< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » zwanger en bloedverlies

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
zwanger en bloedverlies
24/09/2007 @ 16:26
gimpet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Seisje,

Hier precies hetzelfde.
's Ochtends een beetje bloed en de rest van de dag af en toe een beetje bruin bloed en heeeel soms een sliertje.
Dit al drie dagen.
Ik word er doodnerveus van.
Maar ja, echt zekerheid is er toch niet.
Vorig jaar had ik ook een echo gehad met 7 weken.
Kloppend hartje en alles.
Met 9 weken was alles voorbij.
Dus ik probeer er wel de moed erin te houden dat nu alles wel goed komt maar het wordt soms wel heel moeilijk gemaakt.

Link naar deze reactie
24/09/2007 @ 20:21
seisje

hello iedereen,

van vorige week ben ik van die vervelende veegjes verlost!! Ik heb mijn bloed nog even laten nemen en vandaag had ik de uitslag(iets van 16882) Dus het hcg is enorm aan het stijgen en klopt met schema -het aantal weken.Vorige week had ik nog maar 1620. De dokter zei dat het echt wel het innestelingsbloed is, dat mijn haarvaatjes in de baarmoederwand waarschijnlijk heel gevoelig zijn. Oef.
Ik had nu al zeer vroeg een echo moeten laten doen van HA, omdat hij het wou uitsluiten dat ik op dat moment een mk zou hebben. Ze hebben op de echo niets kunnen zien, we waren echt wel veel te vroeg gegaan. Maar er kwam een andere ontdekking; ik heb een cyste (3.4cm diameter) in de baarmoeder. Nu met de goede hormoonstijging is de HA zeer tevreden en zei dat de zwangerschap vlotjes verloopt. De cyste wilt hij nog even laten onderzoeken via echo. Dus vrijdag sta ik terug aan het ziekenhuis (omdat de afspraak met de gyn maar pas 10/10/07 is en de HA niet zolang wil wachten). Hij vertelde me dat het wel vaker voorkwam maar toch nog even laten checken dan.
Ik hoop dat het er gewoon mag blijven zitten en mss als ik zou bevallen(daar hoop ik toch op ) dat ze dan iets gaan doen! maar nu toch nog niet.
Ik probeer er niet aan te denken, als het nu al zo groot is en er altijd al heeft gezeten, dan zal het nog wel even erin kunnen blijven zeker!!??? misschien ben ik iets te simplistisch bezig....ik geniet er gewoon van dat er een minimensje in me aan het groeien is..

liefs Seisje

Link naar deze reactie
24/09/2007 @ 20:48
gimpet

Gelukkig, Seisje!

Ja, die cyste zou ik dan ook gewoon laten zitten!

Link naar deze reactie
30/09/2007 @ 10:26
seisje

dag dames,

ik heb vrijdag een vervroegde echo gekregen. De HA wou toch even de cyste nachecken die in de baarmoeder zat en vond het bezoek naar gyn iets te lang duren...vandaar.

Nu was ik al 7.5w ver en waren we enorm benieuwd wat we gingen te zien krijgen op het scherm. De Cyste is nergens te bespeuren, waarschijnlijke verkeerde inschatting van de dokter in het ziekenhuis,maar.... onze spruit heeft zich laten zien. Het vruchtzakje zat op de juiste plaats, alles leek inorde volgens de dokter. Hij zoemde dan nog even in, wachtte even tot we echt alles goed zagen, en liet toen zien hoe het hartje klopte. De traantjes rolden, we hebben onze spruit gezien, zo mooi, zo intens.

De bloedveegjes, daar heb ik al een gevolg denk ik gevonden; het is telkens nadat we sex hebben gehad en ook wanneer ik naar de grote wc ben geweest en toch enige druk moest uitoefenen. Voor het moment is dit mijn verklaring. De HA zei me ook dat waarschijnlijk de haarvaatjes aan de baarmoeder wand heel gevoelig zullen zijn. Bij het innestelen en daarna hogerop gaan zetten van de baarmoeder en de vorming van placenta, spreken we gelijk over 2 wanden die tov elkaar moeten groeien en op de juiste plaats moet komen. De baarmoeder want zit vol haarvatjes en dus bij het uitzetten en groeien kunnen die springen.

vele groetjes
Seisje

Link naar deze reactie
01/10/2007 @ 20:41
mia

Wat een mooie uitleg. Echt wel geruststellend.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina