[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/01/2007 @ 21:21 Sophie | Hallo, Ik heb even een vraag voor jullie. Mijn zoontje is nu 10 maanden en krijgt al 10 maanden borstvoeding. Nu heb ik het idee dat ik wel eens zwanger kan zijn, alleen wel te vroeg getest, maar toch een heeeeel vaag blauw lijntje. Heeft iemand hier ervaring mee en moet ik stoppen met kolven? Ik heb voor mijn vorige zwangerschap een miskraam gehad. Alvast bedankt! Groeten, Sophie |
| 12/04/2007 @ 22:28 | Hallo meiden, Ik ben sinds kort zwanger van mijn tweede , 11 en een halve week om precies te zijn, mijn eerste (een zoon) is nu 6 maanden en 3 weken en krijgt nog gedeeltelijke borstvoeding....het gaat niet echt geweldig meer, ik heb wel het idee dat het flink teruggelopen is. Of dat dit nu komt door de "hormonen", of door het feit dat hij vanaf zijn 6 maanden ook ander voedsel krijgt weet ik niet, ik vind het alleen wel erg jammer. Ik had graag toch nog wat langer borstvoeding gegeven aan mijn zoon, maar ik denk dat ik me ook teveel aantrek van allerlei commentaar dat je krijgt en das ook niet handig. Ik heb gehoord van tandemvoeden en dat lijkt me geweldig, terwijl ik vroeger echt niets moest weten van borstvoeding.. haha.Ik ga toch nog proberen het zolang mogelijk vol te houden en de volgende baby hoop ik ook weer in ieder geval 6 maanden volledige borstvoeding te kunnen geven. Jullie ook allemaal succes, groetjes, Mariëlle ![]() |
| 13/04/2007 @ 08:14 Simba ![]() | Ik heb ook begrepen dat sommige kindjes de borst kunnen weigeren als je zwanger bent. Als dat gebeurd zou ik even op http://www.borstvoedingsforum.nl/ kijken, die hebben daar mss dan wel weer een oplossing voor. Mij lijkt het persoonlijk heel leuk om zwanger te zijn en nog bv te geven en daarna te gaan tandemvoeden. mss weten ze op het bvforum ook wel een manier om wat aan een eventuele terugloop van bv te doen. spannend hoor, ben benieuwd of je zwanger bent. |
| 14/04/2007 @ 19:32 Bibi ![]() | Hey meiden, zelf ben ik intussen gestopt met bv - Laura heeft tot bijna een jaar nog gedeeltelijk bv gekregen, terwijl ik al na zes maand terug zwanger was. Ben ik best wel blij en fier over ![]() zelf zag ik echt tandemmen niet echt zitten dus wou ook voldoende tijd tussen om Laura te laten ontwennen zodat ze niet te jaloers daarover is omdat ze ineens moet stoppen als het broertje of zusje er is een forum voor iedereen die met vragen hierover zit : http://health.groups.yahoo.com/group/bv-zwanger/ specifiek over bv geven tijdens de zwangerschap en ev het tandemmen erna groetjes en veel succes allemaal Bibi |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Borstvoeding en zwanger?