< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » stoppen met de pil in januari 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
stoppen met de pil in januari 2007
23/05/2008 @ 12:46
Emmy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hooi!

Fie; de allerlaatste loodjes he!Ik weet hoe t voelt. Maar als het dadelijk begint ben je eindelijk verlost van het lange wachten. Ik ging 2 dagen overtijd. Hoeveel kilo ben je nu aangekomen of heb je je niet meer gewogen? Ik zit nu ondertussen alweer op 10 kilo. Het vocht begint mn lijf alweer in te lopen. Heb superdikke handen en voeten en kreeg gisteren weer de opmerking dat ik dikere snoet krijg. Tja, waar gaat dat deze keer eindigen....midden in de zomer ook nog. Maar ach, we hebben t er graag voor over he!
Maar ik kan je als raad meegeven niet echt te gaan zitten te wachten he. Is makkelijk gezegd, dat weet ik, maar t kan goed nog even gaan duren. Ga er evengoed lekker op uit en als het kan onderneem dan nog wat. Sommigen gaan echt thuis zitten te wachten tot er wat begint, maar dan duurt de tijd echt lang.
Ik weet niet of je nesteldrang hebt? Ik heb me daar in elk geval toendertijd, úren mee zoet kunnen houden.

Emmy.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 22:08

Hoi,

Hier weer een paniekerige dag, na werk thuisgekomen en dringend plassen, bleek mn slip en bovenbroek bevlekt met bloed, veel meer dan eerste keer!! Paniek alom, naar ziekenhuis gebeld en ze wilden dat ik erheen ging, ze wachtten me al op .
Gelukkig had mn eigen gynaecoloog dienst, een echo gehad, oef oef, ons kindje doet het goed, zit er veilig en goed, ik zag het bewegen, hartje ging goed tekeer,ik begon spontaan te wenen van opluchting.Zo zie je maar dat geen enkele zwangerschap dezelfde is, bij mn zoon geen klachten gehad (enkel op 32 weken moeten rusten), en nu al voor derde keer bij gynaecoloog en ben nog geen negen weken ver!
Ventje heel blij dat alles ok is, ikke ook natuurlijk!!
Ben ook om drukkousen geweest, felle pijn in benen, al een spatadertje opgemerkt, mss dat dit de last zal beperken
Sorry voor het lange verhaal, jullie zijn een uitlaatklep, vertel zulke dingen niet in het wildeweg, jullie luisteren (lezen) altijd en tonen begrip.
Hopelijk voor jullie veel minder zorgen en een vlekkeloos verloop
Prettig weekend!!

xxelsxx

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 17:20
Fie

heyhey

Eventjes rap om te zeggen dat ik nog steeds rondwaggel.
Spijtig genoeg.

Emmy, al ongeveer 25kilo. Veel vind ik veels te veel hopen dat het overgrote gedeelte vocht is anders vies veel werk na de bevalling.
Echt wachten wachten doe ik ni, ben bijna constant bezig enkel namiddag kruip ik in de zetel om wat te slapen omdat de nachten meestal onderbroken worden door voorweeen.

Els, oei dat zal weer schrikken geweest zijn.
Gelukkig is alles toch in orde.

xFie

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 19:02
Emmy

Fie, kop op meid. Ik weet dat het moeilijk is voor je nu.

Els; je moet je goed geschroken zijn zeg! Gelukkig dat alles in orde is!!! Hoe kan dat dat je dan bloed verliest soms?

Hier alles okee. Zolang ik me een beetje rustig hou heb ik niet al teveel last van mn bekken.

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 21:58

Hoi,

Emmy: niet teveel bekkenlast?
Fie: alles ok?
Pukkel: je telt af naar 30 mei hé, succes!!

Daaaaaaaag iedereen, ikzelf heb een rustige dag gehad, vijf volle dagen werken nu, ben al beetje bang, steeds zo moe na werkdag
Prettige zondag nog, ik ga slapen, dada

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 17:03

hoi hoi,

Fieke, babytje in je armen?? Ga ervan uit, aangezien we je niet meer horen (lezen), ik hoop het voor je!! En indien ja,proficiat en geniet ze hoor!!

Hier alles vrij goed, niet misselijk geweest vandaag, wel moe, maar dat hoort er nu eenmaal bij hé, morgen een avonddienst, dat valt me zwaarder, vooral omdat je overdag al thuis in de weer bent, we slaan er ons wel door!
Liefs aan iedereen

xxelsxx

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 20:56
Emmy

Hoi!

Els; doe rustig aan he, als je thuiskomt vj werk goed rusten!
Ja mn bekken speelt goed op, heb er best veel last van, vooral als ik gewerkt heb, of thuis in de weer ben geweest. Maar ik voel wel wanneer t genoeg is geweest dus ik doseer het goed.

Fie is vlgs mij nog niet bevallen.

XX Emmy.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 09:58
Fie

heyhey

Neen meiden hier nog steeds niet bevallen.
Het wordt zwaar, ik ben morgen al 4 weken thuis, 4 weken tijd verspilt.

xFie

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 11:13
Fie

Ik heb nog eens een buikfoto op mijn profiel gezet. Gisteren getrokken,dus waarschijnlijk de laatste.

xFie

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 21:40

hoi hoi,
Fie: mooi buikje, maar je wil er vanaf hé, begrijp ik best hoor!!
Lang kan het nu niet meer duren...succes meid!!

Hier net een avonddienst gehad, nadeel is dat ik dan slecht slaap, dus morgen een extra vermoeiende werkdag, pf, gelukkig vrij weekend

alle anderen alles ok?

xxelsxx

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 22:11
Emmy

Hoi!

Ik zag op n ander topic dat Fie bevallen is:
Met volle trots melden wij u de geboorte van ons dochtertje LOBKE. Ze werd om 13u53 geboren, weegt 3550g en is 51 cm groot!

Gefeliciteerd Fie!!

Groetjes, Emmy.

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 23:27

Fie en papa,
proficiat met jullie dochtertje, mooie naam trouwens,
Meiden, nu weten waarvoor we het doen hé!!
Ga slapen,wou persé een programma niet missen en daar zal ik morgen voor opdraaien vrees ik, lol
slaapwel!!

xxelsxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina