< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Twee- en meerlingen » maak me zorgen..

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/01/2007 @ 11:51
MIRJAM

Online Status Stuur bericht
hallo allemaal,

ik maak mij zorgen om mijn buik, ik had verwacht bij 16 week wel een aardige buik te hebben al met een tweeling, maar niks nog! je kunt niet zien dat ik zwanger ben. wel voel ik een harde bobbel tussen mijn schaambeen en navel in maar voor de rest

wanneer konden jullie zien dat er wat groeide?
en wanneer voelde jullie voor het eerst de tweeling?

dit worden me eerste kindjes trouwens.
veel liefs

Link naar deze reactie
09/01/2007 @ 20:55
Mieke

Maak je maar geen zorgen. Op 16 weken kon ik nog mijn gewone broeken aan bij mijn tweeling. Niemand zag iets. We waren toen op skivakantie en ik skiede natuurlijk niet en in hotel vroeg iedereen me waarom ik niet skiede, wel omdat ik een tweeling verwachtte,wel ze geloofden het niet.
Ik heb een normaal gewicht en niks te zien
Op 18 w begon je het plots te zien en dan groeit hij wel hoor. Ik had extra grote ZW kleren gekocht, maar bleken uiteindelijk allemaal te groot. Ik heb dus nooit die megaton gehad...
De twins zijn geboren op 37 w en ik was 15 kg aangekomen, die ik kwijt as toen ik uit ZH kwam. De kindjes wogen elk 2.5 kg.

veel succes

Link naar deze reactie
09/01/2007 @ 20:55
Mieke

oh ja, waren ook mijn eerste kindjes en ik voelde ze pas rond 20-21 w

Link naar deze reactie
09/01/2007 @ 21:42
Sarah

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mirjam

Geen reden om zorgen te maken. Als ik jouw verhaal lees dan herken ik me zelf daar in.

Ik zelf ben ook in verwachting van een tweeling ( ook eerste kindjes ) en na 20 weken begon je pas duidelijk " iets " te zien. Ondertussen ben ik al 28 weken en op een zeer korte tijd is mijn buik gegroeid. Je zal er zelf wel van versteld gaan staan. Mijn kindjes ben ik pas echt beginnen te voelen toen ik een week of 25 was. Het is een zalig moment om het mee te maken, zeker toen ik er zeker van was dat het de kindjes waren die aan het bewegen waren
Alles is op een zeer korte tijd gevorderd, nu bewegen ze volop en dan schud heel mijn buik mee

Dus absoluut niet panikeren!!! Voor dat je het weet lig je mss net zoals mij met een plastic kommetje op je buik te genieten van de bewegingen. Best leuk om te zien hoe alles zo daar binnen beweegt!

Qua kilo's ben ik tot nu toe een goede 5 a 6 kilo bijgekomen...

Succes Mirjam!!!

Groetjes,

Sarah

Link naar deze reactie
10/01/2007 @ 07:02
kimmie

hihi snap dat je je zorgen maakt!
maar dat buikje komt echt..en geloof me dan open je het een topic..me buik zit in de weg hihih

succes en geniet er lekker van

liefs

Link naar deze reactie
10/01/2007 @ 15:24
MIRJAM

Hallo,

bedankt voor jullie reactie's, weet ook wel dat ik me te veel zorgen maak hoor.
had verwacht dat het veel sneller zou gaan me me buik. als ik die bollebuikjes bekijk denk ik whoo die hebben allemaal al een aardige buik.

bedankt nog maals voor jullie reactie's

liefs

Link naar deze reactie
10/01/2007 @ 17:59
Tessa

Hey Mirjam,

eerst en vooral gefeliciteerd met je 2ling zwangerschap.
Maak je maar geen zorgen over die buik,die komt wel.
Bij de ene zie je het nu eenmaal sneller dan bij de ander.
En eens die er gaat zijn ga je nog zeggen,was die buik maar al weg.Geloof me...
Echt een zwanger buikje zag je bij mij rond de 14 weken.
Naakt of met iets aanpassend zag je het natuurlijk al eerder.Ik ben m'n meisjes wel al hééél vroeg beginnen voelen.Rond de 15 weken voelde ik "plopjes" en rond de 17 a 18 weken begonnen de bewegingen duidelijker te worden.
Nog even geduld dus.Maar ook dit verschilt van persoon tot persoon.

