< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
02/07/2008 @ 09:20
Nona

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo:)

Hier nog steeds niets:) Nuja, gisteren met ventje het een en ander uitgeprobeerd om het op gang te helpen:) ahem, en pikant gegeten, en sindsdien heb ik wel om de haverklap een harde buik. Gisteren waren ze wat lastig, ik moest steeds naar toilet, maar mijn darmen rommelden ook wel, dus... kweetniet. We zullen straks zien aan de monitor he:) Ik ga straks wat solden doen ook, beetje de beweging erin proberen houden...:) en frambozenblaadjesthee blijven drinken:)

Marijke, wel spannend, als ik zo vergelijk met wat Anne beschrijft:) Ik duim voor je mee dat het raak is:) Hoe oud zijn je kinderen? Ik ga voorlopig zonder epidurale bevallen:) ik zeg wel voorlopig, want het wordt een stuitbevalling, en de kans dat ze dan moeten ingrijpen is niet onbestaande. Ik krijg zowieso l een baxter met weëenopwekkers moesten ze wat stilvallen, dus... Ik was beginnen vragen naar bepaalde geboorteplan-aspecten met mijn gyn, en hij had zoiets van 'beslis niet teveel op voorhand, het kan alle kanten uit' Maar ik wet dat het een kindvriendelijk ziekenhuis is en hij een vroedvrouwachtige gyn, dus in zoverre van het mogelijke zullen ze toch rekening houden met het soort dingen dat wij belangrijk vinden. Zo krijg je normaal gezien je baby op de buik, en laten ze je dan een uur alleen met de kleine :) zo kan die je al rustig besnuffelen en beginnen zoeken naar de tepel enzo:)

Anne, leuk dat je nog regelmatig van Lijntje hoort:) Hoe is het met haar, begint ze het wat te verwerken? Is ze weer aan het werk? Doe haar maar veel lieve groetjes en knuffels he.

Ann, je bent toch een schatje hoe je zo in actie springt voor je schoonfamilie:) ze hebben echt chance met jou.

Ja, vooral de mannelijke grootouders doen zenuwachtig:) Ik heb ook al wel telefoon gehad van collega's onder het mom van 'ik heb nog een verzorgingstas, kan je die gebruiken?' enzo:) ja... we zullen zien wanneer de kleine ukkie er komt he:) Ik vind het wel heel geflasht dat elke dag de laatste zonder kan zijn:)
Zo, ga weer wat rondlopen:)

kusjes!!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:49
sas

nona, je laat ons in spanning hoor

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 12:32
Marijke

Online Status Bekijk profiel
Nona, je kan de spanning wel snijden hoor, ben zelf al zenuachtig voor jou bevalling
T'is toch ook allemaal zo'n wonder he om mee te maken.

Goh nu blijf ik wel heel benieuwt of ik al dan niet zwanger mag zijn. Ik hoop het Maar de ene moment denk ik, vlug naar toilet lopen want dan denk ik dat ze door gekomen zijn, maar de andere moment voelt het alsof ze in verste verte niet te bespeuren zijn. Gek hoor. Maar al bij al, kan ik alleen maar hopen. Hoewel dit nog maar ronde 1 is, moest het niet zijn, dan de volgende ronde weer proberen he. maar toch blijft het spannend.

Liefs voor allemaal xxx

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 14:06
ginnie

Nona het begint al te rommelen?? Ooh spannend zeg!! Ik wens je veel succes! Je weet,ik had ook de ganse dag aan de monitor gelegen,en er was niks te bespeuren,maar de dag erop was Jarne er!
You go girl!! (dat wou ik allang es zeggen)

Anne leuk dat je nog vaak met Lijntje mailt,je hebt groot gelijk over het kaarsje,we gaan er allemaal op letten dat het meekopieerd,want Liv én Jolijn mogen we hier niet vergeten!

Ann: Veel succes,ik hoop dat alles gauw weer stabiliseert bij jullie,en de rest heb ik je gemaild hé?

Marijke;welkom en veel succes!

Dopey: Ja,inderdaad,alles is te wijten aan zn maagje,er is ook een verdikt spiertje aan de uitgang waardoor de maaglediging nog trager gaat,ook een nadeel voor de reflux hé.
Wij hebben ook al in het ziekenhuis gelegen ervoor.
De Losec valt tegen en nu geven we terug zantac..das siroop.
Maar wat een lijdensweg van jouw zoontje zeg..Gelukkig is alles goed nu,ik wens je veel succes toe met het proberen voor een tweede!

