[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/01/2007 @ 17:52 ann | Onze dochter is net 2 maand oud. Ze eet normaal 5x180 ml, maar de laatste tijd moet ik haar steeds om de 4 uur wakker maken voor haar voeding. Door de dag geeft het weinig problemen, maar de laatste voeding (+/-23 uur) is zo stilaan een strijd aan het worden. Ze eet dan maar een 120 ml meer de laatste dagen en dan nog met veel moeite. Nu vraag ik me af of ik haar door de dag niet gewoon zou laten slapen en haar voedingen vergroten. Maar ja, als ik haar op 4x210 breng krijgt ze minder dan nu en 4x235 is veel te veel voor haar. En 4 voedingen is toch echt weinig voor zo'n kleintje,niet?? Nou ja, kleintje... ze weegt 5kg10 en ze is 58 cm maar toch... |
| 27/05/2007 @ 15:42 bunny ![]() | hoi ik heb mijn kindjes altijd gevoed wanneer ze er zelf achter vroegen En zo regelen ze het allemaal zelf naar hun eigen behoefte |
| 29/05/2007 @ 19:45 Suussusie | Mij is verteld dat je pas van af 4 maanden op zijn vroegst een flesje mag laten vallen. Tot die tijd hebben ze de voeding echt nodig om te groeien, anders vallen ze weer af (schijnt). Dus zelfs als ze slapen, wakker maken voor de voeding en gewoon gelijk weer terug leggen. Mijn zoontje slaapt gewoon weer verder als of er niets gebeurd is |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

4 voedingen op 2 maand?
maar toch...