Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/04/2007 @ 14:34 MIRJAM ![]() | Hai l. Fijn te lezen dat het goed was bij de gynaecoloog. Ben je alweer geweest? is is het volgende week maandag dat je weer heen moet? Groet mirjam |
| 24/05/2007 @ 20:05 AM | hoi iedereen! wij zijn vandaag nog eens op controle geweest, ben nu 16 weken en 4 dagen ver en we weten ondertss de geslachtjes! Nu kunnen we op de koop. Alles zag er OK uit. Baby'tje A woog 162 gram en baby'tje B 182 gram - aangezien het over een 1-eiige tweeling gaat moeten deze verschillen goed worden opgevolgd. Maar alles was perfect normaal volgens de gyn! Op 6 juni mogen we opnieuw aan de echo, toch altijd spannend en leuk ![]() een trotse mama |
| 25/05/2007 @ 07:22 L. ![]() | AM en wat gaat het worden? of mogen we dat niet weten?? stuur anders maar een PB'tje als je bang bent voor meelezers! goed dat alles super gaat!! groetjes |
| 04/06/2007 @ 22:38 KA ![]() | L. Morgen is de grote dag toch? Of ben je inmiddels spontaan bevallen...ik ga even je website bekijken! KA |
| 14/06/2007 @ 14:39 KA ![]() | M. ik zie nu pas aan je banner dat ik veels te laat ben met mijn vraag! Tjee, wat dom....ik ga snel je site bekijken... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

tweeling zwangerschap contact??