Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/04/2007 @ 10:44 L. ![]() | Hoi allemaal zouden jullie misschien op Yerko willen stemmen, op baby van de maand (wie zelf geen kindjes heeft die meedoen natuurlijk) http://www.9maand.com/bvdm/ derde rij, eerste foto links thanks!! |
| 08/04/2007 @ 22:41 MIRJAM ![]() | Ik had een topic gemaakt over de tweeling beurs. Was dit niet opgevallen?? Groetjes van Mirjam ![]() |
| 10/04/2007 @ 06:42 sascha ![]() | Balen Saskia dat je de beurs gemist hebt. Wel grappig dat je zo dichtbij woont, ik woon 20 minuten rijden van Drachten. Goh L. dan duurt het helemaal niet lang meer! Spannend hoor. Ik had alle gratis babydozen al aangevraagd voor ik wist dat het er twee waren. Toen ik dat wist heb ik overal achteraan gemaild of gebeld dat ik graag twee dozen wil hebben. Is toch heel logisch? ALs er een jaar tussen zit krijg je toch ook twee dozen? En wat heb je nu aan 1 gratis speentje als je 2 kids hebt? De Et*s deed trouwens nog wel een beetje moeilijk. Ik had met de klantenservice gebeld (felicit*s) en die zeiden dat ik gewoon twee dozen kon krijgen en dat ze daar in de winkel vanaf wisten. Nou ze wisten er dus niks vanaf. Maar goed met wat gemopper heb ik uiteindelijk wel twee dozen gekregen hoor. Ik snap niet waarom ze niet gewoon een aangepaste doos doen voor twee/meerlingen. De folders en infoboekjes daar hoef je toch maar 1 van. http://www.mybb.nl/ Op deze site vind je een overzicht van allemaal gratis babydozen of geschenken. |
| 10/04/2007 @ 14:33 MIRJAM ![]() | ik kreeg bij de prenatal ook twee blije dozen mee. Bij de da had ik het vergeten te zeggen. Van de zorgverzekeraar kreeg ik een doos met alles voor de tweeling. |
| 09/05/2007 @ 10:54 bengeltje | hoi l wat fijn dat het zo goed gaat zeg ![]() ik hoop dat jullie kindjes nog lekker in je buikje mogen groeien ![]() heel veel sucses en zal je verhaal zeker blijven volgen gr.bengeltje |
| 06/06/2007 @ 07:13 Bloempje | Een dikke proficiat!!! Wat een mooie gewichtjes! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

monochoriale tweeling

had er zo graag heen gewild