Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/02/2007 @ 14:40 Veerle | Heeft iemand al bij okbaby die voetenzak (voor bij de buggy neem ik aan?) nabesteld? En al thuis gekregen per post? Tevreden? |
| 27/02/2007 @ 19:49 maaike22 ![]() | Hey Ik heb hem ook hoor. Hij is hartstikke goed. Ik heb nu de wandelwagen bak erop en het werkt prima/ Veel plezier ermee Groetjes |
| 06/03/2007 @ 22:57 een tevreden mama | Hoi, ook hier de kinderwagen van bebiesfirst, maar dan uit 2005. Heel tevreden ben ik over deze kinderwagen. Goedkoop in aanschaf en gemakkelijk in gebruik. Ik heb een donkergrijze met een zwarte bied. Heel neutraal dus, zowel voor een jongen als een meisje. Ik heb de kinderwagen gekregen van mijn ouders toen ik bijna 3 maand zwanger was. Ik heb er destijds een dekbedje en voetenzak (zwart) bijbesteld. Mijn zoontje heeft tot aan zijn 6e maand in de kinderwagen gelegen. Een vraag: Ik ben op zoek naar een passende regenhoes voor de wandelwagen. Soms zie ik moeders lopen met een soortgelijke kinderwagen en dan past die regenhoes er zo mooi op. Weet iemand waar ik deze kan krijgen of zou ik die moeten bijbestellen bij de levernacier? Ik heb nu een universele van Prenatal, maar die vind ik niet mooi. MeublePlus is ook de leverancier van deze kinderwagens. groetjes, een tevreden mama |
| 09/05/2007 @ 01:57 | hallo, weet iemand misschien of de bebiesfirst kinderwagen nog steeds te koop is en hoe duur zijn die eigenlijk? |
| 25/06/2007 @ 16:01 Anita | Hallo allemaal, Ik heb ook de bebiesfirst kinderwagen grijs/lime en ik heb er totaal geen schik mee. Ik heb vandaag maar een andere wagen gekocht. Ik heb al drie keer een lekke band gehad. En de wielen kunnen er niet meer af omdat ze scheef zijn gaan staan. Ik gebruik hem nu bijna 4 maanden en ik heb er alleen maar pech mee gehad. De gene die er wel plezier van hebben is mooi meegenomen maar ik totaal niet.Groetjes Anita |
| 29/10/2007 @ 14:02 | bebies first Hallo ik heb zelf een bebies first van iemand gehad een splinternieuwe ik had helaas al zelf een kinderwagen besteld dus heb er niks aan hij was 150 euro en wil er 120 voor hebben dus als je geinterreseerd bent kan je misschien een x komen kijken het is een kinderwagen en buggy ineen verstelbare duwstang en een driewieler groetjes j |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Ervaring met Bebiesfirst kinderwagen?

De gene die er wel plezier van hebben is mooi meegenomen maar ik totaal niet.