Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/05/2008 @ 17:26 Trust | ![]() ![]() Proficiat Lin! |
| 28/05/2008 @ 20:52 | Eindelijk goed nieuws, jij maakt dus de primeur hè lin, dikke proficiat . Nu nijnemijn nog, en dan ikke hihi. Ik heb vandaag aan de secretaresse bij ons op het werk toevertrouwd dat ik gisteren dus nog een poging gedaan heb, ze wist er al wel van hoor, maar normaal zeg ik niet wanneer ik een poging doe. 't Wordt met de keer moeilijker om het te zwijgen hoor. Hè Ella, misschien kan je al stilaan een afspraak vastleggen voor september, want ze zitten meestal toch dik twee maanden van op voorhand volgeboekt. Weet iemand van jullie hoe het met cisca is ? |
| 29/05/2008 @ 13:56 pegie | Hoi lin een dikke proficiat ook van mij. Idd werd tijd dat hier iemand beetje goed nieuws was en jij ook he nijnemijn hopelijk kan jij ons ook vlug goed nieuws brengen. Ik duim alvast voor een goede alloop en natuurlijk voor iedereen hier he |
| 29/05/2008 @ 17:24 Lin | waauw Nijnemijn!!! dikke proficiat hé met je zwangerschap, hé hé, wat een opluchting hé! ja het doet echt vreemd hé, ik ben er gisteren nog heel de avond van onder de voet geweest, die emoties gaan nogal ne gang! aan iedereen ne dikke merci voor al die enthousiaste berichtjes, heel fijn dat jullie zo meeleven!! ![]() efkes nog wat vraagjes beantwoorden : Ella, ik ben nu 36 en ik heb het eerste gesprek gehad met de psychologe toen ik net 34 was geworden. Er werd toen niks over leeftijd gezegd en ook de gyn had zoiets toen van 34 is wel ok, ik was al in paniek dat ik misschien te oud zou zijn, maar dat bleek allemaal goed te zitten. Dus Ella ik verwacht geen problemen over jouw leeftijd, en daarbij als je alles goed motiveert maakt het denk ik niet veel uit hoe oud je juist bent. Veel succes in ieder geval!! Over een eerste echo weet ik nog niets, voorlopig moet ik volgende week opnieuw bloed laten trekken om de HCG waarden te blijven opvolgen. Ik heb ook nog geen nieuws over eventuele embryookes die in de diepvries gegaan zijn, hopelijk ga ik ze niet nodig hebben en mondt deze zwangerschap uit in een schattig beebje... of ![]() Joke, goed dat je verder gaat en de operatie gaat plannen, we duimen verder en eens je dan ook in de IVF molen zit zal alles ook wel goed komen, wees daar maar van overtuigd!! Vé, laat ons met z'n allemaal hopen en duimen dat jij de volgende bent met blij nieuws!! En al de rest volgt dan gewoon, daar zijn we van overtuigd!! ![]() groetjes, lin |
| 29/05/2008 @ 20:14 | proficiat !!!!!!! Nijnemijn, schitterend gewoon, dikke proficiat, ah ik kreeg er zelf kou van als ik het las en dan de reactie van je klas, wat lief ! Als ik het zo hoor, ga ik toch ook niet te lang meer wachten met ICCSi zulle, allée, eerst poging 4 nog maar eens afwachten. Mijn moeder gaf vandaag een heel kwetsende opmerking. Toen ik zei dat, als een man geen kinderen met mij wil, ik met die man geen relatie zou aangaan, zei ze dat ik zelf toch ook al op een hoge leeftijd was om nog kinderen te krijgen . Ik ben notabene 34 !!Ik blijf mij vasthouden aan het feit dat de verpleegster zei dat alles nu heel goed stond, maar moet het toch ook relativeren. |
| 29/05/2008 @ 20:35 Trust | WAUW nijnemijn, een hele dikke proficiat!!! Zo'n fijn nieuws hier de laatste twee dagen, dat doet goed om te horen! En dat we met z'n allen snel mogen volgen he ;) Geniet ervan dames! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

bewust alleenstaande moeder worden?

Ik heb nog altijd veel pijn, kan niet zonder pijnstillers. Ik moet vrijdag al terug naar Gent. Als 't echt niet anders kan, zal de operatie toch vroeger moeten. Elke dag een overdosis dafalgan is niet erg gezond denk ik. Ze zullen boffen op school... aiai. Volgende week heel de week leeruitstap naar Blankenberge en daarna doorlichting... en ik heb praktisch geen ziekteverlof, dus dat wordt leuk. Maar 'k zal toch eerst vragen of ze geen beter pilleke hebben, zodat ik het kan rekken tot na de reis begin juli. 
of
zijn of 

. Ik ben notabene 34 !!