Charlie: Hier ook geen slapertje hoor overdag,maar ach als Ryan snachts goed slaapt? Slaapt hij eigenlijk al door? En geef je nog uitsluitend BV?

De nieuwe medicatie viel dus tegen,het werd terug slechter,minder goed slapen ook snachts en gisteren had hij de ganse dag rommelende darmpjes,krampjes en ook uitslag op zijn gezichtje en exzeem aan zn oortjes..alles hangt aan elkaar denk ik.
De medicatie is in overleg met de arts gestopt en terug naar de oude medicatie nu..het zal nu wel wat duren vooraleer dat terug zn werk doet.. Het is een hele lijdensweg voor dat mannetje
Anders doet hij het wel goed,de vroedvrouw komt vanavond nog even kijken,en volgende week gaan we terug naar de dokter.
Ach,je zou toch alles doen hé voor je kind? Ik word met de dag verliefder op hem trouwens..

En zo ben ik nog steeds niet in mn ritme,vind nog steeds amper de tijd om te reageren,sorry dames..ik hoop dat het ooit beter mag gaan,maar dat zal wel!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 22:04

Zo wij zijn vanavond op het bureau geweest en gelukkig is alles weer helemaal goed met Lotte. Ze is weer 500 gram gegroeid en dus lekker bijgekomen. Nog 1 maand en dan mogen we lekker met groente en fruit beginnen. Ben echt benieuwd hoe ze dat zal vinden.

Ann, je schoonmoeder is maar goed af met je. Hopelijk komt je BV weer helemaal goed op gang. Zou jammer zijn. Sterkte en succes he!

Ik zal Lijntje zeker de groeten doen van jullie allemaal.

Nona, ik hoop dat je gauw je kindje in je armen zult hebben. Ik weet tenslotte hoe het voelt dat gewacht...
Maar je de beloning is super hoor meid! En zoals je gyn als zei, laat het maar gewoon op je afkomen dat is het best.
Succes he!!

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 22:49
dopey

Hallo allemaal

hier nog even snel een berichtje, maar nog steeds geen te bespeuren. Heb nu wel heel erge krampen in mijn buik maar dan is het lucht om het maar netjes te zeggen. Ik ben zo zenuwachtig snappen jullie vast wel. Ik heb het gevoel ongesteld te worden vannacht, wel jammer maar helaas het is afwachten.

allemaal succes met de bevalling, zwangerschap en zwanger worden.

groetjes marielle

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 06:13
Nona

Hallo,

Gisterenavond op aanraden van de gyn met een lepel wonderolie gaan slapen en ik denk dat mijn water nu gebroken is, heb ook om de 10 minuten (begint eigenlijk al wat te minderen, de tijd ertussen) een kramp die pijn doet... dus we gaan eens kijken wat ze er in het zkh allemaal van vinden:)

tot later!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 07:48
Mama!!!

Succes Nona !!!

Annelies je meisje groeit ook flink hé !
Ze zal wel zot zijn van haar groentjes en fruitpap als ze ze mag krijgen
Het ene zal al wat beter gaan dan het andere
zoals bij Anouk
Bloemkool en tomaat vind ze lekker, ook spinazie, brocolli, wortelen en bloemkool met wortelen, witloof daar braakt ze op
En van fruit is ze echt zot op gele kiwi ,rest mag ze ook, maar dat liefst, en meloen ook

Dopey zoals bij jou hier ook nog niets in zicht
Mss dit weekend nog eens testje wagen en anders wacht ik nog beetje
Zien wel

[Laatst gewijzigd door Mama!!! - 03/07/2008 @ 08:02] - Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 08:01
Marijke

Waw Nona,

Heel veel succes meid, het zal wel begonnen zijn.
Spannend wel, weet dat we aan je denken he.
Tot later.
Marijke

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 08:02
Mama!!!

Marijke zijn je doorgekomen ??

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 08:38
dopey

Goeiemoggel allemaal,

Nona het ziet er toch wel aan dat je bevalling begonnen is ik hoop het voor je des te sneller heb je de kleine in je armen!!!!!

Mama_van Anouk ook succes ik duim voor jou!!!!

Marijke bij jou ook nog niks ik duim ook voor jou hoor!!!!

Ook voor alle anderen succes!!!

Bij mij nog steeds niets te bespeuren ben wel zenuwachtig!!!

groetjes marielle

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 09:12
Charlie

Hi meiden,
Ann, hoe is het met je? Je bent echt een lieverd dat je zoveel gedaan hebt. Hoe is het met Werner? Gaat je bv weer wat beter?
Dopey, ik hoop niet dat je voorgevoel juist was over vanacht???
Marijke, ah jij hebt al veel ervaring. Spannend je derde kindje.
De pijn die je beschrijft heb ik als menstruatiepijn.
Ellen, voel je je al anders?? Wanneer ga je weer testen?
Nona, spannend... voel weer allemaal kriebeltjes. Ben echt zo benieuwd naar je dochter... hahaha! Ik denk nog steeds dat het een meisje is.
Anne, super dat je mailt met Lijntje. Erg fijn dat je het hebt doorgegeven en dat ze even is komen spieken. Kan me voorstellen dat ze het nog te moeilijk vind om hier te komen.
Wat fijn dat Lotte zo goed groeit. Ze zal straks haar fruit en groente geweldig vinden.
Ginnie, ach arme Jarne, het is hem ook niet echt gegund. Gaat het nu weer een beetje met de oude medicatie?? Ja kan me voorstellen dat je steeds verliefder wordt. Doe maar rustig aan meid!
Ryan slaapt al een maand door. Ik geef alleen nog bv.
Sas, hoe voel je je?
Engeltje, zijn de hondjes al wat rustiger?
Hier alles goed. Ryan is alleen strond verkouden. Hij had het gisteren ook bloedheet echt sneu. Was helemaal nat van de zweet.
Ik ga weer snel aan t werk!
xxx

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 09:22
dopey

verkeer gevoel gehad nog steeds geen ongi!!!!

hoe is het met de rest???

ik durf niet te tesen< want ik heb er dinsdag 1 gedaan en die was negatief!!!

groetjes marielle

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 11:33
sas

spannend nona
tewijl ik dit hier schrijf kan je al u beebje in armen hebben

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 16:44
Marijke

Hoi,
Ja hoor bij mijn zijn de doorgekomen vanmorgend
Erg, maar ben blij dat ik er weer tegenaan kan gaan binnen een aantal dagen. Dit was onze 1ste ronde, dus mss was het toch eerst even ontpillen he. Hoop dat iedereen snel raak mag hebben, we duimen he meiden. Nona, doe dat goed he, want volgens mij is je beebje er al of is het onderweg. Brrr spannend zeg

liefs allemaaal

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 18:31

O Marijke, jammer! Had toch leuk geweest meteen raak, toch?!

Mama van Anouk, hoe is het kan je het nog uithouden om niet te testen. Vind het echt erg spannend. Zeker omdat het bij jou de vorige keer ook zo snel ging.

Dopey, wanneer ga je weer testen? Misschien was dinsdag net iets te vroeg....spannend.

Vind het leuk hoor al die dames die weer overtijd zijn.

Davke hoe is het met jou? Heb je al een tijdje niet gehoord.

Ginnie, dat verliefd zijn wordt elke dag meer hoor!! Geniet er lekker van!

Sas, hoe is het met je, je hebt er bijna een kwart opzitten. Voel je je goed??

Charlie, wat naar dat Ryan verkouden is. Hopelijk gaat het snel over vind het zo sneu als die kleintjes verkouden zijn.

Ann, alles goed met je??

Nu is het wachten op Nona wel heel spannend geworden...ik hoop dat ze het kindje al in haar armen heeft!!!

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 22:34
dopey

Hoi HOi

vandaag weer getest, helaas weer negatief en nog steeds niet ongesteld. Dan maar wachten to dinsdag als ik dan nog niet ongesteld ben, dit was bij mijn andere zwangerschap ook pas na een week teste ik positief. Maar heb het idee dat het daardoor weg blijft doordat ik er teveel aan denk en veel stress heb rond mijn bruiloft.

groetjes marielle

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 22:41

O nog geen nieuws van Nona...hoe zou het met haar zijn. Ben zo nieuwsgierig dat ik nog even moest kijken hoor. Ga nu lekker slapen....morgen weer een drukke dag, wil mijn huis helemaal spik en span hebben voor het weekend.

Dopey....spannend, hoop dat je nu ook gewoon na een week toch nog positief test!!!

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina