< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Twee- en meerlingen » een augustus-tweeling!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Twee- en meerlingen
een augustus-tweeling!!
12/04/2007 @ 20:22
miss roxy

Online Status Bekijk profiel
hooo zo plezant !!!!

te weten wat het word !!!
ik ga ook maar om de vier weken naar de gyne ze , nu was het zelfs vijf weken meneer is in conge dees week dus moeten we volgende week gaan !!

het duurt me allemaal te lang en dat werkt ferm op mijn zenuwen

dus wachten tot woensdag dat ik mijn twee friemeltjes nog eens mag zien

woensdag ook mijn 20 weken echo zal naar het schijnt een half uurtje duren oh ik kan niet wachten ,vijf weken wachten is echt te veel ze !!!!

mss weten we dan ook wat het gaat worden ,oh zo spannend !!!!

ale tata

groetjes roxy en de twee

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 14:53
trienewiel

Online Status
Hoi Miss Roxy!

Ik duim voor je hoor! het is inderdaad wel reuzeleuk te weten welke geslachtjes het zijn! Ineens een einde aan die eindeloze zoektocht van namencombinaties en zo!

Die twintigwekenecho is idd wel een lange en ik moet zeggen ik vond em ook wel wat pijnlijk.... zo'n geduw in mn buik met dat spul om alles goed te zien.... Ik begrijp dat het nodig is maar ik hoorde mn spierkes gillen zene....

coit, dat hebben we weeral gahad, Nu uitkijken naar de volgende! Terug vier weken. Jakkes, vijf zou ik idd helemaal niet volhouden

groetjes!!!!!

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 00:36
miss roxy

hey hey

na dat ik woensdag erge steken in mijn buik gehad heb ,ben ik twee dagen moeten thuis blijven van de huisdokter !!
en sinds woensdag had ik ook onze rechtse bengel niet meer gevoeld !!

vanmorgen direct om 7.30 u naar de kliniek gebeld en mocht direkt gaan om aan de monitor te gaan liggen ,daar aan gekomen hebben ze toch een echo gedaan !!!

onze twee friemeltjes zijn van plaats veranderd woensdag en daarom had ik zo'n pijn en voelde ik de één meer dan de andere

wel we zagen direkt twee hartjes kloppen en twee friemelende friemeltjes en ondertussen zijn we te weten gekomen want het word en ik ben super blij

groetjes van de trotse mama in spé

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 06:48
sascha

@Warda bij mij duurde de 20-weken ook niet langer dan 10 minuten hoor! Ik vind het wel jammer dat het zo verschilt, ik had ook wel een half uur naar mn ukjes willen kijken!
@Trienewiel leuk twee meisjes! Wij hebben ook 1 dochtertje dus als de tweeling meisjes zijn dan hebben wij ook drie meiden.Lijkt me wel gezellig al zou ik het wel een beetje jammer vinden dat ik mijn vader niet voluit kan vernoemen. Hij is namelijk vorige zomer overleden.
@miss Roxy spannend he die 20 weken echo, gelukkig hoef je niet zo lang meer te wachten.
@Trienewiel, bij mij hebben ze helemaal niet op mn buik geduwd tijdens de 20-weken echo. Raar hoor dat het zo verschillend is overal.
@Miss Roxy dat was even schrikken die steken, gelukkig viel het mee en heb je de kleintjes ook nog kunnen zien! En leuk dat jullie weten wat het wordt.

Wij hebben dus vrijdag onze 20 weken echo gehad en ze waren gelukkig helemaal gezond! Onze gyn heeft jammer genoeg niet alles benoemd wat dan in orde was, maar goed, als hij zegt dat alles in orde is zal het wel goed zijn.
Jammer genoeg waren we ook de videoband vergeten en kon die dus niet meedraaien. We hebben wel een fotootje gekregen, maar die is helaas erg onduidelijk. Bovendien zie je ook maar 1 kindje daarop. Omdat ik een 1-eiige tweeling verwacht moet ik nu elke 2 weken komen.

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 11:15
ff ano

hey lady's

sorry hoor maar ik wil gewoon is ff mn hart luchten op deze dipjesdag.... Ik zit me hier weer eens af te vragen waarom ik nog kom werken aangezien ze me bijna alles afnemen (om te ontlasten) en ik hier gans de tijd met mn vingers zit te draaien.... ik heb thuis echt wel wat beters te doen dan, hoor! Ik wens eigenlijk al gans de week stiekem dat ik thuis zou mogen blijven... erg, he maar hier niks doen is helemaal zinloos vind ik en dan draait dat molentje maar!

Ondertussen moet er thuis nog verbouwd worden en zien die mannen halverwege hun werk plots niet meer om... ik kan ze ook niet meer bereiken, altijd maar antwoordapparaat... ondertussen ligt onze vloer der half bij en staat ons huis al twee weken te dansen van meubelen die overal staan waar het niet hoort.... Net nu je alles zo picobello in orde wil!

En ik ben en blijf maar steendoodmoe.... mea culpa maar dat begint soms zo mn keel uit te hangen, he.... voor die schatjes wil ik het er zeker voor over hebben maar s'avonds ben ik dus gewoon kapot (eigenlijk van dus heel de dag niks te doen en mij te ergeren)en dan loopt daar nog een dochtertje van drie en een huishouden te wachten op wat aandacht (wat niet meer dan logisch is) en kan ik het bijna niet meer opbrengen... en ben ik zo krikkel als iets.... vreselijk! In het weekend doe ik elke middag een goeie dut en dan kan ik s'avonds nog vanalles doen maar in de week dus niet daar ik hier met mn vingers moet komen draaien....

Het leukst van al.... ik vraag me af waar hun verstand hier op de werkvloer naartoe is... na een (toch wel zware)autist(!) komen er nu vanaf maandag mensen met werkstraf hier uren doen! Nu moet ik zeggen dat ik daar normaal allemaal geen problemen mee heb, hé... (heb zelf vroeger ook met autisten gewerkt) maar nu, tijdens de zwangerschap is mijn veiligheidsgevoel dus totaal verdwenen... ik voel me hier een vreemde op de wervloer waar ik al acht jaar sta... vanaf maandag krijgen we daar dus nog wat criminelen bij en ze mogen hier een pluim op hun hoed steken want ze doen aan diversiteit....

Ik heb zo veel zin om aan mn gyne te vragen om thuis te mogen blijven vanaf nu maar is dat eigenlijk niet schandalig op 22 weken? Ik vind persoonlik van wel maar tja, wat doe ik hier nog....

Ik ga trouwens ook niet vervangen worden.... niet nodig, de rest van mn collega's doen mn werk wel.... jee, wat ben ik nodig zeg.... misschien handig, dan hoef ik na drie kindjes niet meer terug te komen en kan ik zelf voor ze zorgen.... wat ik veel liever zou doen maar tot mn spijt heb ik zo geen ezel voor in de tuin en moeten er wel centjes verdient worden....

man, man wat ben ik aan het zagen... sorry hoor, zoals ik zei, een wrede dipjesdag... zin om te huilen, ja, soms zonder reden maar dan stopt het ook weer niet misschien eens een week vakantie nemen.... wat gaan uitwaaien aan zee of zo...

ach ja, sorry dat ik jullie hiermee heb lastig gevallen maar ik wou het gewoon ff van mn hart typen....
Ik ga nog wat met mn vingers draaien....

groetjes..

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 14:14
miss roxy

hey hey ff anotje !!!!!

kop op he meid !!!

we hebben allemaal zo van die dagen ,had het vorige week nog

eff een dagje zeuren en de volgende dag terug kop op !!!
denk aan je twee friemeltjes ,ik heb ze vandaag terug gezien !!

ze zijn goed groot en doen het uitstekend ook weet ik dat ik binnen 5 weken moet stoppen met werken ,dan lekker thuis blijven en alle spulletjes klaar maken kan bijna niet wachten !!!

denk eff aan de geboorte lijst ,geboorte kaartjes al beslist hoe ze gaan zijn ,doopsuiker ,ik zeg maar genoeg dingen om je hoofdje over te breken !!!

see you

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 12:06
trienewiel

Online Status
Hey Dames,

Het is hier precies een beetje aan het stilvallen, he, dus we zullen hier nog eens wat relaas achterlaten

Deze vrijdag op controle en ik ben weer zo benieuwd! Wat duren die maanden toch zo lang! hihi! Maar alles groeit en beweegt ongelooflijk dus ik denk dat dat wel ok zit.... Ik moet zelfs zeggen dan er eentje is dat zoveel beweegt dat ik me soms meer ongerust maak daarom maar dat zal wel zijn omdat het al wat krap begint te worden daarbinnen en de bewegingen veel meer voelbaar zijn, zeker? Hebben jullie daar ervaring mee?
De ene week is het ook het ene en de andere week het andere.... hang ervan af wie wie verdringt naar achteren zeker ?

