Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/04/2007 @ 14:53 trienewiel | Hoi Miss Roxy! Ik duim voor je hoor! het is inderdaad wel reuzeleuk te weten welke geslachtjes het zijn! Ineens een einde aan die eindeloze zoektocht van namencombinaties en zo! ![]() Die twintigwekenecho is idd wel een lange en ik moet zeggen ik vond em ook wel wat pijnlijk.... zo'n geduw in mn buik met dat spul om alles goed te zien.... Ik begrijp dat het nodig is maar ik hoorde mn spierkes gillen zene.... coit, dat hebben we weeral gahad, Nu uitkijken naar de volgende! Terug vier weken. Jakkes, vijf zou ik idd helemaal niet volhouden ![]() groetjes!!!!! |
| 18/04/2007 @ 11:15 ff ano | hey lady's sorry hoor maar ik wil gewoon is ff mn hart luchten op deze dipjesdag.... Ik zit me hier weer eens af te vragen waarom ik nog kom werken aangezien ze me bijna alles afnemen (om te ontlasten) en ik hier gans de tijd met mn vingers zit te draaien.... ik heb thuis echt wel wat beters te doen dan, hoor! Ik wens eigenlijk al gans de week stiekem dat ik thuis zou mogen blijven... erg, he maar hier niks doen is helemaal zinloos vind ik en dan draait dat molentje maar! Ondertussen moet er thuis nog verbouwd worden en zien die mannen halverwege hun werk plots niet meer om... ik kan ze ook niet meer bereiken, altijd maar antwoordapparaat... ondertussen ligt onze vloer der half bij en staat ons huis al twee weken te dansen van meubelen die overal staan waar het niet hoort.... Net nu je alles zo picobello in orde wil! En ik ben en blijf maar steendoodmoe.... mea culpa maar dat begint soms zo mn keel uit te hangen, he.... voor die schatjes wil ik het er zeker voor over hebben maar s'avonds ben ik dus gewoon kapot (eigenlijk van dus heel de dag niks te doen en mij te ergeren)en dan loopt daar nog een dochtertje van drie en een huishouden te wachten op wat aandacht (wat niet meer dan logisch is) en kan ik het bijna niet meer opbrengen... en ben ik zo krikkel als iets.... vreselijk! In het weekend doe ik elke middag een goeie dut en dan kan ik s'avonds nog vanalles doen maar in de week dus niet daar ik hier met mn vingers moet komen draaien.... Het leukst van al.... ik vraag me af waar hun verstand hier op de werkvloer naartoe is... na een (toch wel zware)autist(!) komen er nu vanaf maandag mensen met werkstraf hier uren doen! Nu moet ik zeggen dat ik daar normaal allemaal geen problemen mee heb, hé... (heb zelf vroeger ook met autisten gewerkt) maar nu, tijdens de zwangerschap is mijn veiligheidsgevoel dus totaal verdwenen... ik voel me hier een vreemde op de wervloer waar ik al acht jaar sta... vanaf maandag krijgen we daar dus nog wat criminelen bij en ze mogen hier een pluim op hun hoed steken want ze doen aan diversiteit.... Ik heb zo veel zin om aan mn gyne te vragen om thuis te mogen blijven vanaf nu maar is dat eigenlijk niet schandalig op 22 weken? Ik vind persoonlik van wel maar tja, wat doe ik hier nog.... Ik ga trouwens ook niet vervangen worden.... niet nodig, de rest van mn collega's doen mn werk wel.... jee, wat ben ik nodig zeg.... misschien handig, dan hoef ik na drie kindjes niet meer terug te komen en kan ik zelf voor ze zorgen.... wat ik veel liever zou doen maar tot mn spijt heb ik zo geen ezel voor in de tuin en moeten er wel centjes verdient worden....man, man wat ben ik aan het zagen... sorry hoor, zoals ik zei, een wrede dipjesdag... zin om te huilen, ja, soms zonder reden maar dan stopt het ook weer niet misschien eens een week vakantie nemen.... wat gaan uitwaaien aan zee of zo...ach ja, sorry dat ik jullie hiermee heb lastig gevallen maar ik wou het gewoon ff van mn hart typen.... Ik ga nog wat met mn vingers draaien.... groetjes.. |
| 08/05/2007 @ 12:06 trienewiel | Hey Dames, Het is hier precies een beetje aan het stilvallen, he, dus we zullen hier nog eens wat relaas achterlaten ![]() Deze vrijdag op controle en ik ben weer zo benieuwd! Wat duren die maanden toch zo lang! hihi! Maar alles groeit en beweegt ongelooflijk dus ik denk dat dat wel ok zit.... Ik moet zelfs zeggen dan er eentje is dat zoveel beweegt dat ik me soms meer ongerust maak daarom maar dat zal wel zijn omdat het al wat krap begint te worden daarbinnen en de bewegingen veel meer voelbaar zijn, zeker? Hebben jullie daar ervaring mee? De ene week is het ook het ene en de andere week het andere.... hang ervan af wie wie verdringt naar achteren zeker ?Ik kijk weer zo uit naar vrijdag.... Ik vind het eigenlijk wat schandalig van mezelf maar ik ga toch vragen om te mogen stoppen met werken.... ik slaap helemaal niet goed meer en ik ben nu helemaal steendoodmoe als ik s'avonds thuis kom van mn werk.... geen fut meer voor het huishouden of mn dochtertje en dat vind ik wel heel erg... zeker nu ik er nog net wat van wil profiteren en er nog zoveel gedaan moet worden.... Sinds gisteren er nog een geweldige snotvalling bij, se... wat maakt dat het luchttekort dat ik soms ervaarde nu wel veel de kop opsteekt maar tja, zolang het dan maar is, he!Ik hoop dat het voor de rest met de dames allemaal goed gaat! Hoe lang nog te gaan? Begint het bij jullie ook al zo te spannen? Moeten jullie nog veel in orde maken? Wij wel! maar wanneer!? ach, desnoods in het zieknhuis zelve! lol! We zien wel , ik wil me vooral niet druk beginnen maken over vanalles!lieve groetjes! Trienewiel |
| 27/06/2007 @ 17:35 miss roxy ![]() | der is vanmorgen eiwitten in mijn urine gevonden !!!! moet ik mij erge zorgen maken ??? |
| 27/06/2007 @ 18:16 sascha ![]() | Miss Roxy ik zou me niet al teveel zorgen maken. Bij zwangerschapsvergiftiging is de hoeveelheid eiwitten in de urine ook hoog, maar dan moet je er nog een hoop symptomen bij hebben (zie link) http://www.babyinfo.nl/...rschapsvergiftiging.asp Groetjes Sascha |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

een augustus-tweeling!!

!!
en moeten er wel centjes verdient worden....
misschien eens een week vakantie nemen.... wat gaan uitwaaien aan zee of zo...

maar dat zal wel zijn omdat het al wat krap begint te worden daarbinnen en de bewegingen veel meer voelbaar zijn, zeker? Hebben jullie daar ervaring mee?
?
wat maakt dat het luchttekort dat ik soms ervaarde nu wel veel de kop opsteekt maar tja, zolang het dan maar is, he!