[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/12/2006 @ 13:11 Elsa | Mijn meisje van 2,5 rijdt op haar knuffelbeest Aapie als ze in haar bedje ligt. Daarbij kreunt ze enorm (is beneden te horen) en slaapt ze niet. (uiteindelijk valt ze laat s'avonds wel in slaap) Ik schaam me ervoor als er bezoek is, of als ze uit logeren gaat bij de oma's of bij de onthaalmoeder. Ook is ze s'middags doodmoe omdat ze dus niet slaapt. Ze heeft een enorm ochtendhumeur omdat ze niet uit haar bedje wil. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Echt streng afleren wil ik ook niet, dan wordt het zo'n 'issue' en het is immers 'normaal' maar ik wil ook niet dat ze er zo mee door gaat. Vooral het 'lawaai' is beschamend. Zelf moet ze er om lachen, en als ik haar 'betrap' zegt ze zelf : 'Aapie baaaahhh'. Heeft iemand hier ervaring mee?? En wat doen jullie ermee?? Elsa |
| 12/12/2006 @ 15:15 Essie | Dit is inderdaad heel normaal. Je kunt je dochtertje vertellen dat je snapt dat het een lekker gevoel geeft, maar dat het iets is wat je voor jezelf prive doet, dus een beetje stilletjes en niet overal. Alleen inderdaad in haar bedje. En als het zo is dat ze pas heel laat of zelfs niet gaat slapen denk ik dat ik na een tijdje de knuffel toch zou weghalen, met de belofte dat je die teruglegt als ze slaapt. Mijn dochtertje is bijna 2 maar heeft dit nog niet 'ontdekt'. Ik weet wel van vriendinnen en bekenden dat bijna alle kindjes het doen. Succes ermee. Essie |
| 22/12/2006 @ 14:53 angke ![]() | Hey Hier had ik ook nog nooit van gehoord . Is dat niet wat vroeg om dit te 'ontdekken'? Jeetje, zou ook niet weten hoe hiermee om te gaan...ai ai... angke |
| 25/01/2007 @ 14:08 Elsa | Hoi, tis wat lang geleden, maar ik was dit forum helemaal vergeten.. Runa, wat super komisch!!! Ik moest erg lachen toen ik het las. Ik moet zeggen, ze doet het niet meer zo veel. Inderdaad negeren, en af en toe zei ik wel dat ze het niet moest doen.. Ja, t leek mij ook wat vroeg om het te ontdekken, maar ja.. Dank voor jullie reakties, blij te lezen dat ze niet de enige is! |
| 30/01/2007 @ 09:56 Elsa | Dank je wel Carrie, Een drama ervan maken heeft inderdaad geen zin, bovendien is het 'normaal'. Alleen, als ze zo hard tekeer ging vond ik dat toch niet leuk. Zeker als er bezoek was. ![]() Ik moet zeggen, ze doet het bijna niet meer!! Dus het was echt een fase.. Of misschien heeft ze door dat het iets 'privé' is, en doet ze het zachtjes...??? Allemaal bedankt voor jullie reakties. Hoe is dat bij jongetjes eigenlijk??? |
| 30/01/2007 @ 14:38 Kindynos ![]() | ik heb een zoontje van 2 jaar en 4 maanden, en ik heb daar nog niks van gemerkt bij hem... |
| 03/06/2007 @ 21:35 Jee | ""ja het is ook wel "natuurlijk"maar ook wel vervelend mijn dochtertje van 3 wiebelt kreunend op haar stoel of waar ze ook op zit..echt elke dag heel vaak en ook overal op school feestjes thuis enz... ik ben er dus wel wat van gaan zeggen maar ze word dan heeel boos op mij hoe ga ik haar toch leren dat het prive is ik vind dat wel moeilijk hoor!!! maak dat maar is duidelijk aan zon peutertje...` en iedereen vraagt mij ook de juf op school wat doet ze toch?...dus blijkbaar kent niet iedereen dit ...help.... groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Help, dochter 'rijdt' op knuffelbeest
Elsa

. Is dat niet wat vroeg om dit te 'ontdekken'? Jeetje, zou ook niet weten hoe hiermee om te gaan...