[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/12/2006 @ 17:18 gapstar | HELP HELP HELP, ik heb een zoontje van 5 en die is druk.Altijd bezig bewegen zingen kletsen.hij was nog geen 11 maanden toen hij liep,hij sprak al heel vlot hele zinnen .hij was een snelle baby.ik wordt er soms gek van zo druk is ie.toen hij twee was fieste hij al rond het blok.nu heeft ie moeite met alleen spelen en ook om met andere kindjes te spelen.hij maakt heel makkleijk contact maar volgens de juf heeft ie daar moeite mee.vanaf het moment dat hij wakker wordt gaat zijn mond open en die gaat pas weer dicht als ie naar bed gaat.slapen diet ie als de beste en zonder problemen.voor zijn derde was ie overdag en s,nacht zindelijk.soms denk ik dat ie ADHD heeft.als we ergens zijn merk je niks aan hem maar thuis gaat ie los.wie herkent dit en kan mij tips geven.ik ben ook zwanger van de tweede dus kan ik niet zoveel van hem hebben als anders.met zijn broertje of zusje is ie helemaal blij,het is geen kind om alleen te zijn dat vindt ie ook niet zo gezellig.maar soms ben ik een beetje wanhopig.ik hoop niet dat ie het heeft maar soms................ gapstar ![]() |
27/12/2006 @ 23:04 ![]() | hallo gapstar, heb even een site opgezocht waar je misschien even wat meer info kan vinden over adhd: http://www.balansdigitaal.nl/ groetjes hendrika |
| 28/12/2006 @ 13:44 sandra uit Antwerpen | Hallo Wendy Ik moet even reageren op jouw reactie. Ik hoop dat ouders met een kind met ADHD jouw reactie niet lezen. Je schrijft dat ADHD kinderen echt stoute kinderen zijn, nogal cru uitgedrukt van jou. Toch even beter je woorden wikken misschien in de toekomst. groetjes Sandra uit Antwerpen |
| 30/12/2006 @ 09:09 gapstar | bedankt voor de reacties Ik heb mij wat meer verdiept in het adhd wezen zeg maar,en ik twijfel toch nog het is misschien geen adhd maar wel een vorm daarvan denk ik.ik herkende er wel veel in in ieder geval.Het is gewoon geen doorsnee kind(alle kinderen zijn uniek natuurlijk)maar hij is gewoon apparter dan de rest ,hij kiest ook gewoon een roze paraplu uit op school,vindt ie leuk.soms wordt ie daar wel een beetje mee geplaagd maar hij heeft er niks van bemoei je met je eigen tafel zgt ie dan.dat bewonder ik dan weer in hem,hij is zichzelf.Hat ligt ook wel aan mij mijn vriend zegt dat ie niet drukker dan normaal is en dat het ook wel logisch is dat wat drukker zou kunnen zijn .eind oktober jarig,mama een baby in haar buik,sinterklaas,kerst,verhuizen met school,uod en nieuw,het zijn ook spannende maanden ,dat weet ik ook wel.ik heb me wel voorgenomen om met hem naar de dokter te gaan als het na januari niet wat minder wordt ,al is het maar om mezelf gerust te stellen .Ovet 6 weken moet ie weer naar het ziekenhuis voor zijn oortjes,daar lopen we al lang mee in het ziekenhuis hij heeft al 2 keer buisjes gehad en hij heeft heel vaak oorontsteking gehad,de vorige keer zat er veel vocht achter zijn trommel vliezen dus hij hoort voor geen meter,komt hem overigens soms heel goed uit,daar kan ook wat van bij zitten.Moeders moet dr eigen niet zo druk maken dat zal ook wel helpen denk.Ik ken wel iemand met een zoontje die echt adhd heeft maar zo is ie niet,overigens een lief kind hoor maar geef geen nieuw speelgoed want het is geheid kapot.mischien let ik er teveel op.in ieder geval het is al fijn om te lezen hoe jullie er over denken. Ik wens ieder een een gelukkig en rustig 2007 toe hi hi ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

druk kind