[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/01/2007 @ 14:44 Ankie | Hoi, Je kunt ook een ander soort speen proberen. Bijvoorbeeld met maar 1 gaatje. Dan gaat het ook een stuk langzamer. Maar misschien gebruik je die al wel... Succes! Ankie |
| 11/01/2007 @ 12:38 saar | Toen ik amélie haar flesjes indikte met nutriton (johannesbroodpitmeel), moest ik er al 5 schepjes in doen, op een fles van 180! Dan pas was het echt dik genoeg om niet meer te spugen. Met minder schepjes bleef ze ook even snel drinken. Sowieso duurt het niet meer dan 10 minuten eer de fles leeg is. Ik gebruik ook 1,2,3 spenen en als ze echt schrokt, draai ik op 1, anders geef ik op 2. Nu krijgt ze trouwens nutrilon ar1 melk. |
| 11/01/2007 @ 23:10 Myst ![]() | 5 schepjes op een fles van 180? Dan kan je dat toch met de vork eten! Ik doe drie afgestreken schepjes erbij en vind het al redelijk dik. |
| 12/01/2007 @ 13:08 saar | Myst, hangt er misschien vanaf met welk type melk. Dat viel mee hoor, qua dikte, met die 5 scheppen. Wij geven nutrilon. |
| 12/01/2007 @ 20:38 Myst ![]() | ah, ik geef Beba met drie à vier schepjes in een flesje van 180cc water |
| 25/01/2007 @ 12:01 kelleke | hey ik gebruik het ook en bij mij heeft het wel geholpen om langer te slapen snachts en om door te slapen. ben er mee begonnen op ongeveer 4 weken, is ondertussen 12 weken en slaapt het klokje rond. ook geef ik met de laatste fles wel een grotere. groetjes |
| 05/05/2007 @ 08:37 | hey Onze lorenzo is vandaag 2 maand en heeft ook last van reflux dat zei de madam van de weeg toch. Ik dacht gewoon dat hij last had van krampjes want overgeven deed hij niet zoals ons ariana.Maar blijkbaar kunnen ze die reflux ook hebben en niet overgeven dan blijft het gewoon zitten (meer last dus )Nu haad ik al drie granen meel der bij gedaan bij zijn gewone fles(nutrilon)want die liep tijdens het eten gewoon uit zijn mond.Dan ben ik overgeschakeld naar nutrilon a.r. en dit heeft een tijdje geholpen hij at beter en had niet zo veel last ,maar nu is dat toch stilletjes terug aant komen dus nu had ik gehoort van johannesbroodpitmeel en zou dus willen weten of dit echt zo goed help want voor onze kleintje is dit natuurlijk niet zo plezant.Alle raad is welkomgroetjes |
| 05/05/2007 @ 08:48 | ![]() weet er soms iemand hoe ik mijn banners er terug op moet zetten? groetjes |
| 10/05/2007 @ 06:11 | hey ik geef nu gaviscon na elke fles en dit helpt veel beter die nutriton die zit al in de nutrilon a.r groetjes |
| 11/06/2007 @ 17:03 Wivine | hallo iedereen, mijn kleine meid heeft enorm veel last van reflux! Sinds vandaag geef ik Aptamil ar deze melk bevat Johannesbroodpitmeel, voordien nan ar maar geen resultaat. Zijn er ook nadelen aan Johannesbroodpitmeel (vb krampen)? |
| 17/07/2007 @ 12:06 diana | hallo ik gebruik ook een 3 standen speen van dodi maar dat werkt perfekt hoor bij mij want als het op een gegen moment het laatste beetje nog dikker word geef ik hem een standje hoger. ik begin met standje 1 omdat hij heel gulzig is en dan ga ik steeds verder naar 2 en 3 op het laatst. hij krijgt van mij 165 voeding met 5 schepjes jbpm met een pap speen van dodi dus vanaf 4 maanden |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Johannesbroodpitmeel

)
,maar nu is dat toch stilletjes terug aant komen
dus nu had ik gehoort van johannesbroodpitmeel en zou dus willen weten of dit echt zo goed help want voor onze kleintje is dit natuurlijk niet zo plezant.Alle raad is welkom