buiten... zal het jullie dinsdag weten zeggen, hoeveel er is afgevallen.

Groetjes!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 20:30
lieze x

héy dames, ben jullie niet vergeten hor, bijlange na nog niet!!!!!!
maar ik heb gewoon geen tijd, heb ook maar vluchtig gelezen: moet nog ne was opplooien en dan vier valiezen maken en alles inpakken voor het weekend. We kijken er hier allemaal enorm naar uit!!!! Beetje vakantie hé.

Wendy, snuitje en naatje (welkom) GO FOR IT !!!

Sophie, amai chapeau zenne, voor zo'n dieet heb ik het karakter niet zenne. en dienne auto, da komt wel in orde, juist gelijk uw ventje ...

gwen, meiske, niet overdoen hé, laat je nog weten hoe was bij de gyn?!

Cynthia, alles ok?

Viki, hoe was de bloeduitslag?

ben ermee weg ... nog veel te doen!
groetjes, Lieze

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 20:59
Viki

Hoi,

Net terug van de dokter. Moet morgen om 19u bellen voor uitslag. Ellendig lang!!!

Sophie, ja dat valt niet mee hé zo'n dieet. Hopelijk zie je snel wat resultaat.

Lieze, geniet van je weekendje!!! 10 weken ver ben je al zie ik. De bange periode is bijna achter de rug. Genieten hoor meid.

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 21:50
Joke

Dag meiden,
Ik draai al een tijdje mee onder een andere topic (waar ik snuitje al een aantal keer ben tegengekomen ). Ik had echter een vraagje. Ik zit in mijn eerste maand clomid en moet morgen (dag 12) op fm bij de gyn.
Ik pieker me echter suf over wanneer ik een eisprong zou kunnen hebben nu ik clomid neem en hoe ik dit het best aanpak wat betreft het aantal keer vrijen
Klopt het dat je best om de andere dag vrijt en dat je best een uurtje blijft liggen na het vrijen?
Hoe pakken jullie dit aan? Is het nuttig nog eens extra te vrijen op de vermoedelijke eisprongdag?
Ik word er soms allemaal een beetje gek van... altijd dat rekenen. Van mij mogen de volgende veertien dagen voorbij vliegen.
Ook heb ik af en toe wat maandstondachtige pijn en een gespannen gevoel in mijn borsten. Herkennen jullie dit?
Hopelijk kunnen jullie me wat raad geven...

@snuitje: meid, je klinkt al een heel pak positiever ! super !

@viki: ik duim voor de uitslag morgen. Maar volgens mij mag je echt wel aannemen dat je zwanger bent. Hoop dat je nieuwe Hcg-waarden je gerust kunnen stellen want, als ik je verhaal zo lees, kan ik me voorstellen dat het al spannende dagen geweest zijn.
Veel geluk !

[Laatst gewijzigd door Joke - 29/05/2008 @ 21:53] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina