< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Peuters » nu nog een tweeling buggie?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Peuters
nu nog een tweeling buggie?
29/12/2006 @ 20:57
sylvana

Online Status
ik heb een dochter van 20 maanden en is 2jaar en 2maanden als hij broertje of zusje komt.is het dan nog handig en nodig om en 2zits buggie te kopen?

Link naar deze reactie
29/12/2006 @ 23:11

Online Status Bekijk profiel
Onze Sam was 18 maanden toen Simon geboren werd. Als ik alleen op stap ga dan zit Simon in de draagzak en Sam in de buggy. De laatste tijd laat ik Sam aan mijn hand lopen en Simon de kinderwagen. Ben nu wel van plan om zoŽn meerijplankje te kopen voor hem.
Zou toch nog niet direct een duokinderwagen kopen hoor. Heb je een draagzak? Je kan het altijd eerst zo proberen of met een meerijplankje en werkt dat echt niet dan kan je nog altijd een duokinderwagen kopen. Mijn lijkt het niet zo praktisch, er zijn toch veel winkels waar het moeilijk manoeuvreren is met zoŽn grote kinderwagen.

Link naar deze reactie
30/12/2006 @ 09:36
angke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Ik zou ook niet direct een tweelingzit kopen hoor! Heb er ook wel aan gedacht, maar gelukkig heb ik mij op tijd ingehouden en ingezien dat Nell eigenlijk helemaal niet meer graag in de buggy zit. Ik heb haar nu ook altijd aan mijn hand...

Maar als we echt 'lang' weggaan, dan heb ik wel een reserve buggy bij...

Ik heb ook zo een meerijplankje aangeschaft, maar denk dat Nell daar nog wat klein voor is.

Marieke, hoe doe je dat met dit weer en de draagzak? Haal je dan je kindje (lekker warm) uit de maxi cosi en dan in die draagzak? En heb je die draagzak dan onder je jas of er over?

groetjes

angke

Link naar deze reactie
30/12/2006 @ 17:25

Online Status Bekijk profiel
Angke, ik heb een draagzak van babybjorn en sinds een paar maanden kun je daar een voetenzak bij kopen en daar zitten ze helemaal in, is lekker warm voor hem. Hij vindt het super in de draagzak. Als hij in zijn kinderwagen zit en ik kom een winkel binnen dan begint hij direct te huilen en dat doet hij dus niet als hij in de draagzak zit. Ziet hij veel meer en krijgt hij natuurlijk ook veel meer aandacht van al de anderen mensen.

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 10:44
mama van 2 kindjes

Online Status
hallo,

ik heb nu 2 dochtertjes met 16maanden leeftijdsverschil en ik had dus wel een tweelingbuggy gekocht.
dat was de beste oplossing.
past perfect in de auto en zeer gemakklijk gebruiken.
het nadeel was dat de beide zitjes naast elkaar waren en dat was te breed voor te winkelen.
ik heb de buggy dan verkocht.
aangezien dat wij voor een derde gaan, dan heb ik maar een nieuwe buggy van quinny gekocht waar ik draagbak en maxi cosi kan opzetten en die heb ik nu in gebruik.
ik heb daar een buggy board voor gekocht en dat hang je achter de buggy en mijn oudste dochter kan daar opstaan en op zitten.
dat is zelfs niet duur.
ik heb dat gekocht voor 39.90euro.
er zijn eigenlijk verschillende mogelijkheden om dit probleem op te lossen.

veel liefs mama van 2kindjes

[Laatst gewijzigd door mama van 2 kindjes - 28/05/2007 @ 10:44] - Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 11:20
vicky

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik heb er ook over getwijfeld om een duo-buggy te kopen, maar in januari gaat Levin naar school en ik denk dat ik hem dan toch niet meer zoveel ga nodig hebben...
Ik ga denk ik ook veel mijn draagzak gebruiken, dat heb ik met Levin ook gedaan en in het weekend als we gaan wandelen is mijn man thuis, dus kunnen we een tweede buggy meenemen...

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]