< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » 3 dagen bloedverlies

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
3 dagen bloedverlies
25/01/2007 @ 19:55

Ik ben nu 11 weken zwanger en enkele dagen geleden werd ik smorgens wakker en heel mijn onderbroek was vol bloed. Ik ben naar het toilet gegaan en het bloed liep langs mijn benen naar beneden. Ik dacht dat ik mijn kindje kwijt was. Ik ben naar spoed gegaan en ze hebben een echo genomen uiteindelijk was alles met mijn baby inorde. Ik verlies nu al drie dagen aan een stuk bloed en geen klein beetje. Hun antwoord is zolang alles inorde is met het kindje kan het bloedverlies geen kwaad. En ze weten niet van waar het bloed komt. Probeer je zo maar eens kalm te houden. Ik heb elke morgen bang om naar het toilet te gaan.

Link naar deze reactie
25/01/2007 @ 20:15
akiki

Online Status Bekijk profiel
amai, ik snap je angsten wel!! Kan je niet nog es terug gaan voor onderzoek? Ik duim voor je dat alles goed gaat, hoor!
x

Link naar deze reactie
25/01/2007 @ 20:44
sas

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi

Ik wil niet heel negatief zijn ik heb dit ook gehad met 9 weken en bij mij werd het wel een miskraam.
Ik hoop voor jouw dat het goed blijft gaan maar zou er zeker niet te lang mee blijven lopen.

groetjes sas

Link naar deze reactie
25/01/2007 @ 20:55
daniëlle

Als ik me zo'n zorgen maakte was ik voor het weekend nog bij dienstdoend arts. Stress is ook niet gezond voor ukkie.
Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan
xx

Link naar deze reactie
27/01/2007 @ 18:31

Online Status Stuur bericht
Wat voor kleur heeft het bloed dan?
Hoe gaat het nu met het bloedverlies?

Link naar deze reactie
27/01/2007 @ 18:41
marguy

Het bloed is heel rood bloed. Ondertussen ben ik nogmaals naar het ziekenhuis geweest en opnieuw hebben ze een echo genomen. Momenteel is alles ok maar ze weten nog steeds niet van waar het bloed komt. Ik bloed nog elke dag en heb ook nog eens buikpijn.

Link naar deze reactie
27/01/2007 @ 19:49

Het is heel moeilijk, maar je moet het echt afwachten. Ik had ook steeds bloedverlies, terwijl het op de echo gewoon oke was, maar uiteindelijk is het toch mis gegaan. Op een gegeven moment werd het bloedverlies meer (was eerst bruinig en werd steeds feller rood) en kwamen er kleine klonterjtes. De buikpijn begon bij mij pas veel later.
Ik blijf voor je duimen dat het bij jou gewoon goed zit.

Link naar deze reactie
28/01/2007 @ 20:56

Hallo allemaal,
Ik vraag mezelf af wanneer ik eindelijk gerust mag zijn in mijn zwangerschap? Ik heb nog steeds buikpijn en bloedverlies. Maar ik moet wel overgeven en heb pijnlijke borsten. Is dat een goed teken of wil dat niets zeggen?
Ga ik de rest van mijn zwangerschap zoveel bang blijven hebben?

Groetjes xxx

Link naar deze reactie
28/01/2007 @ 21:05
marjoontje

hoi marguy

misschien heb jij een voorliggende placenta,ik heb dit ook gehad mijn placenta lag diep onder in mijn bekken naar de voor kant toe meestal ligt de placenta meer om hoog of naar achteren,maar het wil ook wel eens voor komen dat hij aan de voorkant onder aan ligt,en dan kun je bloedingen krijgen tijdens de zwangerschap.
ik heb hier ook last van gehad,maar het kan geen kwaad misschien dat je het na zou kunnen vragen want op de echo kunnen ze zien hoe je placenta ligt.
placenta praevia noemen ze dat.

groetjes marion.

[Laatst gewijzigd door marjoontje - 28/01/2007 @ 21:08] - Link naar deze reactie
28/01/2007 @ 21:30
Leen

Marguy,

Ik heb vorige week ook zo'n 3 dagen bloedverlies gehad, felrood en menstruatie-achtig. Ik dacht dat het het begin van het einde was... Hier is het ondertussen onder controle, na een week rusten en zitten en liggen.

Ook hier in allerijl naar 't ziekenhuis, en vruchtzakje ok en er was hartactiviteit. een zucht van verluchting werd een kreet van verbazing toen er plots 2 hartjes zichtbaar klopten.

Hier legde de prof uit dat het misschien nog een late innestelingsbloeding was, of een groeispurt van de placenta. Zoals Marjoontje zegt kan ook de plaats van de placenta misschien wel een rol spelen in zo'n bloeding.

Een zeurende buikpijn kan het gevolg zijn van het uitzetten van de baarmoeder, en lijkt een beetje op menstruatiepijn.

Echt krampen kan een miskraam tot gevolg hebben, maar het kunnen ook innestelingspijnen zijn.

Dus, echt zeker ben je nooit. Geniet gewoon van het moment zelf, hoe broos ook. Men zegt wel eens meer te kunnen genieten vanaf 12 weken, maar uiteindelijk kan er op elk moment wel iets gebeuren. Té veel aan denken mag je niet doen. Vertrouw op je lichaam, luister naar je lichaam en rust goed, zeker bij bloedingen.

Ik ken vrouwen die tot 3 à 4 keer toe serieus gebloed hebben, en ondertussen toch hun babytje in hun armen houden.

Niet té pessimistisch zijn, maar ook niet alsof er niets je kan overkomen. probeer realistisch te zijn, maar geniet van wat je hebt, dàt gevoel van dàt moment kan niemand je dan nog afnemen...

Hier doen we dat ook, want een tweelingzangerschap, zeker met slechts 1 vruchtzakje kan mogelijks een risicozwangerschap worden. Zolang niets daarop wijst, blijven we genieten van onze .

Ik hoop dat het allemaal vals alarm is !

Groetjes,
LeeN

Link naar deze reactie
28/01/2007 @ 22:05

Het lucht echt op van ook eens een verhaal met positieve afloop te horen. Ik ben echt heel bang en ik hoop met gans mijn hart dat ik binnen 6 maand een gezonde baby in mijn armen heb. Eens als je het hartje hebt horen kloppen en het kleine mensje hebt zien bewegen dat in je zit raak je er meteen aan gehecht. Woensdag moet ik terug op onderzoek en dan gaan ze de nekplooi meten en nog andere belangerijke testen doen. Duimen maar dat alles nog steeds inorde is.

Groetjes xxx

Link naar deze reactie
01/02/2007 @ 18:44

Ik ben woensdag terug op onderzoek geweest en alles was nog steeds inorde. Ik heb nog steeds bloedverlies, maar het is wel minder als voorheen. Met het kindje is alles goed. De testen waren ook allemaal goed, geen syndroom van Down. Het is echt een klein wonder dat in mijn buik zit. Alles erop en der aan.

Groetjes en bedankt voor jullie steun allemaal. Xxx

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 20:21

Hallo allemaal,
ondertussen heb ik heel wat meegemaakt. Op 18 weken zwangerschap bleek mijn babyke plots dood te zijn. De dag erna ben ik opgenomen in het ziekenhuis voor een inductie. Ze hebben toen pillen ingebracht tegen mijn baarmoeder en dit heeft van 10:00 uur smorgens tot 18:00 uur s'avonds geduurd en toen ben ik bevallen. Daarna is mijn moederkoek in stukken uitgekomen. Ik ben toen heel fel blijven bloeden en de dag erna heb ik een curettage gehad.

Nu ben ik 1 week thuis en het is gewoon verschrikkelijk ik voel me echt leeg en nog steeds uitgeput van het bloed verlies. Mijn hemoglobine staat op 9,5 en mijn infectieparameter is gestegen hiervoor neem ik abio in. Twee dagen geleden kreeg ik telefoon van het ziekenhuis: ik heb een partiele mola zwangerschap gehad.

Wij wilden zo snel mogelijk terug opnieuw proberen zwanger te worden, maar dat zit er nu ook niet meer in. Dinsdag moet ik naar de gynaecoloog en dan wordt alles uitgelegd wat er moet gebeuren.

Maar ik ben zelf op zoek gegaan op het internet en het ziet er allemaal niet zo goed uit. Ik heb het verlies van mijn kindje nog niet kunnen verwerken en nu krijg ik dit er nog bij.

Ik zie het allemaal even niet meer zitten.

Link naar deze reactie
24/03/2007 @ 11:11
jeannet

Heel veel sterkte met dit verlies!

Link naar deze reactie
24/03/2007 @ 12:24

wat erg zeg !! amaai, ik heb nu al 3 mensen die hun kindje hebbenn verloren deze week. Begin zelf bang te worden al, wat normaal is denk ik. Veel sterkte meid !! Wat wilt dat zeggen partiele mola zwangerschap ? Heb nog nooit van hoort.

Link naar deze reactie
28/03/2007 @ 20:51

Een fout in de celdeling. Mijn moederkoek was woekerend weefsel en mijn kindje was inwendig helemaal misvormd.
De oorzaak is onbekend en nu moet mijn hcg waarde in mijn bloed opgevolgd worden. Deze moet zo snel mogelijk naar nul zakken en op nul blijven. Anders moet ik chemotherapie krijgen, want het molaweefsel kan kwaadaardig worden en uitzaaien. Een partiel molazwangerschap komt maar voor bij 1 op 20.000 zwangere vrouwen. Zeer zeldzaam !!!

Bedankt voor jullie steun.

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 21:09

Ik ben terug zwanger
Nog maar net hoor, 4 weken ongeveer. Ik ben heel blij maar heb enorm veel schrik dat het opnieuw gaat misgaan.

Groetjes allemaal

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 07:59
Callie-Cinnie

Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap,

Link naar deze reactie
28/07/2007 @ 15:53
just me

Een hele dikke proficiat! Duimen maar dat alles nu goed gaat! Heel veel succes

Link naar deze reactie
28/07/2007 @ 18:38
saskiagrit

jeejte wat een verhaal zeg
gefeliciteerd met je zwangerschap en we hopen dat je over een aantal maanden een wolk van een baby in je armen mag houden

groetjes saskia

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]