< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » zwanger of niet licht streepje

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
zwanger of niet licht streepje
24/01/2007 @ 16:53
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo

deze morgen heb ik getest met een test van degb en wat ik dacht komt uit we zijn zwanger van een derde of niet?
dat is nu juist de vraag
in het begin zag je enkel een lijntje heel erg zwak onder he licht ik zag het mijn man niet
maar na ongeveer 5 a 10 min zag je het duidelijker en de streep zie je nu wel en ze blijft staan nu mijn vraag ben ik zwanger of niet
iemand raad voor mij

Link naar deze reactie
24/01/2007 @ 21:51

Hallo Cindy,

NOu zoals ik lees op andere topics gaan ze dr van uit"streep is streep".
Maakt niet uit hoe duidelijk. Meestal staat er wel op een test dat de uitslag na 10 minuten niet als betrouwbaar kan worden beschouwd!! Dus mss met 2 dagen even weer testen??
Veel succes

Link naar deze reactie
24/01/2007 @ 22:49
Dunja

Ze zeggen wel, streep is streep, maar om zekerheid te hebben zou ik een digitale test halen (clearbleu) daarop staat gewoon "zwanger" of "niet zwanger". Duidelijker kan eigenlijk niet. En beter dan het gokken of er nu wel/geen streep te zien is (ik heb het zelf ook meegemaakt).

Link naar deze reactie
25/01/2007 @ 06:23
cindy

dunja

en wat was het dabn toen was je toen zwanger of niet

groetjes ikke

Link naar deze reactie
28/01/2007 @ 23:38
kelly

hoi hoi,

Er is mij altijd verteld dat wat voor streep er ook stond... als er 2 strepen staan, hoe licht of donker ook, ben je zwanger

Ikzelf heb dit ook meegemaakt. De 2e streep was heel licht. Dat ik twijfelde en de apotheek heb gebeld. Maar zoals overal aangegeven staat vertelde die mij dat elke streep, donker of licht , als die 2e streep er staat, ben je zwanger. Wel vertelde ze erbij als je echt zekerheid wilde, moest je een week of 2 later nog is testen, dan zou de streep vrijwel direct dik oplichten, want je HCG hormonen zijn dan weer hoger.

Van harte gefeliciteerd dus!

Liefs kel

Link naar deze reactie
29/01/2007 @ 12:59

Jaja ga er maar vanuit dat je zwanger bent hoor ! Bij mij was het ook een erg lichte streep met moeite waar te nemen met het blote oog maar je ziet ik ben inmiddels al ver 30 ween. De streep wordt idd duidelijker na 10 min maar je zag verkleuring al na 3 min hé dat is het teken dat je zwanger bent want een resultaat na 10 min is niemer relevant naar het schijnt. Ik deed uiteinelijk nog 2 testen met nog een zwakker resultaat maar ik was 4 weken toen dus het was nog niet echt duidelijk in het bloed te zien. Proficiat en geniet ervan !!

Link naar deze reactie
29/01/2007 @ 13:01

Ik bedoelde nog niet echt duidelijk in de urine te zien. In het bloed heb je uitsluitsel hé. Mijn HCG waarden waren toen 231 tss 4 en 5 wk.

Link naar deze reactie
29/01/2007 @ 13:27
Dunja

cindy, ik was toen zwanger.

En het 2e streepje was bij mij echt bijna onzichtbaar. Ik moest het tegen het licht in houden om het te kunnen zien. Die digitale testen vind ik echt een geweldige uitvinding.

Oja, ze lijken duur, maar er zitten 3 testen in.

Link naar deze reactie
29/01/2007 @ 19:47
cindy

hallo iedereen

inderdaad een streep is een streep
ik heb bloed laten nemmen donderdg en
IK BEN ZWANGER
uitgerekend voor 1/10/07
goed he

groetjes ike

Link naar deze reactie
29/01/2007 @ 20:02
Stephie

Online Status Bekijk profiel
Cindy,

Een dikke proficiat.
Had een beetje het zelfde voor en had zelfs twee bloedtesten nodig voor duidelijkheid!

Geniet er van!

Link naar deze reactie
30/01/2007 @ 10:46
kelly

cindy en stephie van harte gefeliciteerd meiden en geniet er maar lekker van!

liefs kel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]