< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » voortekenen miskraam??

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
voortekenen miskraam??
04/01/2007 @ 09:40

hoi allemaal.
Ik post nooit en kijk hier pas sinds kort op.
Maar kzit wel met een grote vraag.
24 december zijn mijn vriend en ik erachter gekomen dat ik zwanger ben, dit vinden we ontzettend leuk!! En het is ook helemaal gewenst.

Nu is het dat ik vanmorgen naar de wc ging en wat normaal slijm is nu een beetje heel licht roze was. Inmiddels is het weer gewoon wit de normale kleur. Ik heb ook geen buikkrampen of zo iets. Wel raar gevoel bij mijn blaas, maar dat is al een tijdje zo. En dus vaak naar toilet :S
Weet iemand of dit misschien het voorteken is van een miskraam of is het gewoon iets waar ik me gewoon niet druk om moet maken? Ik heb op deze site wel gelezen dat de meeste miskramen beginnen met verlies van bruin bloed, dit heb ik niet en voel me verder ook prima op de onzekerheid na dan.
Maandag moet ik voor de termijnecho.

Wie kan me helpen? Me van de onzekerheid afhelpen?

Liefs Patricia

Link naar deze reactie
04/01/2007 @ 10:34
snoepie68

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi

het kan een beetje innestelingsbloed zijn,zeker omdat je geen krampen hebt zou ik me niet al te veel zorgen maken
Je hebt een raar gevoel bij je blaas zeg je ,misschien heb je wel een blaasontsteking,dus als ik jou was zou ik naar de ha gaan en zeggen waar je last van hebt,die kan je vast geruststellen

Veel sterkte ermee

groetjes

Link naar deze reactie
04/01/2007 @ 10:59
Suus (vanuit werk)

Hallo Patricia,
Ik heb tijdens deze zwangerschap (ben nu 33 weken ver!) een week lang roze afscheiding gehad. Dit was van de innesteling.

Ik heb ook een miskraam gehad (althans, moest wel gecuretteerd worden), maar toen had ik echt veel bloedverlies en in het begin rare bruine propjes wat ik verloor.

Ik vermoed dus dat het bij jou de innesteling is. Het blijft natuurlijk een spannende tijd, gelukkig over een paar dagen al een echo!! Veel succes!!!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
04/01/2007 @ 14:18
heidje

hoi patricia
aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap het is alleen in het begin zoo onzeker ook ik heb een miskraam gehad gevolgd door curettage en ik kwam er achter dat het niet goed was met de 12 weken echo voor die tijd nergens last van gehad ik verloor toen ineens wat bruin (oud)bloed

nu ben ik weer zwanger dit keer gaat het heel goed maar ook dit keer had ik in het begin even wat bruin bloed (schrikken maar dus niks aan de hand)

het wat rozig zijnde slijm kan indd heel goed van een innesteling zijn geweest je weet het alleen nooit helemaal zeker alles kan ik kan je niet helemaal gerust stellen maar ik hoop dat je maandag super goed nieuws krijgt succes

heidy

Link naar deze reactie
04/01/2007 @ 19:02
patje81

Online Status Bekijk profiel
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nu ook maar een profiel aan gemaakt. Iedereen inmijn omgeving die ook zwanger is geweest zei dat ik me niet druk moest maken. Hun het ook hebben gehad en eenmiskraam echt begint met bruin bloed of gelijk heel rood, niet met roze slijm wat amper iets is en ook na volgende plasbeurt weer weg was.
Ik w8 maandag af dan heb ik echo.
Vind het wel spannend.

Nou allemaal bedankt in elk geval.
Liefs Patje

Link naar deze reactie
13/01/2007 @ 12:15
Suus

En Patricia: hoe is de echo gegaan?? Aan je banner te zien hopelijk goed!!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
13/01/2007 @ 18:04
amerasu

hey patricia,

de eerste maand van mijn zwangerschap heb ik na tien dagen over tijd te zijn toch mijn regels doorgekregen, dus met de buikpijn en het evenveel bloedveries, dus wij dachten dat we weer ni zwanger waren, en dan vorige maand weer over tijd...test gedaan was positief. dus ben verleden week bij de gynaecoloog geweest en wat blijkt die maand dat ik mijn regels had was ik al zwanger...en er is helemaal niks mis met ons babytje, de gynaecoloog zei dat het er allemaal prima uitzag, dus je moet geen schrik hebben van bloedverlies helemaal in het begin.groetjes amerasu

Link naar deze reactie
02/03/2007 @ 12:59

Hallo allemaal,

Ik ben in ssptember gestopt met de pil en ben nu twee dagen overtijd. Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar alle andere maanden ben ik altijd na 28 dagen ongi geworden.

Nu ging ik net naar de wc en zat er een heel dun, klein streepje roze, maar verder niks.

Kan dit innestelingsbloed zijn?

Link naar deze reactie
04/03/2007 @ 16:03
jeannet

Online Status Stuur bericht
Hoi Patricia,

[Laatst gewijzigd door jeannet - 04/03/2007 @ 16:05] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]