< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Twee- en meerlingen » tweeling zwangerschap contact??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Twee- en meerlingen
tweeling zwangerschap contact??
23/04/2007 @ 14:34
MIRJAM

Online Status Stuur bericht
Hai l.

Fijn te lezen dat het goed was bij de gynaecoloog.
Ben je alweer geweest? is is het volgende week maandag dat je weer heen moet?

Groet mirjam

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 21:48
L.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

terug van weer een gyn controle.
Eerst controle bij de gyn. op de gevreesde weegschaal: 14 kg bij tot nu toe (evenveel als ganse zwangerschap van Yerko), maar blijkt dat ik water begin op te houden dus dat is normaal dat t gewicht dan omhoog gaat he. Bloeddruk nog steeds mooi 12/8. Hals nog steeds lang en hoog, kleintjes duwen er nog niet tegen dus dat is super. Kleintjes wogen 1700 en 1800 g dus ze doen het nog steeds perfect! aan dit tempo halen ze volgens de gyn makkelijk 2500g bij geboorte (en daar hopen we heel erg op!!)
Erna controle aan de monitor, één contractie tijdens het half uur controle.

30/4 weer monitor, 7/5 weer controle

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 07:05
L.

Hoi allemaal

HIer gisteren controle gehad.
Bloeddruk was nog steeds ok, baarmoederhals nog halflang en maar een halve kg bijgekomen tov twee weken geleden, dus nu in totaal 14,5 kg bij!
kleintjes deden het nog steeds perfect, 2180 g en 2300 g (!!!), meer als dat we konden wensen!
ALs t zo verder blijft gaan zei de gyn dat het geen couveuzekindjes worden! (en dat vonden we supernieuws om te horen!). Haar streefgewicht is wel 2600-2800 g dus nog wel ff te gaan (k weet niet goed waar ik dat allemaal nog moet gaan steken!).
Kindjes liggen nog steeds beiden met hun hoofd naar beneden, wel jammer eigenlijk dat ze maar in één vruchtzak zitten, want anders kon ik perfect zo bevallen. Eentje van beiden is wel weer een sterrekijkertje (dus met t neusje omhoog, net zoals onze Yerko).

maar alles dus goed, volgende controle is over twee weken - 21 mei(dan is t nog maar drie weken te gaan!!!!) Begint echt spannend te worden nu! Maandag 14 mei alleen maar monitor!

Groetjes

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 11:45
KA

Online Status Bekijk profiel
Hei beide,

Allereerst bedankt voor jullie berichtjes op onze website. Tja, ineens is alles vlot gegaan en tot nu toe doen de kleintjes het goed. Spanned joh L. dat je al weet wanneer de kleintjes gaan komen. Dat duurt niet lang meer. Ze hebben ook al een goed gewicht, dat is echt goed nieuws..

Mirjam,
Weet je het gewicht van jouw kleintjes?

KA

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 12:04
L.

KA

die datum is al van in tbegin gekend he, maar t wil niet zeggen omdat we ons daarop vastpinnen dat de kleintjes dat al weten en ook gaan volgen he! dat weet je maar al te goed!!
blij te horen dat t goed gaat met je kleintjes!!
kan me voorstellen dat t spannende en uitputtende dagen zijn geweest!

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 16:08
L.

hoi

net op monitor controle geweest
alles nog ok, wel meer activiteit te zien (en te voelen) maar dat is normaal tegen t einde toe he!

voglende maandag weer gewoon op controle naar de gyn, erna hoop ik elke keer de gyn zelf te mogen zien (controle bd en openig ens...), k hoop dat ik me dan een beetje rustiger ga voelen want nu denk ik elke moment dat t zover is!!
voel me nu doodmoe (moest nog enkele dingen gaan doen in t stad) en last van lage rugpijn en steken onderaan... dus proberen nog ff te rusten voor ik over een uurtje onze Yerko haal... (tenzij mijn ventje dat ondertussen kan doen...)

groetjes

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 07:49
L.

Hoi

Net terug van controle van de gyn.
met de kleintjes na monitor alles ok; wat contracties maar niets om ons ongerust over te maken, hartjes kloppen goed, wel verschil tussen beiden, een rustiger en een onrustiger!

Was drie kg bijgekomen (maar voetjes staan weer wat dik dus deel is water), nu in totaal 17 kg bij
bloeddruk ok en ook baarmoederhals nog ok, wel aan t verweken maar niet te erg>...

meting van de kindjes wat beetje een verrassing. twin A van vorige keer 2180 naar nu 2300 (tweede meting, eerste meting was maar 2230). twins B van 2300 naar 2600 dus dat was wel goed!
er begint dus verschil in gewichtjes te zitten, doordat ze toch van zelfde placenta moeten eten en de ene dus meer neemt als de andere...

Conclussie:
k moet een weekje eerder binnen voor ks: kleintjes zullen komen op 05-06-07 (als ze zich natuurlijk niet eerder aanmelden!)
Bed is gereserveerd, ok is verwittigd en ks staat nu officieel gepland!!
dus nog twee weekjes te gaan!! begint nu wel heel erg spannend te worden!
ben beetje overdonderd voor t moment, moet ff wennen aan t idee dat ik over twee weken twin mama ben en dat er dus weer meer kans is dat eentje van beiden al minstens in de couveuse zal liggen!
ah ja, afwachten dus!!

Myriam
met jou alles goed?? is hier zo stil!!!

Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 20:05
AM

Online Status
hoi iedereen!

wij zijn vandaag nog eens op controle geweest, ben nu 16 weken en 4 dagen ver en we weten ondertss de geslachtjes! Nu kunnen we op de koop.

Alles zag er OK uit. Baby'tje A woog 162 gram en baby'tje B 182 gram - aangezien het over een 1-eiige tweeling gaat moeten deze verschillen goed worden opgevolgd. Maar alles was perfect normaal volgens de gyn!

Op 6 juni mogen we opnieuw aan de echo, toch altijd spannend en leuk

een trotse mama

Link naar deze reactie
25/05/2007 @ 07:22
L.

AM
en wat gaat het worden? of mogen we dat niet weten??
stuur anders maar een PB'tje als je bang bent voor meelezers!

goed dat alles super gaat!!

groetjes

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 22:38
KA

L.

Morgen is de grote dag toch?
Of ben je inmiddels spontaan bevallen...ik ga even je website bekijken!

KA

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 23:05
L.

Dag dames,

Ik ben C de vriend van L.
L is vandaag 05-06-07 bevallen met keizersnede van onze twee zoontjes.
Kenzo is 47cm en weegt 2,890kg - Yarne is 46 cm en weegt 2850kg

Mama en kinderen liggen gezond en wel samen op de kamer

voor meer info en foto's kunnen jullie op onze site gaan kijken.

Groetjes

L zal wel verder antwoorden als ze terug thuis is.

Link naar deze reactie
14/06/2007 @ 14:37
KA

C. en L.
Van harte gefeliciteerd! Ik heb al op de site gekeken maar zag nog niks, dus ik zal netjes de foto's afwachten. Ik hoop dat alles in orde is en de kleintjes het goed doen. Hoe vat Yerko het allemaal op?

M. hoe gaat het bij jou?

KA

Link naar deze reactie
14/06/2007 @ 14:39
KA

M. ik zie nu pas aan je banner dat ik veels te laat ben met mijn vraag! Tjee, wat dom....ik ga snel je site bekijken...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina