Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/04/2007 @ 15:40 Noortje ![]() | Bianca, hoe gaat het zo'n beetje met jou? Mag je nu onmiddelijk terug proberen? Noor |
| 12/04/2007 @ 21:27 Elle | Goeieavond meisjes, Bianca, amaai jij hebt ook al serieus wat meegemaakt zo te lezen!!!!!! Gaat het een beetje met je? Hebben ze al een oorzaak achterhaald voor die herhaardelijke miskramen? Moet echt verschrikkelijk zijn! Ik hoop echt echt van harte dat je heel snel probleemloos zwanger zal zijn en je een wolk van een baby mag krijgen! Daar duim ik voor! Bedankt voor je uitleg hoor. Ik ben dinsdag op controle geweest en alles was in orde. Geen curretage nodig! Oef! Deed wel vies om opeens niks meer te zien op de echo... De gyn zei dat ze bij een curretage altijd wat slijmvlies van de baarmoeder moeten wegnemen en dat dat idd niet zo goed is... (heeft dan wat extra tijd nodig om te genezen) Maar ja, k denk dat dat afhankelijk is van persoon tot persoon he. Ik ga sowieso een cyclus wachten. Heb precies wat tijd nodig om dit te verwerken en kan me niet echt inbeelden om nu al direct terug zwanger te (moeten) zijn... Eerst es goed op reis gaan in juni en dan zien we wel ![]() Mss heeft de franse zon wel een gunstige invloed. Noortje, nog maar onlangs een miskraam gehad? Prachtige naam trouwens van je dochtertje!! Gaat het een beetje met jou? Was je al lang zwanger? En heb je nog veel lichamelijke pijntjes? Ik ga naar mijn bed. Nog steeds erg moe... lieve groetjes en tot gauw! |
| 14/04/2007 @ 09:19 Elle | Hoi Bianca! Ocharme zeg meisje. Ik hoop echt van harte dat ze niks vinden in je bloed en dat het gewoon een domme speling is van de natuur om jou je perfecte baby te schenken!!! Mijn MK was nu ook op mijn verjaardag! Vreselijk he! Da's idd een dag om nooit meer te vergeten... ![]() Mijn 2 bengels hier geven me idd de nodige verstrooiing! ![]() Maandag mag mijn kleinste beginnen met school dus dat wordt ook weeral erg spannend voor de mama ![]() Noortje hoe gaat het met jou meid?? Geniet maar van het zonnetje om de nodige vitaminetjes op te doen! vele groetjes |
| 16/04/2007 @ 15:33 Elle | De kleinste ligt uitgeput te slapen in de zetel. Vanmorgen zonder problemen naar school. "dada mama" en zoef, weg was hij ![]() Beter zo dan traantjes he. Maar grote zus was een grote toeverlaat denk ik... Hier is het bloedverlies eindelijk gestopt! Nu "uitkijken" naar mijn nieuwe cyclus. Hopelijk laat die niet te lang op zich wachten!! Bianca al meer nieuws van je bloeduitslagen? Enig idee wanneer je die mag verwachten? Bijna je NOD he...ik duim hoor!!! Noortje hoe gaat het daar? Het zal jou ook wel meezitten hoor! Echt wel! Hoe gaat het met Laure? Heeft ze veel genoten van het zonnetje? Tijd om wat te strijken! Hoera...NOT! groetjes |
| 17/04/2007 @ 17:55 Noortje | Dag meisjes, @Bianca Als je al een kindje hebt kan je idd je gedachten makkelijker verzetten, het moet wel. Ik wil toch ook even zeggen dat ik mijn positie niet erger wil voordoen als die van jou. Het moet verschrikkelijk zijn om zo lang te moeten wachten op een eerste kindje, en telkens voor een teleurstelling moeten te komen staan. Mijn beste vriendin, tevens de meter van Laure heeft ook al verschillende mk'en achter de rug, en probeert ondertussen al 4 jaar. Ik bewonder haar voor haar doorzettingsvermogen, net zoals ik dat bij jou doe. Binnen de kortste keren lig ook jij met zo'n kleine spruit in je armen. Ik duim ook met je mee! @elle Een zwembadje buiten gezet, en die kleine meid heeft zich rot geamuseerd! Tot later! Noor |
| 17/04/2007 @ 17:59 Noortje ![]() | En elle, lijkt me een stoere kerel die van u ![]() Noor |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

wie heeft er onlangs ook miskraam gehad?

, maar ik heb mijn weg weer teruggevonden!