< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Kleuters » Mijn zoontje en mn vriend!! crisis!!

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Kleuters
Mijn zoontje en mn vriend!! crisis!!
16/01/2007 @ 15:48
duifje

Hallo allemaal.
Ik zit normaal onder een andere naam op het forum en lees en schrijf normaal veel mee.
Soms komen er hele wijze adviezen uit dus vandaar dat ik dacht dat dit mischien een kleine oplossing kan zijn.

Mijn zoontje van 4 en half en mijn vriend (toekomstig vader van onze dochter) (28 weken zwanger)
Kunnen absoluut niet samen!!
Mijn zoontje geeft ook inderdaad wat problemen op school en thuis en daar zijn we nu mee bezig met bureau jeugdzorg enz..
Het zijn echt ernstige gedrags problemen.
Waarschijnlijk autismeen adhd
Nu is het zo dat al onze ruzie's daar om gaan.
En hij mij nu verteld dat hij hem totaal zal gaan negeren.
Ik zal er nog wel achter komen wat voor kind ik op de wereld heb gezet en dan zou ik spijt krijgen dat ik zo achter mn zoontje ben blijven staan omdat ik hem dan kwijt zou zijn.
Hij stelt mij eigelijk voor de keuze of hij of mijn zoontje.
Die KEUZE is echt zo walgelijk hard.
Want mn kind aan de kant zette zou ik nooit doen.
Maar hem aan de kant zetten is ook iets waar ik niet eens over na wil denken.
Die liefde tussen hem en mij is zo sterk.
Alleen mijn zoontje maakt het moeilijk.
Ik ben gewoon radeloos!!
Ik kan niks anders meer dan huilen.
Ik heb een weekje geleden weeen remmers gekregen omdat ik zo in de stress zat van alles.
Ik ben een week van huis weg geweest en dacht dat dat mischien de rust zal laten terug keren.
Maar na een paar uur is het alweer foute boel.
Wat moet ik hier nou mee???????
Ik weet dat mijn zoontje voor hem heel moeilijk is maar wat moet ik nu ?

Link naar deze reactie
16/01/2007 @ 15:55

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
droppen die vent !!!!!!!!!!
ik heb zelf een kindje met dyslexie, een met dyspraxie , een met adhd en een met adhd-nos en geen haar op men hoofd dat er aan denkt om die keuze te maken. hij wist toch voordien al dat je een zoontje had en hoe die was ??? dan had hij dat toen ook al kunnen bedenken...
mannen zijn er genoeg meis, meer dan jij ooit eigen kinderen zullen hebben.

Link naar deze reactie
16/01/2007 @ 15:59
duifje

Annemie..
Hij wist het niet van te voren want dit probleem is pas iets van de afgelopen 2 jaar.
Maar het doet me gewoon zoveel pijn de woorden die hij over mijn zoontje zegt.
Ik heb nu weer het gevoel dat ik weeen begin te krijgen want we hebben net een harde ruzie gehad.
Ik weet het gewoon niet meer!!
Normaal zou ik ook zeggen droppen maar ik hou ook zoveel van hem.
En ik heb ook de goeie tijden van hun samen gezien.
Ik hoop maar steeds dat dat terug komt maar zoals het er nu uit ziet

Link naar deze reactie
16/01/2007 @ 16:11

he duifje stuur mij ff een prive berichtje dat ik je kan toevoegen aan msn lijkt me even beter ... je hoef niet alles op het forum te gooien ...

Link naar deze reactie
16/01/2007 @ 16:25

duifje, ik moet oz men ventje van zen werk halen , als je men naam aanklikt heb je men e-mailadres , das hetzelfde als op msn voeg me maar toe en je spreekt me zeker morgne. maar laat je aub niet vangen door zijn dreigementen !!!
ik weet als geen ander dat liefde moeilijk kan zijn als je beslissingen moet nemen.

Link naar deze reactie
16/01/2007 @ 20:31
Leonie

Hallo,

Mijn oudste is ook niet de makkelijkste, er is nog niks vastgesteld of hij wat heeft, ik zit zelf nog te twijfelen of ik dit wil.
Als ik jou was had ik die keus snel gemaakt, mijn oudste is biologisch gezien niet van mijn huidige man, maar als mijn man net zoals jouw vriend deed, was ik nu alleen geweest met mijn zoontje. MIjn kinderen zijn belangrijker dan een relatie.

Veel succes.
Groetjes,
leonie

Link naar deze reactie
17/01/2007 @ 08:08
duifje

Annemie ik heb het geprobeerd maar een pb sturen lukt niet.
Ik zal vanmiddag inloggen en dan je een pb sturen.
Leonie..
Bij mijn zoontje is het ook nog niet vast gesteld maar krijg nu elke dag een vrouw van familie first thuis.
die kijkt dan 1 maand mee en ze heeft heel sterk het vermoeden dat hij autistisch is.
Ik heb trouwens niet gezegt dat ik er over zou nadenken mn vriend voor mn zoontje te kiezen maar ik wil gewoon een tussen oplossing vinden want op deze manier is het moeilijk voor iedereen.
Je kind is en blijft je kind.
Ik wil gewoon alles doen om alles te redden.
Ik wil ze allebei niet kwijt.
En straks krijg ik er nog 1 bij dus het is geen vriendje tussen door waar je makkelijk tegen zegt bye bye.
maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld. en ik denk er ook net zo over als het erop aan komt.

Link naar deze reactie
19/01/2007 @ 07:59

duifje , ik heb je niet meer gehoord , alles goed met je ???

Link naar deze reactie
20/01/2007 @ 21:24

geen enkele man kan mij de keus zetten tussen hem of mijn kinderen.

dan kies ik voor mijn kids!!!!!
want als hij mij voor die keus kan zetten is de liefde dus niet zo groot als ik dacht,

succes
pat

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]