< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » (On)Bewust alleenstaande moeders » bewust alleenstaande moeder worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » (On)Bewust alleenstaande moeders
bewust alleenstaande moeder worden?
28/05/2008 @ 17:26
Trust

Online Status

Proficiat Lin!

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 19:26
ella

Online Status Stuur bericht
Proficiat!
Hallo, weer een tijdje geleden dat ik hier iets gepost heb omdat er bij mij geen schot in de zaak komt he...maar zoals je ziet blijf ik wel forum volgen en leef ik heel erg met jullie mee!
Eerst en vooral ne " dikke " proficiat aan Lin!!!! Ben echt blij voor u en het geeft hier inderdaad ne boost om positief nieuws te lezen!!!! Vraagje, Lin , hoe jong ben jij eigenlijk? Jij bent toch ook bij psychologe in Jette geweest he en daar vonden ze mij nog vrij jong terwijl ik toch 32 word dit jaar...kwestie van in september op mijn strepen te kunnen staan he!
Dus Trust, jou wil ik hier ook nog welkom heten en ik kan u alleen maar zeggen dat je geen schrik moet hebben van psychologe in Jette, het is een hele vriendelijke dame, het kan wel zijn dat ze ook beetje moeilijk gaan doen in Jette over je leeftijd maar anderzijds zijn er vrouwen die er wel direct mogen beginnen hoor onder de 30 ... ik heb er ook nog geen " nee" gekregen...ik mag terug gaan in september dus daar was ik al blij mee...
En Nijmenijm; ik duim heel erg mee dat jij ook snel verlossend telefoontje zal krijgen want jij hebt ook al ne lange weg afgelegd en je hebt recht op positief nieuws!!!!!!
Verder nog veel succes aan de anderen naturlijk ....
groetjes!

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 20:52

Eindelijk goed nieuws, jij maakt dus de primeur hè lin, dikke proficiat . Nu nijnemijn nog, en dan ikke hihi. Ik heb vandaag aan de secretaresse bij ons op het werk toevertrouwd dat ik gisteren dus nog een poging gedaan heb, ze wist er al wel van hoor, maar normaal zeg ik niet wanneer ik een poging doe. 't Wordt met de keer moeilijker om het te zwijgen hoor.

Hè Ella, misschien kan je al stilaan een afspraak vastleggen voor september, want ze zitten meestal toch dik twee maanden van op voorhand volgeboekt.

Weet iemand van jullie hoe het met cisca is ?

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 20:56
joke

Waaaaaaauw Lin, gefeliciteerd!!! Eindelijk goed nieuws! Je hebt het dubbel en dik verdiend. Geniet ervan en hou ons op de hoogte hé!!

Nijnemijn, ook voor jou al een voorzichtige proficiat, maar een streep is een streep, dus ik zou ook niet teveel meer twijfelen!! Ik kan het geloven dat je staat te bibberen voor morgen! Jij hebt ook meer dan lang genoeg hierop moeten wachten! Zo zien we het hier allemaal weer zitten.

Met al dat goede nieuws ben ik er nu wel van overtuigd dat ik voor IVF ga. 'k Zie die operatie al helemaal zitten Ik heb nog altijd veel pijn, kan niet zonder pijnstillers. Ik moet vrijdag al terug naar Gent. Als 't echt niet anders kan, zal de operatie toch vroeger moeten. Elke dag een overdosis dafalgan is niet erg gezond denk ik. Ze zullen boffen op school... aiai. Volgende week heel de week leeruitstap naar Blankenberge en daarna doorlichting... en ik heb praktisch geen ziekteverlof, dus dat wordt leuk. Maar 'k zal toch eerst vragen of ze geen beter pilleke hebben, zodat ik het kan rekken tot na de reis begin juli.

Ondertussen genieten we hier met zijn allen van het goede nieuws!

Daag
Joke

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 21:01
joke

Joepie!! Een nieuw soort lijstje!!

HOOPVOLLE DAMES:
Nijnemijn: Jette: 29/05 uitslag ?
Vé: Jette: IUI 4de poging ?
Joke: Gent 30 mei controle endometriose
Nele: Jette: juni: ivf 1ste poging !
Vit: Gent: IUI juni 1ste poging ergens tussen 8 en 16 juni
Joke: Gent: 11 juni afspraak in Gent om operatie en IFV te bespreken
Pegie : Jette : Volgende IUI ???
Cisca: Amsterdam: start in ????
Ella: Jette: nieuwe afspraak in september

[Laatst gewijzigd door joke - 29/05/2008 @ 13:17] - Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 13:56
pegie

Hoi lin een dikke proficiat ook van mij.
Idd werd tijd dat hier iemand beetje goed nieuws was en jij ook he nijnemijn hopelijk kan jij ons ook vlug goed nieuws brengen.
Ik duim alvast voor een goede alloop en natuurlijk voor iedereen hier he

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 16:56
nijnemijn

yesssssssssssssss! OOk hier goed nieuws gekregen!!!!!!! Ik ben zwanger!! Mijn God, ik weet met mijn geluk geen blijf!!!!!! Heb tranen met tuiten gehuild van blijdschap! Stond les te geven toen de telefoon kwam en toen de leerlingen mij zagen huilen, begonnen zij ook! Zo ontroerend!

Allez, veel succes aan de anderen hé! Ik blijf duimen voor ieder die zijn droom nog in vervulling moet zien gaan!!

P.S.Ik vind het nog steeds spannend hoor: zal het of zijn of ofof???????????

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 17:24
Lin

waauw Nijnemijn!!! dikke proficiat hé met je zwangerschap, hé hé, wat een opluchting hé!

ja het doet echt vreemd hé, ik ben er gisteren nog heel de avond van onder de voet geweest, die emoties gaan nogal ne gang!

aan iedereen ne dikke merci voor al die enthousiaste berichtjes, heel fijn dat jullie zo meeleven!!

efkes nog wat vraagjes beantwoorden :
Ella, ik ben nu 36 en ik heb het eerste gesprek gehad met de psychologe toen ik net 34 was geworden. Er werd toen niks over leeftijd gezegd en ook de gyn had zoiets toen van 34 is wel ok, ik was al in paniek dat ik misschien te oud zou zijn, maar dat bleek allemaal goed te zitten. Dus Ella ik verwacht geen problemen over jouw leeftijd, en daarbij als je alles goed motiveert maakt het denk ik niet veel uit hoe oud je juist bent. Veel succes in ieder geval!!

Over een eerste echo weet ik nog niets, voorlopig moet ik volgende week opnieuw bloed laten trekken om de HCG waarden te blijven opvolgen.
Ik heb ook nog geen nieuws over eventuele embryookes die in de diepvries gegaan zijn, hopelijk ga ik ze niet nodig hebben en mondt deze zwangerschap uit in een schattig beebje... of

Joke,
goed dat je verder gaat en de operatie gaat plannen, we duimen verder en eens je dan ook in de IVF molen zit zal alles ook wel goed komen, wees daar maar van overtuigd!!

Vé, laat ons met z'n allemaal hopen en duimen dat jij de volgende bent met blij nieuws!!

En al de rest volgt dan gewoon, daar zijn we van overtuigd!!

groetjes,
lin

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 18:30
Vit

TOF zeg, het kan hier niet meer op.
Een dikke proficiat hé Nijnemijn, alléé jij zal het op school niet kunnen verzwijgen tot je 12 weken bent . Denk ook niet dat ik zolang zal kunnen zwijgen en tis dat ik diret prijs heb en de congé er tussen zit

Geniet ervan en alles zal nu wel losjes lopen

Grts
Vit

[Laatst gewijzigd door Vit - 29/05/2008 @ 18:31] - Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 18:46
joke

Nijnemijn, bravo bravo bravo!!! Fantastisch!! Zo zie je maar weer, geduld loont! Waw zeg, wat een vruchtbare dagen hier. Dit is echt superleuk. We hebben zo lang op goed nieuws gewacht en nu komt het in stromen. Geniet er maar van hoor!!

Dus mogen we het lijstje al direct weer aanpassen!!

HOOPVOLLE DAMES:
Vé: Jette: IUI 4de poging, meer nieuws vanaf?
Joke: Gent 30 mei controle endometriose
Nele: Jette: juni: ivf 1ste poging!
Vit: Gent: IUI juni 1ste poging ergens tussen 8 en 16 juni
Joke: Gent: 11 juni afspraak in Gent om operatie en IVF te bespreken
Pegie : Jette : Volgende IUI ???
Cisca: Amsterdam: start in ????
Ella: Jette: nieuwe afspraak in september

[Laatst gewijzigd door joke - 29/05/2008 @ 20:51] - Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 18:49
ella

nog eens proficiat!! ;-)
super , Nijmenijm, dat het bij u ook gelukt is nu!! Procficiat en geniet er van!!!!!!!!!
Kansen bij IVF liggen precies wel goed en dat is hoopgevend!!!!!!!Als ik ni mis ben is het nu misschien aan Vé om ook met goed nieuws te komen zodat we zien dat gewone inseminatie ook kans op slagen heeft he! Bedankt voor de tip om nu al te bellen....ik ga nog effe wachten tot in juni...Ik had aan psychologe in april gevraagd om al direct 2de afspraak in september vast te leggen maar ze zei dat haar planning altijd maar 2 maanden op voorhand geboekt wordt en dat ik secretariaat dus mocht bellen in juli...maar in praktijk ga ik bellen in juni ;-) beter te vroeg dan te laat he!!
Bedankt Lin, ik zal mjn best doen om haar er van te overtuigen dat ik op mijn 32ste er klaar voor ben en dat ik er dus alleen voor wil gaan!

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 20:14

proficiat !!!!!!!
Nijnemijn, schitterend gewoon, dikke proficiat, ah ik kreeg er zelf kou van als ik het las en dan de reactie van je klas, wat lief !

Als ik het zo hoor, ga ik toch ook niet te lang meer wachten met ICCSi zulle, allée, eerst poging 4 nog maar eens afwachten.
Mijn moeder gaf vandaag een heel kwetsende opmerking. Toen ik zei dat, als een man geen kinderen met mij wil, ik met die man geen relatie zou aangaan, zei ze dat ik zelf toch ook al op een hoge leeftijd was om nog kinderen te krijgen. Ik ben notabene 34 !!

Ik blijf mij vasthouden aan het feit dat de verpleegster zei dat alles nu heel goed stond, maar moet het toch ook relativeren.

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 20:35
Trust

Online Status
WAUW nijnemijn, een hele dikke proficiat!!! Zo'n fijn nieuws hier de laatste twee dagen, dat doet goed om te horen!

En dat we met z'n allen snel mogen volgen he ;)

Geniet ervan dames!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina