Hallo
Pff Pablo had ook weer koorts gisterenavond en vandaag ook weer, zo rond de 38 à 38.5 .. Ik zal maandag ook maar weer eens naar dokter gaan.. hij is wel redelijk goedgezind, dus niet echt ziek of zo.. Lap, kan me weer heel weekend zorgen maken
Ja die driftbuien, Pablo heeft dat zo in die mate nog niet gehad zoals bij jou in Ikea maar hij kan ook wel heel boos zijn. De onthaalmoeder zegt dat ie echt een eigen willetje heeft en dat bij de andere kindjes zijn wil wet is.

Als een ander (ook groter) kindje iets van hem afpakt, amaiamai ...
Een dag of 5 geleden was ie snachts wakker met koorts, ik vond dat zo zielig dus ben op zn kamer met hem in bed gekropen, (staat nog een 1persoonslogeerbed) zo heerlijk kopje tegen kopje, natuurlijk domme mama, sinds die nacht wordt ie elke nacht wakker, krijsend om aandacht, we gevn zn tut en laten hem weer alleen en na een tijdje valt ie dan weer in slaap en vannacht is ie niet wakker geworden, tja je maakt ze rap iets gewend, het is zo moeilijk om daar niet aan toe te geven hé.. Ik zou hem in ikea ook uit buggy genomen hebben hoor..
Wat goed dat Jasper weer goed eet! Dat is een zorg minder, dat is typisch iets voor moeders denk ik, altijd bezorgd dat ze wel genoeg eten. Jouw Jasper is dan ook nog eens een dunneke, bij Pablo zou een dagje niet eten niet veel kwaad kunnen..
Zo, ik ga eens mn punten intikken en dan ben ik klaar met alle schooltaken, volg week nog deliberaties en rapporten en oudercontact enzovoort
Grts en prettig weekend