[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/01/2007 @ 09:40 | hoi allemaal. Ik post nooit en kijk hier pas sinds kort op. Maar kzit wel met een grote vraag. 24 december zijn mijn vriend en ik erachter gekomen dat ik zwanger ben, dit vinden we ontzettend leuk!! En het is ook helemaal gewenst. Nu is het dat ik vanmorgen naar de wc ging en wat normaal slijm is nu een beetje heel licht roze was. Inmiddels is het weer gewoon wit de normale kleur. Ik heb ook geen buikkrampen of zo iets. Wel raar gevoel bij mijn blaas, maar dat is al een tijdje zo. En dus vaak naar toilet :S Weet iemand of dit misschien het voorteken is van een miskraam of is het gewoon iets waar ik me gewoon niet druk om moet maken? Ik heb op deze site wel gelezen dat de meeste miskramen beginnen met verlies van bruin bloed, dit heb ik niet en voel me verder ook prima op de onzekerheid na dan. Maandag moet ik voor de termijnecho. Wie kan me helpen? Me van de onzekerheid afhelpen? Liefs Patricia |
| 04/01/2007 @ 10:59 Suus (vanuit werk) | Hallo Patricia, Ik heb tijdens deze zwangerschap (ben nu 33 weken ver!) een week lang roze afscheiding gehad. Dit was van de innesteling. Ik heb ook een miskraam gehad (althans, moest wel gecuretteerd worden), maar toen had ik echt veel bloedverlies en in het begin rare bruine propjes wat ik verloor. Ik vermoed dus dat het bij jou de innesteling is. Het blijft natuurlijk een spannende tijd, gelukkig over een paar dagen al een echo!! Veel succes!!! Groetjes, Suus |
| 13/01/2007 @ 12:15 Suus ![]() | En Patricia: hoe is de echo gegaan?? Aan je banner te zien hopelijk goed!! Groetjes, Suus |
| 02/03/2007 @ 12:59 | Hallo allemaal, Ik ben in ssptember gestopt met de pil en ben nu twee dagen overtijd. Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar alle andere maanden ben ik altijd na 28 dagen ongi geworden. Nu ging ik net naar de wc en zat er een heel dun, klein streepje roze, maar verder niks. Kan dit innestelingsbloed zijn? |
| 04/03/2007 @ 16:03 jeannet ![]() | Hoi Patricia, |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

voortekenen miskraam??