Ik kijk weer zo uit naar vrijdag.... Ik vind het eigenlijk wat schandalig van mezelf maar ik ga toch vragen om te mogen stoppen met werken.... ik slaap helemaal niet goed meer en ik ben nu helemaal steendoodmoe als ik s'avonds thuis kom van mn werk.... geen fut meer voor het huishouden of mn dochtertje en dat vind ik wel heel erg... zeker nu ik er nog net wat van wil profiteren en er nog zoveel gedaan moet worden....

Sinds gisteren er nog een geweldige snotvalling bij, se... wat maakt dat het luchttekort dat ik soms ervaarde nu wel veel de kop opsteekt maar tja, zolang het dan maar is, he!

Ik hoop dat het voor de rest met de dames allemaal goed gaat! Hoe lang nog te gaan? Begint het bij jullie ook al zo te spannen? Moeten jullie nog veel in orde maken? Wij wel! maar wanneer!? ach, desnoods in het zieknhuis zelve! lol! We zien wel , ik wil me vooral niet druk beginnen maken over vanalles!

lieve groetjes!
Trienewiel

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 08:30
miss roxy

echt zo stil hier he !!!

wel mss nog eff mijn vertelingske doen , ben vandaag al 29 weken zwanger amaai kan het eigenlijk echt niet geloven wel zijn deze week vlug van start gegaan met de babykamer ,enveloppen schrijven ,suiker besteld gaat percies allemaal zo vlug in een keer !!

hier begint het ook ferm te spannen ze !!!
nog geen striemen maar ge ziet al de aders lopen over mijn buik ,heb het gevoel dat mijn buik bijna gaat ontploffen en het wordt ook zo lastig lang te wandelen ,in en uit de zetel of het bed te rollen !!

maar we houden vol ,ik hoop dat ze blijven zitten tot begin aug ,zal wel niet ma

ale tata

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 09:46
sascha

Hoi,
Ik zal hier ook weer eens wat schrijven, was jullie even kwijt.
Hier gaat alles ook nog steeds goed. Vanaf 20 weken ga ik elke 2 weken op controle maandag moet ik weer heen. Bij de laatste echo kregen we ineens 3d beelden te zien van de gezichtjes dat was echt superleuk om te zien. Ik wist niet eens dat dat kon in ons ziekenhuis.
Mijn buik groeit ook al aardig en ik hoef maar 1 misstap te doen en ik kan geen stap meer zetten, heel voorzichtig doen dus. Ik wil wel proberen om nog 4 weken te werken, dan is het namelijk zomervakantie en heb ik alles mooi afgerond.
Tot hoelang blijven jullie werken? Of zijn jullie al gestopt inmiddels.
Hier begint het ook wel te kriebelen om alles af te hebben. De babykamer is nu zo goed al klaar, moet alleen nog aangekleed worden, de buggy staat ook al thuis. Nu moeten we nog bedenken wat voor geboortekaartje we willen. Ik vind het erg moeilijk en er is ook weinig keus in tweelingkaarten vind ik, wel erg jammer.
Ik ben ook alvast bezig om een tas klaar te maken voor naar het ziekenhuis, je weet nooit wanneer het zover is en dan is dat maar weer klaar. Verder willen we boven nog graag een grote inbouwkast maken op onze kamer, er komt nog laminaat in onze kamer en op de overloop (dan hebben we boven alles gelijk) en op dit moment is mn man in de tuin bezig om een trap te maken voor de glijbaan. En dan kan ik nog wel tig dingen toevoegen aan het lijstje. Genoeg te doen nog dus. Ik ben al blij dat ik niet in Belgie woon en dus geen doopsuikers hoef te maken, dat scheelt alweer, hihi.
Hopelijk wordt het hier weer een beetje drukker.

Groetjes Sascha

Link naar deze reactie
27/06/2007 @ 17:35
miss roxy

der is vanmorgen eiwitten in mijn urine gevonden !!!!

moet ik mij erge zorgen maken ???

Link naar deze reactie
27/06/2007 @ 18:16
sascha

Miss Roxy ik zou me niet al teveel zorgen maken. Bij zwangerschapsvergiftiging is de hoeveelheid eiwitten in de urine ook hoog, maar dan moet je er nog een hoop symptomen bij hebben (zie link)
http://www.babyinfo.nl/...rschapsvergiftiging.asp

Groetjes Sascha

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina