[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/01/2007 @ 22:52 | Beste, Ik heb net het slechte nieuws vernomen, deze avond pas. Mijn vruchtje was net geen 12 weken!!!! Op 8 weken hebben we een mooi hartje zien kloppen, nu niks meer te zien!! Om dit nu nog te moeten vernemen is enorm! De tranen blijven komen!!! Ik moet morgen een curretage ondergaan, heb er enorme schrik voor, ook voor wat ze gaan vinden hoe dit nu nog kan gebeuren!! Ik ben kapot!!!! Ik wou zo graag een kindje!!! En nu ben ik het kwijt!!! Wat heb ik verkeerd gedaan??????? Sorry, maar kan niks positiefs bedenken nu, zit in een dalletje!!! |
| 12/01/2007 @ 20:29 | Bedankt Cynthia, Alles is goed verlopen, maar heb wel pijn in mijn buik. Kan moeilijk stappen, maar dat zal wel normaal zijn he! Is al beter dan gisteren! Alleen het emotionele is wel moeilijk! Voel mezelf zo leeg en vind me zo lelijk nu!! Het is zo moeilijk te snappen maar er zijn inderdaad veel personen die dit ook meemaken en zo te merken komt iedereen er bovenop dus wij zullen er ook bovenop komen!! (hoop ik) Hopelijk lukt het bij jou om snel zwanger te worden en ook bij mij en kunnen we het zo ook een beetje verwerken met een nieuw baby tje op komst! Hoelang ben jij al bezig om zwanger te worden?? Groetjes Jasmijn |
| 07/02/2007 @ 16:15 fropsel | Hallo Steffie Was het je eerste kindje? Ik denk dat wij ongeveer hetzelfde meemaken. Ik las ook al mee met de augustus mama's, maar ben jammergenoeg een aantal fora naar beneden moeten scrollen. Vorige week curretage gehad (12,5 weken). Vandaag voor 't eerst terug aan 't werk. Het gaat niet! Ik wil/kan niet werken, nog niet. Ik loop nog over van verdriet... groetjes |
| 12/03/2007 @ 15:36 Beam | Sorry dat het zolang duurde voor ik hier reageer, probs met de pc... Ff update : Heb op 18 januari hier thuis een mk gedaan, ben dan toch op 20 januari op controle geweest naar Roeselare en de gyn wou nog ff afwachten om te zien of het allemaal ging meekomen. De 24ste terug op controle en er bleef vanalles zitten dus ben ik de 27ste binnengegaan voor een curretage. Als je zo al die data's leest zou je beginnen bang worden om naar het eind van de maand te gaan... Nu, op 27 februari (jaja) terug ongi geworden, op controle geweest op 4 maart en alles is terug "in orde". De baarmoeder ziet er "goed" uit en volgens de gyn is er geen uitleg over mijn mk's. Het was weer "gezond" volgens de onderzoeken, maar ja, ben daar dus niet veel mee hé, want het is toch maar weer es gestopt.... En nu ? Nu is het afwachten wat de natuur voor ons in petto heeft.. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

hartje gestopt

De gyneacoloog had dit gemerkt omdat ik een bepaalde hcg-waarde had bereikt waarop ze normaal een vruchtzakje zien in de baarmoeder. Bij mij was dat dus niet het geval. Ze zagen geen vruchtzakje, alleen dik baarmoederslijmvlies. Die dag zelf (27 februari) kreeg ik een spuit methotrexate ingediend: dat is een middel dat de cellen afbreekt, een soort chemotherapie om de vrucht te doden. 2 maanden erna had ik nog altijd deeltjes van de vrucht in mijn lichaam. Dat was pas na 5 maanden terug stabiel. Dus eigenlijk voelde ik me zwanger van een dood vruchtje, zoals jij nu ervaart. Sinds juli 2006 zijn we terug aan het proberen om zwanger te worden, maar tot nu toe nog niet gelukt. Binnenkort starten we met Clomid en inseminaties (rond april) want we hebben ook onze trouw al vastgelegd en stel dat we nu volop met de inseminatie beginnen en meteen zwanger zijn, dan moeten we de trouw uitstellen. Ik vind dat persoonlijk niet erg, maar mijn vriend wel en nog andere mensen raden het ons ook af... Wat zou jij doen?