[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/12/2006 @ 08:32 sarah | Ik heb een dochter van bijna 6 zit nog in groep 2 (nl) Mijn zus woont bij mij in de straat en haar kindje zit in dezelfde klas. Nu ben ik er dus achtergekomen dat mijn zus mijn dochtertje aan het opstoken was. Ze zegt dat ik een slechte moeder ben en gemeen, en dat mijn dochtertje maar bij haar tante moet komen wonen. Mijn zus heeft ook altijd kritiek op mij, mijn kids dragen geen dure merkschoenen en een dure merkkleding en haar kindje wel (en dat terwijl ze veel minder inkomen heeft, waar ze het van betaald weet ik niet) Mijn dochtertje ging altijd graag bij haar tante spelen ze hadden een goede band en ik zag er geen kwaad in. Tot mijn dochtertje ineens heel bang van mij werdt, ze gedroeg zich als een kindje dat mishandeld wordt. Ze is heel schuw voor mij, wil me geen kus of knuffel geven, niet tegen me praten en verborg zich steeds. Maar bij haar tante was alles koek en ei. Ik snapte het niet, ik was boos en gefrustreerd, en het werd een circel, hoe meer ik gefrustreerd was om mijn dochtertjes gedrag hoe erger het werdt. Ook andere mensen begonnen wantrouwend te worden, om mijn dochtertjes gedrag en mijn zus haar verhalen. Van de week kwam ik er per toeval achter wat mijn zus had gedaan. En nu blijkt zelfs dat mijn dochtertje en haar tante al bezig waren een kamertje voor haar te maken in haar huis. mijn zus had mijn dochtertje gezegt dat ze bij haar tante mocht komen wonen, en mijn dochtertje allemaal leugens over mijn verteld om haar bang te maken. Ik heb onmiddelijk het contact verbroken, en mijn dochtertje en ik hebben lang gepraat, alles is tussen ons weer goed en ik ben blij dat ik mijn vrolijke kleuter weer terug heb. Maar hoe beperk ik verdere schade. Het zal nog even duren voordat mijn dochtertje en ik weer een sterke band hebben, maar daar werken we aan. Mijn zus gaat gewoon door om mij zwart te maken bij de schooljuffen, de moeders op het plein, de buurt etc. Ze wil persé mijn dochtertje hebben. wat moet ik nu doen? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

tante stookt kleuter op.