< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Holebi-ouderschap » Ik overweeg draagmoeder te worden!

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Holebi-ouderschap
Ik overweeg draagmoeder te worden!
17/12/2006 @ 11:48

Ik overweeg draagmoeder te worden. Ik ben een gezonde, jonge vrouw van 26 die getrouwd is en 3 gezonde kinderen op de wereld heeft gezet en dus geen verdere kinderwens meer heeft. Ik raakte altijd zonder enige problemen zwanger (meestal direct als er besloten werd te stoppen met anti-conceptie) en prijs mezelf er heel gelukkig mee maar ik weet dat dit voor sommige mensen niet zo vanzelfsprekend is. Iedereen zou het geluk wat een baby/gezinnetje je schenkt moeten kunnen ervaren en dat is dus mijn reden om dit te overwegen. 1 Ding echter: ikzelf ben van 'hindostaanse' afkomst. Mijn man is nederlands dus zelf hebben wij halfbloed kindjes (ze hebben bruin haar, bruin/groene ogen en een licht getinte huid)..voor een laag technische bevruchting zou dit dus een probleem kunnen zijn als het om blanke mensen zou gaan. Er zijn ook nog wat vragen vanuit mijn kant hoe het eigenlijk eraan toe gaan mbt de behandeling bij de gyneacoloog en zo..ikzelf ben altijd in hetzelfde ziekenhuis in mijn woonplaats in Noord Brabant onder behandeling geweest en daar ook 3x bevallen en had daar een uitstekende gyneacologe...het zou voor mij erg onhandig zijn om iedere keer naar een ziekenhuis te moeten wat totaal niet in de buurt ligt. Aangezien ons ziekenhuis een uitstekende fertiliteitsafdeling heeft zou mijn voorkeur ook uitgaan naar dat ziekenhuis. Is dat eigenlijk mogelijk? Misschien dat jullie me meer kunnen vertellen.?

Alle 3 mijn kinderen zijn via de gewone weg geboren zonder veel extra toestanden, de eerste was ietsjes te vroeg (werd geboren met 36 weken maar was kerngezond) de rest allebei met 40 weken.

Ik hoor het wel! Liefs, S.

Mocht je me willen mailen dan kan dat ook!Ik wens iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig en liefdevol 2007 toe!!
Hoop dat voor jullie allemaal de kinderwens vervuld zal worden !

Link naar deze reactie
19/01/2007 @ 15:50

hallo
hier ben ik terug ik heb je een email gestuurd maar kreeg geen antwoord terug
met vriendelijke groeten

Link naar deze reactie
23/01/2007 @ 11:11
wendy

Hi Micha,

Sonja is erg duur, en eist veel geld. Ze is met verschillende koppels tegelijk aan het onderhandelen.

Dat was ze ook aan het doen met ons, maar ik kende het koppel waar ze ook mee onderhandelde persoonlijk. En zo kwamen wij dat aan de weet!

Laat ze maar links liggen...

Wensmama W

Link naar deze reactie
26/01/2007 @ 22:05
Micha

micha

oja wendy bedankt dat je mij verwittigd ik appercieer dat enorm groetjes micha

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]