[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/01/2007 @ 20:55 Mieke | Maak je maar geen zorgen. Op 16 weken kon ik nog mijn gewone broeken aan bij mijn tweeling. Niemand zag iets. We waren toen op skivakantie en ik skiede natuurlijk niet en in hotel vroeg iedereen me waarom ik niet skiede, wel omdat ik een tweeling verwachtte,wel ze geloofden het niet. Ik heb een normaal gewicht en niks te zien Op 18 w begon je het plots te zien en dan groeit hij wel hoor. Ik had extra grote ZW kleren gekocht, maar bleken uiteindelijk allemaal te groot. Ik heb dus nooit die megaton gehad... De twins zijn geboren op 37 w en ik was 15 kg aangekomen, die ik kwijt as toen ik uit ZH kwam. De kindjes wogen elk 2.5 kg. veel succes |
| 09/01/2007 @ 20:55 Mieke | oh ja, waren ook mijn eerste kindjes en ik voelde ze pas rond 20-21 w |
| 10/01/2007 @ 07:02 kimmie ![]() | hihi snap dat je je zorgen maakt! maar dat buikje komt echt..en geloof me dan open je het een topic..me buik zit in de weg hihih ![]() succes en geniet er lekker van liefs ![]() ![]() |
| 14/01/2007 @ 01:19 bloempje | Hoi Miss Roxy, Ik ben nu 8 weken zwanger van een eeneiige tweeling. Ze waren 12 mm groot toen ik 7 weken en 4 dagen was. Is dit dan ook groot? Mijn gyn heeft hier eigenlijk niks speciaals over gezegd. |
| 14/01/2007 @ 11:36 miss roxy ![]() | hey bloempje ten eerste proficiat met je tweelingetje ![]() ik wist ook maar hoe groot ze moesten zijn aan de zwangerschapsbanner hier op het forum , ga bij babyclub en daar zoek je vruchtbaarheidsberekening daar vul je alles in en onderaan je scherm zie je dat hoever en hoe groot !! zal wa zoeken zijn want is mss niet zo goed uitgelegd ![]() anders eff vragen aan eva@9.com hoe je het doet !! woensdag moet ik terug voor mijn tweede echo hoop dat alles in orde is met mijn twee beebjes see ya |
| 28/01/2007 @ 09:55 MIRJAM ![]() | Maak me geen zorgen onder tussen meer hoor ben nu paar weken verder en die buik begint inderdaad te komen! ![]() Hoe is het met jullie? Liefs van mirjam http://www.2ling.punt.nl |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

maak me zorgen..

die hebben allemaal al een aardige buik.