< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Kleuters » Van de koemelk-allergie vanaf

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Kleuters
Van de koemelk-allergie vanaf
10/01/2007 @ 09:19
HannekeS

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn dochtertje heeft koemelk-allergie. Ik heb gelezen dat het 6 jaar kan duren voor ze daar van af zijn.
Wie heeft hier nog last van gehad en hoe lang heeft het bij jullie kindjes geduurd?

dankjewel x

Link naar deze reactie
10/01/2007 @ 11:50
Nicole

Mijn neef had het ook, en idd duurde het tot zijn 6 a 7 jaar.
Maar hij had ook voedselintollerantie voor bananen, en nog een paar andere dingen, dan werd hij echt heel ziek.

Groetjes Nicole

Link naar deze reactie
10/01/2007 @ 14:26
Leonie

Hallo,

Ik heb gehoord dat de meeste kindjes rond hun eerste jaar al vanaf zijn.

Mijn beide kinderen hebben koemelkallergie gehad, mijn oudste had rond zijn tweede jaar geen last meer en mijn jongste met 8 maanden al.

Groetjes,
leonie

Link naar deze reactie
17/01/2007 @ 13:22

Lyam had ook een allergie voor zijn melk, maar ik ben niet 100% zeker dat het wel echt koemelkallergie was. Hij kon niet tegen NAN HA en NAN AR. Hij moest dus Nutramigen krijgen. De KA vond dat we beter op Nutramigen 2 konden overschakelen (maar was geen must), maar bij K&G zeiden ze dat kindjes er tegen dan dikwijls al uitgegroeid zijn en we dus NAN HA 2 konden proberen. Lukte het niet konden we nog altijd Nutramigen 2 proberen. En hij had er inderdaad geen last van. Dus misschien groeit jou dochtertje er ook wel snel uit. Een goeie raad, volg je gevoel. Je mag natuurlijk geen gevaarlijke dingen doen hé. Ik zou wel altijd tegen dat ze moet overschakelen naar opvolgmelk vragen aan de KA hoe hij/zij er over denkt.
Lyam drinkt ondertussen gewone koemelk.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]