Veel succes!

Tessa en Co

Link naar deze reactie
11/01/2007 @ 10:21
miss roxy

Online Status Bekijk profiel
hey hey
ben ook zwanger van onze eerste kindjes !!
ben nu een goeie acht weken ver en ik kan al niet meer in mijn broeken heb al een aardig buikje vind ik en mijn ventje zegt het ook ,kan het heel moeilijk verstoppen voor mijn nieuwe job !!!

denk dat die twee prutskes van mij wel heel erg groot zijn ook , op 6 weken waren ze al 7.2 en 6.6 mm waar ze normaal 5 mm zouden moeten zijn !

de gynecoloog had ons al direckt bij onze eerste echo gezegt dat het hele grote waren en dat ik nooit mijn 9 maand zou uitdragen zeker al een maand ervoor en ook zei hij er direckt bij dat als ze elke drie kilo zouden wegen ze alles in gang zouden steken ,dus ik verwacht er mij aan aan twee flinke beebjes

woensdag moeten we voor de tweede echo gaan ,verlang er naar om mijn terug te zien !!!

groetjes miss roxy

Link naar deze reactie
14/01/2007 @ 01:19
bloempje

Online Status
Hoi Miss Roxy,

Ik ben nu 8 weken zwanger van een eeneiige tweeling.
Ze waren 12 mm groot toen ik 7 weken en 4 dagen was.
Is dit dan ook groot? Mijn gyn heeft hier eigenlijk niks speciaals over gezegd.

Link naar deze reactie
14/01/2007 @ 11:36
miss roxy

Online Status Bekijk profiel
hey bloempje
ten eerste proficiat met je tweelingetje
ik wist ook maar hoe groot ze moesten zijn aan de zwangerschapsbanner hier op het forum , ga bij babyclub en daar zoek je vruchtbaarheidsberekening daar vul je alles in en onderaan je scherm zie je dat hoever en hoe groot !!

zal wa zoeken zijn want is mss niet zo goed uitgelegd

anders eff vragen aan eva@9.com hoe je het doet !!

woensdag moet ik terug voor mijn tweede echo hoop dat alles in orde is met mijn twee beebjes

see ya

Link naar deze reactie
28/01/2007 @ 09:55
MIRJAM

Maak me geen zorgen onder tussen meer hoor ben nu paar weken verder en die buik begint inderdaad te komen!

Hoe is het met jullie?
Liefs van mirjam http://www.2ling.punt.nl

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 16:28
saskiagrit

Hallo ik ben nu bijna 14 weken zwanger van een tweeling
kindje nummer 3 en 4
begin wel een klein buikje te krijgen maar die is gewoon zacht
ik kan niet wachten tot ik het ga voelen en dat het een beetje beter te zien is
ik ga 3 april voor de 5de echo
ben benieuwd hoe groot ze dan zijn
volgens de metingen zijn ze kleiner dan een eenling

groetjes saskia

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 16:47
MIRJAM

Hallo Saskia,
Ik had deze topic toen de tijd gemaakt omdat ik zo onzeker was over mijn buik over onze kinderen en noem maar op.

Ik kan nu zeggen die buik die komt hoe dan ook en gaat hoe dan ook heel groot worden (haha)

Wat je zegt over de metingen dat dat verschilt bij een eenling, kans soms verschillend wezen in het begin van mijn zwangerschap liep ik 5 dagen achter meteen eenling zwangerschap maar dat is nu nog maar 2 dagen.

probeer vertrouwen te hebben, en lees niet te veel op internet over twee lingen want dan word je heel onzeker! dat geld natuurlijk niet voor alles. Maar hier in het dorp is het zo dat ze ook alleen maar negatieve verhalen kunnen vertellen over tweelingen. en ik kan je zeggen... als ik elke keer zo zwanger mocht wezen deed ik het mij mijn hele leven lang

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]