[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/01/2007 @ 19:55 | Ik ben nu 11 weken zwanger en enkele dagen geleden werd ik smorgens wakker en heel mijn onderbroek was vol bloed. Ik ben naar het toilet gegaan en het bloed liep langs mijn benen naar beneden. Ik dacht dat ik mijn kindje kwijt was. Ik ben naar spoed gegaan en ze hebben een echo genomen uiteindelijk was alles met mijn baby inorde. Ik verlies nu al drie dagen aan een stuk bloed en geen klein beetje. Hun antwoord is zolang alles inorde is met het kindje kan het bloedverlies geen kwaad. En ze weten niet van waar het bloed komt. Probeer je zo maar eens kalm te houden. Ik heb elke morgen bang om naar het toilet te gaan. ![]() |
| 25/01/2007 @ 20:15 akiki ![]() | amai, ik snap je angsten wel!! Kan je niet nog es terug gaan voor onderzoek? Ik duim voor je dat alles goed gaat, hoor! x |
| 25/01/2007 @ 20:55 daniëlle ![]() | Als ik me zo'n zorgen maakte was ik voor het weekend nog bij dienstdoend arts. Stress is ook niet gezond voor ukkie. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan xx |
27/01/2007 @ 18:31![]() | Wat voor kleur heeft het bloed dan? Hoe gaat het nu met het bloedverlies? |
| 27/01/2007 @ 18:41 marguy | Het bloed is heel rood bloed. Ondertussen ben ik nogmaals naar het ziekenhuis geweest en opnieuw hebben ze een echo genomen. Momenteel is alles ok maar ze weten nog steeds niet van waar het bloed komt. Ik bloed nog elke dag en heb ook nog eens buikpijn. ![]() |
| 28/01/2007 @ 20:56 | Hallo allemaal, Ik vraag mezelf af wanneer ik eindelijk gerust mag zijn in mijn zwangerschap? Ik heb nog steeds buikpijn en bloedverlies. Maar ik moet wel overgeven en heb pijnlijke borsten. Is dat een goed teken of wil dat niets zeggen?![]() Ga ik de rest van mijn zwangerschap zoveel bang blijven hebben? Groetjes xxx |
| 28/01/2007 @ 22:05 | Het lucht echt op van ook eens een verhaal met positieve afloop te horen. Ik ben echt heel bang en ik hoop met gans mijn hart dat ik binnen 6 maand een gezonde baby in mijn armen heb. Eens als je het hartje hebt horen kloppen en het kleine mensje hebt zien bewegen dat in je zit raak je er meteen aan gehecht. Woensdag moet ik terug op onderzoek en dan gaan ze de nekplooi meten en nog andere belangerijke testen doen. Duimen maar dat alles nog steeds inorde is. ![]() Groetjes xxx |
| 01/02/2007 @ 18:44 | Ik ben woensdag terug op onderzoek geweest en alles was nog steeds inorde. Ik heb nog steeds bloedverlies, maar het is wel minder als voorheen. Met het kindje is alles goed. De testen waren ook allemaal goed, geen syndroom van Down. Het is echt een klein wonder dat in mijn buik zit. Alles erop en der aan. Groetjes en bedankt voor jullie steun allemaal. Xxx ![]() |
| 23/03/2007 @ 20:21 | Hallo allemaal, ondertussen heb ik heel wat meegemaakt. Op 18 weken zwangerschap bleek mijn babyke plots dood te zijn. De dag erna ben ik opgenomen in het ziekenhuis voor een inductie. Ze hebben toen pillen ingebracht tegen mijn baarmoeder en dit heeft van 10:00 uur smorgens tot 18:00 uur s'avonds geduurd en toen ben ik bevallen. Daarna is mijn moederkoek in stukken uitgekomen. Ik ben toen heel fel blijven bloeden en de dag erna heb ik een curettage gehad. Nu ben ik 1 week thuis en het is gewoon verschrikkelijk ik voel me echt leeg en nog steeds uitgeput van het bloed verlies. Mijn hemoglobine staat op 9,5 en mijn infectieparameter is gestegen hiervoor neem ik abio in. Twee dagen geleden kreeg ik telefoon van het ziekenhuis: ik heb een partiele mola zwangerschap gehad. Wij wilden zo snel mogelijk terug opnieuw proberen zwanger te worden, maar dat zit er nu ook niet meer in. Dinsdag moet ik naar de gynaecoloog en dan wordt alles uitgelegd wat er moet gebeuren. Maar ik ben zelf op zoek gegaan op het internet en het ziet er allemaal niet zo goed uit. Ik heb het verlies van mijn kindje nog niet kunnen verwerken en nu krijg ik dit er nog bij. Ik zie het allemaal even niet meer zitten. ![]() |
| 24/03/2007 @ 11:11 jeannet ![]() | Heel veel sterkte met dit verlies! |
| 28/03/2007 @ 20:51 | Een fout in de celdeling. Mijn moederkoek was woekerend weefsel en mijn kindje was inwendig helemaal misvormd. De oorzaak is onbekend en nu moet mijn hcg waarde in mijn bloed opgevolgd worden. Deze moet zo snel mogelijk naar nul zakken en op nul blijven. Anders moet ik chemotherapie krijgen, want het molaweefsel kan kwaadaardig worden en uitzaaien. Een partiel molazwangerschap komt maar voor bij 1 op 20.000 zwangere vrouwen. Zeer zeldzaam !!! Bedankt voor jullie steun. |
| 26/07/2007 @ 21:09 | Ik ben terug zwanger ![]() Nog maar net hoor, 4 weken ongeveer. Ik ben heel blij maar heb enorm veel schrik dat het opnieuw gaat misgaan. Groetjes allemaal |
| 27/07/2007 @ 07:59 Callie-Cinnie ![]() | Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap, |
| 28/07/2007 @ 15:53 just me | Een hele dikke proficiat! Duimen maar dat alles nu goed gaat! Heel veel succes |
| 28/07/2007 @ 18:38 saskiagrit ![]() | jeejte wat een verhaal zeg gefeliciteerd met je zwangerschap en we hopen dat je over een aantal maanden een wolk van een baby in je armen mag houden groetjes saskia |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

3 dagen bloedverlies

Ik heb nog steeds buikpijn en bloedverlies. Maar ik moet wel overgeven en heb pijnlijke borsten. Is dat een goed teken of wil dat niets zeggen?