[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/12/2006 @ 15:16 Loesje | Hallo, Ik heb vanmorgen een test gedaan van Kruidvatmerk. Het gaf een negatieve uitslag... niet zwanger dus. Ik ben vandaag 4 dagen overtijd. Verder heb ik wel al twee weken kwaaltjes zoals hoofdpijn, menstruatieachtige pijn, misselijkheid, meer wittevloed en heetgebakerd. Nu is dit pas mijn eerste cyclus na de vorige zwangerschap en borstvoeding. Dus het kan zijn dat alles nog in een ritme moet komen en de hormonen zich nog aan het regelen zijn. Kan het zijn dat Kruidvat niet zo'n gevoelige test heeft? Heeft iemand daar negatieve ervaringen mee? En vaak moet men langer wachten dan 4 dagen voordat de test positief aangeeft. Ik moet natuurlijk gewoon geduld hebben, dan wijst het zichzelf wel uit. Maar het is zo spannend om te moeten wachten in onzekerheid.... Groetjes, Loes |
| 27/12/2006 @ 21:36 Loesje | Hallo, Ik heb vandaag weer een test gedaan en die was weer negatief. Vandaag ben ik 8 dagen over tijd, dus dan zou je verwachten dat er toch echt een streepje te zien zou moeten zijn. Ik verwacht dan ook dat ik niet zwanger ben. Om naar de huisarts te stappen heb ik nog geen zin in. Ik wacht het nog wel een week of zo af of er nog iets verandert in mijn situatie. Van andere vrouwen heb ik gelezen dat als ze langer overtijd zijn en ze hebben geen koorts, dan is waarschijnlijk niks ernstigs aan de hand. Na de bevalling heeft de gynaecoloog me nog onderzocht en een uitstrijkje gemaakt en alles was in orde. Ik verwacht dat mijn cyclus gewoon in een ritme moet komen na de vorige zwangerschap en borstvoedingsperiode. Bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Loes |
| 12/01/2007 @ 01:14 s | Kruidvattest is de gevoeligste volgens mij!!!Ik kreeg ook al heel vroeg een licht streepje terwijl de rest van de testen negatief bleven |
| 10/02/2007 @ 17:02 | Hallo Dames, Ik heb even een vraagje, heb 20 januari een zwangerschapstest van kruidvat gedaan, deze gaf een vaag streepje aan. Een week later weer getest, nu een duidelijke streep. Nu ik later op de testen keek ( het leek me nl leuk om te bewaren ) waren de streepjes verdwenen ???? Het streepje dat de test goed uit was gevoerd stond er nog wel ??? Hebben jullie hier ervaring mee, graag zou ik het van jullie dan willen horen, ben nu nl erg onzeker en moet donderdag pas naar vk voor echo. |
| 11/02/2007 @ 18:08 Lies | ik heb mijn testen ook weg gedaan (ook van het kruidvat) de positieve streep is bij mij ook van de test gegaan dus ik denk dat dat normaal is. Mijn stepen waren heel licht bij het testen maar ik was dan ook geen vier weken Groetjes |
| 12/02/2007 @ 18:40 | Hallo iedereen, Ik heb vandaag een test gedaan van het kruidvat en hij duid heel vaag aan natuurlijk was vandaag de dag dat ik ongesteld moest worden. denk je dat de test juist is want het is wel zeer vaag het streepje. Denk dat ik vrijdag nog eens zal testen . Groetjes |
| 13/02/2007 @ 14:50 Miek | Hallo Meiden, Ik heb half januari een kruidvat test gedaan. Ik had zo'n 3 liter gedronken dus dat was niet echt slim. Als je heel goed keek leek je in de diepte een hele vage brede streep te zien. Ik ging er maar vanuit dat dit mijn verbeelding was. Echter toen ik een uur later keek (ze zeggen alleen af te lezen binnen 10 minuten) stond er een duidelijke streep. Erg vreemd. In tegenstelling tot wat ik hier lees staat bij mij de streep (na een maand) nog steeds op het scherm. Kan iemand dit verklaren?. Mijn nieuwe nod dag was gisteren maar tot op heden nog niks, als dit zo blijft ga ik morgen met ochtend urine een nieuwe test doen. Ik hou jullie op de hoogte. Gr. Miek |
| 14/03/2007 @ 12:35 | hallo!!! ik heb een vraagje!! ![]() ik heb een test met de kruidvat gedaan maandag en heb positief getest!! maar de dag erna dinsdag en woensdag met de apothers test 2x negatief en ook nog een keer met de kruidvat!! ook negatief!! das toch vreemd??? ![]() ik snap er nix van!!!! heeft een van jullie ook zon ervaring!! want ben ik nou wel of niet zwanger??? gr suus |
| 07/09/2007 @ 10:11 Dees_rdw | hej hallooo.. ![]() ik heb vanmorgens ook test van de (kruitvat) gedaan ![]() kon niet wachten tot morgen .. ![]() enne was duss positief duss vind het al vroeg ... liefss Dees |
| 24/12/2007 @ 19:19 Anoniem | zwanger of niet??? ik ben 16/11 gestopt met de pil en 19/11 ben ik nog ongesteld geweest. ik heb nog steeds mijn regels niet gekregen. de 4de dag dat ik ovetijd was, heb ik mij getest met de zwangerschapstest van kruidvat. het resultaat was negatief. heb ik me vroeg getest of is die test niet echt betrouwbaar??? ik ben nu al 7 dagen overtijd. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwangerschapstest van Kruidvat?

heb zou ik het over een paar dagen weer een keer proberen maar dan van een ander merk