< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Nieuw samengestelde gezinnen » om de 14 dagen , weekend

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Nieuw samengestelde gezinnen
om de 14 dagen , weekend
11/01/2007 @ 12:50
Lara

Al jij en je partner uit elkaar zijn en de kindjes gaan om de 14 dagen bij de papa, vanaf welke leeftijd doen jullie dat dan? Ik en mijn partner zijn uit elkaar en mijn jongste is 4 maand. Hij vind het echter veel te klein om op te letten en wil haar maar bij hem wanneer ze 1 jaar is...
Vinen dit jullie normaal?

Link naar deze reactie
11/01/2007 @ 19:33
Patricia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi

Vind dit niet normaal maar lijt wel iets mannelijk take the easy way

Ik weet niet at er in jullie vonnis staat maar zou dit navragen want zo is het makkelijk de zorgende tijd voor jou en eens ze wat zelfstandig worden ineens als papa opdagen.
Of hij kijkt er zo naar om of niet is mijn mening .
Maar weet natuurlijk niet hoe het tussen jullie zit

Ik ben nog niet lang weg bij mijn ex en voorlopig is er kwa bezoekrecht nog niets geregeld maar betaald hij ook nog geen alimentatie .
Maar denk dat hij ze overdag wel zal hebben maar snachts gewoon hier in bed komen wegens dat hij geen plaats heeft.

veel sterkte meid hoop dat je eruit komt

Link naar deze reactie
13/01/2007 @ 15:39
Kimberly

Online Status
hoi!

Ik heb een 14 jarige dochter Joyce met mn ex-man, zij gaat ook 2weken bij mij 2 bij haar vader. Haar vader en ik zijn dus ook gescheiden. Joyce was toen 1,5.

Ik ben ook stiefmoeder van Milica, de dochter van mn huidige man die ook eerder al gescheiden is. Zijn dochter was 3.

Voor ons zou de leeftijd echter niet uit maken,

maar voor iedereen een eigen keus

Kimberly,

Link naar deze reactie
16/01/2007 @ 12:27
Sarah 9Maand Moderator

Mijn dochter was net 2 toen haar papa en ik uiteen gingen. Ze is meteen om de 2 weken een weekend bij hem gebleven, nu nog steeds...

Link naar deze reactie
16/01/2007 @ 13:23

ik snap het enigzins wel
4 maanden daar snappen mannen vaak niks van.
als moeder zijnde weet je wat er is als je baby huilt, en welke truc je uit kunt halen om je kleintje stil te krijgen.
mannen vinden het vaak wel moeilijker, maar aan de andere kant als hij het niet probeert dan weet hij het ook niet!!!

persoonlijk zou ik zou ik zeggen dat hij nu al voor jullie kleintje moet zorgen.
want doet hij dat nu niet dan gaat het als de kleine een jaar is ook moeilijk worden.

ik zeg dus gewoon gelijk 1 weekend in de twee weken.
hier is dat ook zo gegaan,met mijn oudste zoon en dat is ook goed gekomen.

succes
pat

Link naar deze reactie
16/01/2007 @ 13:40
Leen

Online Status Stuur bericht
Ik en de papa zijn nog niet zolang uiteen. Onze jongste is al 16 maanden maar toch gaat hij in de weekends nog niet slapen bij de papa. De reden is dat ik hem nog steeds te jong vind. Ik heb hier al veel commentaar op gehad maar ik blijf gewoon mijn gevoel volgen. Pas op de papa is echt een supervader maar toch vind ik onze Stef nog te jong.

