< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger?? » miskraam of innestelingsbloeding

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger??
miskraam of innestelingsbloeding
20/07/2007 @ 20:18
shemrin

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ziezo, mijn banner is aangepast volgens de gegevens die we gisteren gekregen hebben!

Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 10:37
maatje

Héééy Saskia,

Wat een geweldig nieuws meis, helemaal leuk!!
Over de 13 weken ook alweer, de "gevaarlijke" periode inmiddels voorbij.
Laat je mannetje je maar lekker verwennen hoor.

Heb het even enorm druk gehad, zó druk dat ik amper met zwanger raken bezig ben geweest. Geen getemp, geen getel, dus echt afwachten nu....

Wanneer mag je terug naar de gyn of verloskundige?
Hou me op de hoogte hoor meis, echt reuze spannend allemaal en ben echt hartstikke blij voor jullie.

Fijn weekend, groetjes Maatje.

Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 19:49
shemrin

hey maatje

tof dat je er weer bent! kan goed begrijpen dat je het soms druk hebt, dat is bij ons dikwijls ook zo.

ja, goed nieuws, hé! volgende woensdag mogen we op 1ste onderzoek, ben benieuwd. maar toch minder zenuwachtig nu we de 1ste echo al achter de rug hebben.
we kijken er wel echt naar uit!

hé, en misschien heb jij ook het geluk aan jouw kant, want soms is het zelfs beter er niet altijd bezig met te zijn! meestal als we het echt willen en er constant aan denken, dan lukt het meestal veel moeilijker. dus ik zou zeggen, gewoon afwachten en wie weet????? ik voor jou!!!

geniet van het weekend en tot gauw!
groetjes
saskia en

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 12:31
maatje

Hi Saskia,
Was je niet vergeten hoor, maar jemig wat een drukte ineens. Volgende week alweer het eerste onderzoek zeg, gaat het snel eigenlijk allemaal hè? Ben benieuwd hoe jullie zoontje straks reageert...Had hij het leuk gehad bij je ouders?

Je hoort inderdaad vaak dat het sneller lukt als je er niet zo met bezig bent dus wie weet hè...vorige keer was het ook in een maand dat we er totaal niet mee bezig waren.

Heb je eigenlijk inmiddels al last van kwaaltjes? En hoeveel verder was je eigenlijk dan je in eerste instantie dacht? Maf is dat eigenlijk hè?

Dankjewel voor de duim.
Liefs en tot gauw, Maatje.

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 21:49
shemrin

hey maatje
ja, het gaat best allemaal snel, hé! nu woensdag eerste onderzoek! heb alvast een lijstje gemaakt met alles wat ik nog wil vragen! gelukkig zijn we de meest risicovolle maanden voorbij! verder niet echt veel kwaaltjes, alleen af en toe het gevoel dat ik de hele dag honger heb en altijd iets wil eten! (geef niet altijd aan toe, want anders....)
ik dacht dat we zo ongeveer aan 12 weken zaten, maar blijkbaar zijn we al een week verder volgens de echo! 100 % kan je dat toch niet echt weten, hoor!

onze zoon heeft het leuk gehad bij mijn ouders; wat wil je, daar worden ze nog maar eens lekker verwend.

nog 2 1/2 weekjes werken en dan kunnen we eindelijk met vakantie!! joepie!! heb er echt nood aan! wil er eventjes tussenuit zijn en gewoon genieten.
We gaan 3 weken naar Marokko, daar mijn man afkomstig is van daar. eventjes familiebezoek en dan gewoon genieten!

hoe ver ben je al in je cyclus? telkens weer hoop ik dat je ook het geluk aan je kant hebt! ik blijf , al krijg ik er de krampen van.

groetjes
saskia en

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 12:31
maatje

Hoi Saskia,
Hoe is het meis? Lang geleden weer maar ik ben je niet vergeten hoor!!

Waarschijnelijk zijn jullie nu lekker aan het genieten in Marokko, ben benieuwd naar de verhalen.

Vorige cyclus gewoon weer ongi na 30 dagen en deze cyclus is het gewoon weer afwachten nu. Ik ben er momenteel erg weinig mee bezig eerlijk gezegd, geen getel meer, geen getemp...en oh ja ik word wél tante!!

Dank voor de duimen en tot snel,
Liefs intussen, Maatje.

