[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/01/2007 @ 19:02 Fiep | na een lange postnatele depressie begin ik eindelijk wat dingen te herinneren van mijn zwangerschap en mijn dochtertje haar eerste maanden. Mijn depressie begon eigenlijk al in mijn zwangerschap, en begin nu steeds meer herinneringen terug te krijgen, waaronder 1 hele vervelende. tijdens mijn zwangerschap tussen de 4 en 6 maanden, ben ik 'wat' verloren, tijdens het naar het WC gaan. Het leek van een afstandje wel op een raar stuk kipfilet (sorry voor de rare benaming, maar anders weet ik het ook niet te benoemen) in een moment van schrik en paniek heb ik het doorgespoeld en geprobeerd te verdringen. ik kwam er pas achter dat ik zwanger was toen ik moest bevallen. Ik heb nu ook al heel lang het gevoel dat er 'iets' mist, dat onze Juul niet alleen hoort te zijn, af en toe zie ik ook schaduwen en voel een aanwezigheid die ik Jip heb genoemd (de tweede keus naam voor Juul) Zou ik soms één baby van een tweeling verloren kunnen zijn? Kent iemand dit gevoel? Of heeft iemand dit ook meegemaakt? |
| 02/01/2007 @ 08:15 An ![]() | test |
| 02/01/2007 @ 09:59 Fiep | Ik denk dat mijn vermoeden dan toch juist was, de herinnering is namelijk zo duidelijk, ik weet nog dat ik s'nachts buikpijn had, was ongesteld. In ieder geval dat dacht ik toen, wist nog niet dat ik zwanger was, had wel een vaag vermoeden, maar toen de buikpijn en het bloeden begon was ik toch opgelucht, een zwangerschap kwam namelijk zo slecht uit op dat moment, ik moet toen al zwanger zijn geweest als ik het zo terugreken. Mijn gevoel is ook zo sterk dat er iets niet klopt, tja en moederdelijke intuïtie hé. |
| 02/01/2007 @ 17:25 m. | Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt als Fiep, ook zo tussen de 4 en 6 maanden, ik wist pas met 7 á 8 maanden dat ik zwanger was, ook de herinnering van kipfilet in de WC. En ook het gemis van het andere kindje (mijn kleine Loeki) |
| 06/03/2007 @ 21:53 Kaatje | Hoi, ik was net 18 jaar en had net verkering (nu mijn man) ik slikte de pil en ben dus waarschijnlijk al snel zwanger geraakt alleen dit wist ik niet. Ik kan me nog herinneren dat ik mijn moeder belde dat ik niet ongesteld werd. Mijn moeder zei. slik de pil gewoon door misschien komt het door de spanning of heimwee (ik vaarde toen op een passagiersschip) dus zo gezegt zo gedaan. Ik kreeg veel last van mijn rug en meer klachten en dacht dat ik gewoon de hard had gewerkt. uiteindelijk moest ik dus naar de wc maar ik had zo'n buikpijn dat ik op bed ben gaan liggen, wat er toen gebeurde kon ik niet plaatsen. Ik moest puffen en drukken en toen resultaat kipfilet... ja wist ik veel. vertelde het nog tegen een collega/vriendin aan boord en samen hebben we in het toilet staan kijken. ja ja ik weet het ook niet. Had nergens pijn of zo en ja was gelukkig weer ongesteld geworden dus door trekken maar. 3 jaar later wilde we echt een kindje ook al ik nog maar net 20 jaar geworden. Ik stopte met de pil en al snel was ik zwanger. ik kreeg met 14 weken een miskraam en alles van 2 jaar terug kwam weer boven. Ja.... ik heb toen een miskraam gehad. Ik heb nu een gezonde dochter en blijkt dat zowel ik als mijn man minder vruchtbaar zijn. Ik ben opnieuw perongeluk zwanger geraakt van de tweede. Ik vrees nu weer voor het zelfde. omdat ik eigelijk alleen met hulp van de gyn zwanger kan worden. Maar ik hoop dit maal op een wonder. En voor jou natuurlijk ook. liefs kaatje |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

baby verloren?