< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » (Nog) Een kindje?? » weet het niet meer.. nog een kindje?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » (Nog) Een kindje??
weet het niet meer.. nog een kindje?
19/05/2008 @ 13:59
bibike

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
nog een 2e
hey mag ik even binnenvallen?
Ik zou graag nog een boeleke hebben en langs de ene kant zie ik het helemaal zitten en de andere kant weet het niet goed (onzekerheid, hoe gaat dat gaan, gaat dat wel lukken?). Mijn man wou eerst geen kindjes nu is hij heel blij met onze zoon. Maar gaat dat lukken met twee. Ik doe nu zoals de meeste mama's het meeste werk maar ga ik dat nog kunnen met twee? Eerst wou hij er geen twee maar nu zegt hij niet nee. Maar mijn onzekerheid zit hem vooral in het feit of ik dat wel aankan want uiteindelijk komt er toch het meest op mij. Ik zit zo maar te piekeren hé. En soms denk ik nu hebben we het perfect waarom risico's nemen, maar wat dan met die wens, ga ik er spijt van krijgen.
Mijn hart zegt ja doen. Oh ik weet het niet meer.
Sorry voor mijn gezaag!
Bibike
Veel liefs

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 16:25
Janna

Online Status
Hey,

bibike, das geen gezaag, denk dat de meeste wel zulke twijfels hebben. Zoals hier bij ons ook!
Wij hebben het nu ook perfect met onze lieve meid, en daarom denk ik soms ook, ach, alles voor haar dan,hé!
Maar soms denk ik dan dat het voor haar misschien toch wel tof zou zijn om een broertje of zusje te hebben.
Maar dan ook diezelfde twijfels, en angsten, hé.
Nu ga ik heel dikwijls op stap met mijn meid, maar hoe gaat dat lukken met twee!? Die drukte, maarja, eigenlijk is dat een gezellige drukte dan.

Tja, zo kunnen we blijven verdergaan, alles heeft voor- en nadelen, hé. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar iemand die mij raad geeft, maar dat kan uiteindelijk niemand, dit zullen we toch zelf moeten beslissen.

xxx

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 08:52
Tinne

Hallo dames,

ik herken dit piekeren enorm! Hoelang heb ik wel niet gepiekerd erover.. en zie, ik krijg binnenkort een 2e zoontje.
Al jullie vragen waren en zijn nog steeds (!) mijn vragen en twijfels, zeker nu net voor de geboorte. Maar hoe vaak hoor je ook niet hoeveel de kindjes aan elkaar hebben. Ik heb altijd van 2 kindjes gedroomd, en toen de 1e er was besefte ik pas hoeveel werk het is om een kindje te verzorgen. Maar ik heb geleerd dat de eerste 2 jaren de moeilijkste/zwaarste zijn en nu gaat alles zo vlot en gaat de tijd veel te snel. Mijn zoontje wordt zo groot!
Op een bepaald moment zullen je gevoelens het winnen van je twijfels, je zal het zien, als je het echt wil.

Ik kan jullie nog niet vertellen hoe het is met 2 kindjes, binnenkort wel.

Ik zou zeggen; neem je tijd, er is geen haast en de tijd zal alles uitwijzen.
Het feit dat jullie twijfelen zegt toch al iets vind ik.

groetjes

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 10:30

mag ik je al drie dikke kussen opsturen ??
is je zoontje al uit je buik gekomen ??

alvast een hele dikke proficiat

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 11:25
Tinne

Hallo greet,

nee hoor, nog geen baby in mijn armen.. weeral in vertraging en het wachten wordt lang! Te lang!
Maandag terug aan de monitor en indien hij er nog niets is, inleiding op dinsdag of woensdag.
lijkt te goed in mijn buik te zijn

Onze Maxime is al van maandagavond bij de grootouders, ze wonen op 1h rijden en dat was omdat we dachten dat de baby vlug ging komen maar niets dus.. ik mis hem wel!
Hopelijk is het voor dit weekend, met vadertjesdag..
let's hope!

hoe is het met jou?

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 11:31

ja en wachten kan lang duren

hopelijk voor jou dat hij snel wil komen
ik duim mee

hier terug aan de pil
cyste op rechter eierstok
die moet eerst weg alvorens terug te kunnen starten

succes bij de bevalling

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 13:38
Tinne

hallo Greet,

dat is waarschijnlijk de reden dat het niet wil lukken?
goed dat je meer weet nu.

ja, nu moet het niet te lang meer duren.. ik ben wat meer rond gaan lopen in de hoop wat schot in de zaak te brengen.

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 09:37

je banner is nog niet aangepast
maar normaal gezien zou jij nu een gelukkig mama moeten zijn
met twee zoontjes

hoe was het en hoe heet je zoontje en hoe reageerde de grote broer en ????

veel plezier en nen dikke proficait

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 20:24
Tinne

Hallo,

ik vind niet meteen hoe een andere banner te maken.

Thibault is geboren op vaderdag, op 4u30 tijd. Supervlot en snel gegaan. Hij woog 2kg960 en 49cm. Alles gaat goed, we zijn van gisteren thuis.
Maxime is grote broer en herhaalt het vele keren. Hij wil helpen.

alle, ik ga hem eten geven nu.

groetjes

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 10:17

dus nen kei dikke proficiat

precies niet zo heel groot ?
en toch zo lang over tijd ??

Maar zolang hij maar alles erop en eraan heeft dan is het goed
geniet er maar van want voor je het weet is hij een even grote kapoen als de grote broer

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 17:25
Tinne

wel, op 40 grammekes na is hij toch 3kg, en ik ben een heel fijne dus zal nooit zware baby'tjes maken.
de 1e was 3kg300 bij geboorte, maar hier had ik de 1e erbij en ging mijn energie ook naar de 1e.

Thibault doet het erg goed, hij weegt nu al bijna 3kg500 en hij is nog maar een goei week oud. Hij haalt zijn schade wel in

de nachten zijn nog moeilijk maar anders een super braaf en rustig kindje. ik heb meer werk met Maxime momenteel, hij is veel wilder sinds hij naar school gaat..

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina