Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/12/2007 @ 10:16 | snik... Hey HAppy!!!! Woensdag (kon niet wachten tot vrijdag) Test gedaan en ja hoor duidelijke ZWANGER!!!! BLIJ BLIJ!! Donderdagavond had ik klein beetje bruin bloed verlies, dus in paniek dokterspost gebeld, assistente zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat dat normaal was. Vrijdagochtend heeeeel veeeeel bloedverlies en voelde me niet goed, dus naar het ziekenhuis...Bijna flauw gevallen en erge hyperventilatie, Ze konden op het inwendige echo onderzoek niets zien geen vruchtzakje ofzo, maar als ik maar 3 weken zwanger zou zijn zou dat ook kunnen dat ze nu nog niets zien, ik heb bloed laten prikken en nu moet ik wachten tot maandag, ik kan het vruchtje verloren zijn, het kan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn, maaaar ik kan ook nog zwanger zijn!! Dus dit is heeel spannend !!! Ik ben heeeeel verdrietig !!! Maandag krijg ik te horen waneer ik weer moet komen voor een volgende bloedafname om te kijken of de hcg is gestegen of niet :). Dus afwachten!!! En happy hoe gaat het met jou???? Want ik ben ook benieuw naar jou, hoe het met jou gaat!! ![]() Groetjes, Deborah |
| 03/12/2007 @ 14:15 happy | Hey Deborah, Jeetje zeg dat is wel schrikken hoor, maar hoeft niet meteen mis te zijn. Mijn zus heeft ook bloedingen gehad aan het begin van de zwangerschap, maar dat is allemaal goed gegaan, schijnt te maken te kunnen hebben met de innesteling. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer je niet al te druk te maken, stress is ook niet goed voor je nu!! Hou je me op de hoogte??? Hoop wel dat ik je een beetje grust heb kunnen stellen. Met mij gaat het allemaal prima, heb volgende week donderdag mijn 2e echo, kan bijna niet wachten!!! Liefs Happy |
| 04/12/2007 @ 17:57 melissje | hoi hoi ik heb een vraagje zit HCG ook in je bloed als je niet zwanger bent?? bij me bloed test had ik namelijk maar 0.6 HCG weten jullie wat dat betekend groetjes melissje |
| 27/02/2008 @ 17:31 | snap het ff niet ha mensen ik heb een vraagje de een zegt dat als je een streepje heb in het rondje van link naar rechts in het vier kantje van boven naar beneden een strepe heb dat je zwanger ben en de ander niet het is een test van clear blue geen digitale in het eind venster staat een dikke blauwe streep en in het rondje een lichte blauwe streep ow en de ander zegt weer als je geen hgm ofzoiets aan maakt dat je helemaal geen streep hoort te zien wa is he nu? ik ben namelijk 2 dagen over tijd en snap er niks van ![]() |
| 28/02/2008 @ 11:54 chan ![]() | hey witch, als er in het test venster een streepje staat ben je volgens mij wel degelijk zwanger! anders voor de zekerheid nog even een testje halen...... succes! |
| 01/04/2008 @ 14:36 Michelle | Hoi allemaal, Ik heb vanmorgen een test gedaan en daar is een heeeeel licht streepje op te zien en toen ik er vanmiddag weer 1 had gedaan kwam er ook een heel licht streepje op... Ben ik nu zwanger? Was vandaag ook naar de huisarts geweest omdat ik dacht dat ik een blaasontsteking had ivm veel plassen enzo maar heb geen blaasontsteking.. Wie kan mij helpen??? |
| 12/04/2008 @ 13:04 | vraagje over clearblue test Hallo allemaal, Iedereen gefeliciteerd die Zwanger is. Weet er iemand iets over de clearblue test? Is het normaal dat er al een blauwstreepje(-) staat op de uitslagvenster voor dat je die gebruikt? Want bij mij stond er zo een streepje maar ik heb daarna wel gewoon die test gedaan en dat streepje bleef hetzelfde maar bij het eindvenster kwam er wel een streep bij. Dus dan is het negatief maar was deze test dan wel betrouwbaar? Ik heb wel eens eerder een clearblue test gedaan maar ik kan het me niet herinneren of er al een streepje stond. Ik was toen wel zwanger maar heb een week daarna een miskraam gehad. Ik was al 11 weken zwanger. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Groetjes van Laura |
| 12/04/2008 @ 13:51 Stacy ![]() | Kijk maar eens op mijn profiel ,daar staat de zwangerschapstest (pos) van clearblue en zoals je ziet, ook heeeeel vaag, maar wél een kruisje! Succes! |
| 14/05/2008 @ 16:45 carola | vaag streepje? hallo iedereen, ik had een hele dringende vraag aan jullie... ik heb gisteravond een test gedaan en die gaf een heeeeeeeeellll vaag streepje aan. nu heb ik vanochtend er nog 1 gedaan en die was iest duidelijker maar nog wel heeel vaag.. nu heb ik er vanmiddag 1 gedaan maar dan de CB digitaal en die zegt niet zwanger :S ik ben ong 4 a 5 dagen overtijd als ik het goed uitgerekend heb... \wie kan mij helpen ben hopeloos...de apotheek assistente zegt dat het streepje ook voorgetekent kan zijn? lijkt me sterk.. wie kan mij antwoord geven of een mening.. groetjes carola |
| 14/05/2008 @ 20:48 ALEXANDRA | Ik heb ook bij beide zwangerschappen met clearblue getest. De eerste keer was de streep zeer duidelijk. Bij de tweede zwangerschap zeer licht. Paar dagen later weer getest en toen werd het kruisje veel duidelijker. Advies min 5 dagen wachten en weer testen. Ik heb geen ervaring met clear blue digitaal. Na mijn mening het kruisje betekent zwanger hoe vaag deze ook is. Zonder hormoon in jou bloed krijg je geen kruisje. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

zwangerschapstest clearblue vaag kruisje
heeeeel veeeeel bloedverlies en voelde me niet goed, dus naar het ziekenhuis...Bijna flauw gevallen en erge hyperventilatie,
Ze konden op het inwendige echo onderzoek niets zien geen vruchtzakje ofzo, maar als ik maar 3 weken zwanger zou zijn zou dat ook kunnen dat ze nu nog niets zien, ik heb bloed laten prikken en nu moet ik wachten tot maandag, ik kan het vruchtje verloren zijn, het kan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn, maaaar ik kan ook nog zwanger zijn!! Dus dit is heeel spannend
!!! Ik ben heeeeel verdrietig