[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/01/2007 @ 17:26 knabbel ![]() | kan iemand zeggen waar we behangpapier van snoppy kunnen vinden voor de kinderkamer? |
| 28/01/2007 @ 19:35 kimmie ![]() | hey knabbel! leuk idee zeg een snoopy kamer! heb het helaas alleen nog nooit gezien..maar de maakt de meeste kans bij een speciaal zaak die behang verkoopt! succes liefs ![]() |
| 28/01/2007 @ 20:49 ano | Hallo, Ik heb wat gevonden alleen krijg ik de website hier niet geplaatst er wordt gezegd dat dat niet mag??? Kan iemend even vertellen hoe ik dat dan kan doen??? Groetjes Ano. |
| 29/01/2007 @ 12:47 knabbel ![]() | er kleeft nu al behangpapier op die we er niet perfect afkrijgen en de muur is niet zo egaal ook voor te schilderen. dus we willen behangen |
| 05/08/2007 @ 21:46 | Hey Er zijn borders te vinden van snoopy op wallmark.com en nog vele andere leuke spulletjes. Groetjes Ilse |
| 05/08/2007 @ 21:49 | Oeps ik bedoelde dus walmart.com groetjes Ilse |
| 05/08/2007 @ 23:04 Jojo ![]() | Hoi, volgens mij bedoel je dit behang: http://www.vandoorn-bv....ntje/nijntje-behang.php Je kunt het op deze website bestellen. Ik heb er ook lang over getwijfeld, maar vond het wel heel duur behang + volgens mij komt nijntje dan 2 keer op onze muurbreedte te staan terwijl ik dat juist maar 1 x wil. Dus ik wil creatief gaan doen en zelf de wand in unikleur behangen en een grote nijntje er op tekenen en schilderen. Iemand nog tips hiervoor? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

behangpapier snoopy