Link naar deze reactie
02/09/2007 @ 16:42
shemrin

hoi maatje
inderdaad, lang geleden!
wij zijn net terug uit vakantie! het was heel goed in Marokko maar heel erg warm. dit jaar hebben we ook Marrakech bezocht en het was er soms 44°C, stel je voor!
gelukkig hebben we genoeg gedronken en op tijd rust genomen, zodat alles nog goed meeviel. toch waren de avonden de momenten om het meest naar uit te kijken, want toen daalden de temperaturen toch een beetje en was het draaglijker.
Ondertussen zijn we al enkele weekjes verder en ja, mijn buik begint een beetje vorm te krijgen! het wordt stilaan moeilijk om nog de gepaste kledij te vinden!
ik hoop dat de baby het goed stelt! we zullen meer weten op het einde van deze week, want dan hebben we terug controle!

hey, gefeliciteerd nu je al tante wordt! dat is een begin!! nu jij nog en alles komt in orde!! blijven hopen en blijven proberen!!! hou de moed erin, het is de moeite waard!!

zo tot nog eens en vele groetjes
saskia en

Link naar deze reactie
07/10/2007 @ 18:13
shemrin

hey maatje

hoe gaat het nou met jou?
het is al zolang geleden dat ik nog eens iets van jou gehoord heb!!!
met mij gaat ondertussen alles goed en zoals je kan zien, zijn we reeds 24 weken ver! wat gaat de tijd toch snel!
wij weten ook al dat het een meisje wordt! leuk hé, dan hebben we van elk 1!

laat me vlug eens weten hoe het met je gaat!

groetjes
Saskia en

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 10:35
maatje

test
test
test....

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 10:38
maatje

Hèhè, ik kan eindelijk reageren......sinds het forum was vernieuwd lukte dat dus inene niet meer!

Héy Saskia,

Leuk om wat van je te horen meis
Denk wel regelmatig aan je hoor maar het reageren is er een beetje bij ingeschoten hè

Wat leuk dat het een meisje wordt!! Helemaal in balans hè, hihihi, een jongetje én een meisje, echt leuk.

Hm, kan je banner niet zien, misschien omdat het forum is vernieuwd??
Maar 24 weken alweer, de tijd gaat enorm snel.

Hier alles ok hoor, net weer een ongi achter de rug maar het zwanger raken ligt hier nu ook even "stil". We zijn er niet zo heel erg meer mee bezig. Mijn cyclus begint ook te veranderen, was het altijd netjes 28 dagen, en daarna toch altijd wel tussen de 28 en 30, deze maand was het 34 dagen ineens en vorige maand 31. Lastig dus.

Ik zal niet meer zo lang wegblijven hoor
Hou me op de hoogte hè meis, leuk!

Liefs intussen, Maatje.

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 10:39
maatje

En je banner zie ik inmiddels ook gewoon weer.
Maatje.

Link naar deze reactie
29/10/2007 @ 12:14
maatje

Hi die Saskia,
Was even benieuwd hoe het met je gaat.
Maatje.

Link naar deze reactie
02/11/2007 @ 14:56
shemrin

hey maatje

met mij en de baby gaat alles goed! ze laat zich ondertussen al goed voelen, hoor! en zoals je kan zien, zitten we al aan 28 weken. Wat gaat het snel, hé!

hoe gaat het ondertussen met jou? lang geleden nog iets van jou gehoord te hebben!

geniet van het komende weekend

groetjes
Saskia en

Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 15:01
maatje

Hoi Saskia,
Jeetje, ik heb echt moeten zoeken naar "ons" topic hoor. Keek alsmaar wel of er nieuws van je was maar waarschijnelijk verdwijnt ie vrij snel naar een paar bladzijden verderop.....

Fijn dat alles goed gaat met jullie.
Het gaat ontzettend snel, tijd vliegt.

Hier gaat ook alles zijn gangetje. Zoals je weet zijn we niet meer zo heel erg bezig met zwanger raken, het gaat je echt opbreken als het alsmaar niet lukt en nu hebben we zoiets van we zien wel of het ons gegund is of niet. Geen getel, getemp en gestress meer...

Groetjes en tot horens meis.

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 15:34
maatje

Saskia meis, hoe gaat het? Het gaat nu erg opschieten hè, nog een kleine zeven weken, spannend!!
Liefs, Maatje.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina