[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/01/2007 @ 09:15 | Dag mandy, ik heb het gelezen en mijn dochtertje (morgen vier jaar) heeft waarschijnlijk hetzelfde. Echter nu krijgt ze al de vierde anti-bioticakuur achter elkaar en kunnen we niet eerder bij de kinderurologie terecht als 31 jan. a.s. wat vlgs mij veel te laat is. Aanvraag is blijven liggen in het ziekenhuis. Welk onderzoek c.q. behandeling hebben ze bij je kindje gedaan? Of zijn jullie nog niet zo ver? Hoop van je te horen! Paola ![]() |
| 05/01/2007 @ 18:56 | hallo mn dochtertje heeft dus okal 4 of 5 verschillende antibiotica gehad maar het helpt helemaal niks nu moest ik gisteren weer na de kinderarts omdat ze alweer een urineweg infectie had nu kan ik gelukkig donderdag weer na de euroloog heen en hoop dat dit erg snel voorbij gaat en dat er wat aan gedaan kan worden wandt dit is niet leuk ik meld me donderdag avond als ik meer weet over wat het kan zijn en of er wat aan gedaan kan worden liefs mandy |
| 09/01/2007 @ 23:23 | Dag Mandy! Fijn van je te horen; ons dochtertje krijgt nu een onderhoudsantibiotica Trimethoprim (1x daags 1,75ml); is ontzettend vies. Ze gaat sinds maandag naar school. Wel voor halve dagen omdat ze het nog niet goed gaat en ze te klein is om het zelf in de gaten te houden. Haar onderbroek bedoel ik. Ik heb de kinderarts nog gesproken en deze zij nu dat destijds op de blaasecho 20 ml achterbleef en dat dat niet zo veel was. Destijds hoorde ik dat de helft achterbleef en dat dat wel veel was dus ik weet niet wat nu waar is. Ik ga er niet meer op in en wacht het onderzoek in het UMCG, Kinderurologie af. Ik hoop dat de arts veel voor jullie kan betekenen donderdag. We horen graag van jullie! ps ik geef ons dochtertje Orthiflor Junior (poeder) om de darmflora te herstellen, homeopatisch, en druppels Quertilla, een middel voor sterke bekken-bodem- en blaassluitspieren en voor een goede blaasspierfunctie (overgenomen van het doosje). Om het e.e.a. te herstellen hoop ik. Tot dan! groetjes, Paola ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

vergrote blaas en elke keer urineweginfe