[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/01/2007 @ 11:06 Ilske | Even een vraagje voor de ervaringsdeskundigen. Momenteel hebben wij 6 kindjes. Telkens was ik zwanger van de 1ste of 2de keer. Soms wel een miskraam maar dan weer biinen 1-2maand zwanger. We zouden graag voor een 7de spruit gaan. Kan ik ervan uitgaan dat het weer zo vlug prijs is of zou het nu wel eens totaal anders kunnen uitdraaien? Graag lees ik jullie ervaringen![]() |
| 15/01/2007 @ 11:11 | Dag Ilske, ik weet waarvan je spreekt. Ikzelf heb er 6 en dat ging ook heel vlug. Zelf dat de 6de niet voorzien was. Mijn man klaagt altijd dat hij niet lang mag oefenen. Ik zeg dat we eigenlijk veel geluk hebben, want ik heb veel vriendinnen die d'er problemen mee hebben en niet direkt zwanger worden of helemaal niet zwanger worden! Dus niet klagen en d'er blij mee zijn. Mijn 5de en 6de zijn na 40j nog gekomen, zelf dat mijn gynecologe mij gezegd heeft dat het na 40 moeilijker zou zijn, heb ik daar helemaal niets van ondervonden (nog altijd even snel). Tot binnenkort. Marleen. ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Steeds even rap zwanger?
Kan ik ervan uitgaan dat het weer zo vlug prijs is of zou het nu wel eens totaal anders kunnen uitdraaien? Graag lees ik jullie ervaringen

. Maar hier is het wel de laatste hoor.