Groetjes

Link naar deze reactie
04/02/2007 @ 16:54
thiamberlie

hallo allemaal, ik zou het ook moeilijk hebben om mijn kidne om te twee weken een weekend weg te doen. niet zo zeer omdat ze te jong is maar gewoon omdat ik ze graag bij mij heb.? ik mag van geluk spreken dat ik nog steeds gelukkig samen ben met mijn vriend en er al sprake is van een tweede kindje.
wel krijgen wij om de twee weken bezoek van ons sharron en devon. de twee kindjes van mijne vriend. echt twee schatten. mijn vriend en zijn ex zijn uit elkaar gegaan als de jongste juist 1 jaar was en hij is ook direct om de twee weken naar de papa gegaan. dat was dan wel maar voor 1 nachtje. zijn kindjes kwamen toen van zaterdagmorgend tot zondagavond. nu zijn sharron en devon 5 en 7 jaar en ze komen nu toch al voor twee jaar van vrijdagavond dat dinsdagavond. en ook met hun halfzusje gaat alles heel goed.
ik houd mijn hart vast dat alles zo goed blijft lopen zoals het nu is. het is heel gezellig zo.

maar ik respecteer ieders beslissing.

wel mijn dochter ook niet voor een weekend uit handen geven

groetjes nathalie

Link naar deze reactie
28/02/2007 @ 17:48

Toen mijn man en ik uit elkaar gingen was de jongste 1,5. Mijn man zag het ook nie zitten om hem mee te nemen en eigenlijk vond ik da nie erg. de twee oudsten, toen vijf en drie, gingen gewoon eens op zondag. Hij kwam ze s'morgens halen en bracht ze 's avonds terug. Toen hij de kleinsten ook wou meedoen heb ik dat nog even tegengehouden omdat de situatie bij hem niet ideaal was voor een kleintje. Hij woonde boven het café van zn nieuwe vriendin en omdat de kleinsten toch ook nog moest slapen over de middag vond ik dat niet verantwoord. We hebben dat toen besproken en ondertussen is hij verhuist naar een huis en gaan alledrie de kindjes om de veertien dagen van zaterdagmorgen tot zondagavond. Het is niet veel maar hij vind het genoeg en voor mij is het lang hoor. Altijd je kindjes rond je en dan ineens zo'n leeg huis...geef mij maar de andere 12 dagen...

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 11:23
Nathi

Online Status Bekijk profiel
Hello,

ik kwam hier toevallig terecht. Ik en de vader van mijn dochter zijn al uiteen sinds da ze 2.5 maand was. IS nu bijna een jaar geleden.
De eerste maand is 2x op een zondag naar daar gegaan en vanaf juni is ze daar om de 14 dagen van zaterdagmiddag tot zondagavond naar toe gegaan en da gaat nog steeds zo.
Sienna was toen nog maar net de 4 maand gepasseerd als ze om de 14 dagen een nachtje bij haar papa ging slapen. Ik weet da het vrij jong is en mijn advocaat was der ook wel tegen,omdat da normaal gezien ni gedaan wordt met zo jonge kindjes.En ik vond het verschrikkelijk om da te doen,maar hij heeft evengoe recht op zen dochter,ondanks da hij is weggegaan. En langs de ene kant was het ofwel deze regeling ofwel ging em voor co ouderschap.En da zag ik helemaal ni zitten.
En het is nu nog steeds zo da als je uit elkaar gaat je automatisch co ouderschap hebt tenzij één van de 2 partners da betwist.
Als hij eens een dag verlof heeft dan gaat ze meestal ook naar hem als hij er achter vraagt.
Hij heeft ook van dag 1 da we uit elkaar zijn een nieuwe vriendin,wa het heel moeilijk voor mij maakte om sienna af te geven in de weekend.Maar ja daar kan je eenmaal ni ten buiten en ze is goe voor men dochter en das al hetgeen da telt.
Sienna zal het altijd zo gewoon zijn,deze regeling.
Ze wordt zo ook groot,he?!
Kmoet wel zeggen da hij er nog nooit alleen voor heeft gestaan met zen dochter en dus da ook ni zal kunnen denk ik.Hij heeft da eens ene keer voorgehad da em wist da em er alleen voor ging staan want da zen vriendin ergens naar toe moest en dan had em gevraagd om van weekend te wisselen.
Ach,hij blijft naar haar omzien en ze zijn er goe voor en ik geniet soms wel van die weekendjes rust!!Je hebt da af en toe wel eens nodig,zeker als ge er alleen voor staat.
Maar super lang kan ik ze ni missen en ik sms altijd in de weekends naar hem als ze daar is.

Groetjes Nathi en Sienna

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]