[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/12/2006 @ 10:55 Myst ![]() | Hmmm...dat drukken en wringen, zou dat niet van reflux komen? nu weet ik het echt niet meer hoor! En hij strekt zich ook heel vaak, met veel gekreun erbij... |
| 16/12/2006 @ 11:02 lc | Ik gaf eerst aptamil maar ben moeten overschakelen op nutramigen. Deze melk is ook heel dun en ze gaf ook altijd terug wat ze daarvoor niet deed. De kinderarts zei om daar een lepeltje bambix rijstvlokken bij te doen. Dat maakt de melk wat dikker en geeft ook een meer voldaan gevoel. En ik moet zeggen dat het nu weer heel goed gaat. Ik zou alleszins toch eerst de kinderarts contacteren vooraleer iets te veranderen aan de voeding. Groetjes |
| 21/12/2006 @ 09:48 Myst ![]() | Alles blijkt nog vlot te verlopen met de beba! |
| 08/05/2007 @ 18:02 | Hallo iedereen Mijn kindje is 11 weken en ik zit aan mijn 6de soort melk. Vanaf vandaag Nan Sensitive + nutriton om het smeuriger te maken en voor de stoelgang Mijn kindje kan heel moeilijk gaan en daar voor kreeg ik Nan transit heel goed daar voor maar de kampen en het gillen was nog steeds niet weg vooral s'avond . De Ka wist te vertelen omdat hij meer nodig heeft van voeding en hij groter en meer weegt dan een ander kindje van zijn leeftijd kunnen de darmen dat nog nie aan daardoor de krampen ze moeten te hard werken binnen en paar werken zo het beter moeten gaan Dus ik hoop nu met Nan Sensitive de oplossing gevonden te hebben Veel groetjes thessa |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Nan Sensitive

Niet te verwarren met koemelkallergie !

Hij dronk voorheen maar 120 ml, heb het nu verhoogd naar 150 en hij drinkt nog zijn volledige fles leeg en blijft doorzuigen op zijn speen
. Maar ja, ze moesten die melk maar niet zo lekker maken he!