< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Kleuters » Help mijn dochter wil niet slapen

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Kleuters
Help mijn dochter wil niet slapen
03/01/2007 @ 13:41
Laurine en Jonathan

Online Status Bekijk profiel
Help

Mijn dochter van iets meer dan 2.5 wil niet meer slapen, zowel s'avonds niet als s'middags, het duurt bijna een uur eer ze inslaapt, gisterenavond was het zelfs 12 uur eer ze sliep. Heeft er iemand hier hulpmiddeltjes of mag ik ze niet meer slapenleggen, maar ja ze doet het ook als ik haar niet te slapen leg smiddags, ik doe dit smiddag zodat ik hier effe wat rust heb, want ze is een heel druk kind.

Ik vraag dit naar aanleiding dat ze vanaf maandag naar school gaat en ze gezegd hebben dat ik haar maar halve dagen breng omdat ze nog moe zijn, maar die van mij dus niet !!!

Iemand tips om mij te helpen !!!

Groetjes
Anneke

Link naar deze reactie
03/01/2007 @ 19:34
Laurine en Jonathan

Niemand ?????

Link naar deze reactie
04/01/2007 @ 17:25
Laurine en Jonathan

Heb ze vandaag niet meer slapen gelegd in de namiddag, en nu ben ik benieuwd of ze gaat slapen gaan deze avond zonder problemen ???

Link naar deze reactie
16/01/2007 @ 12:11
Sarah 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik denk dat jouw kindje school klaar is. Mijn dochter kan ook ontzettend druk zijn. Zeker de laatste week van de Kerstvakantie was ze niet te houden. Maar eens ze naar school gaan, kalmeren ze aanzienlijk (hier toch)
Ons meisje is meteen hele dagen gegaan en dat gaat goed. 's Avonds is ze echt heel moe en steekt ze geregeld om 18u30 al in haar bed en ik hoor ze dan niet meer.

Succes ermee, he?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]