[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/01/2007 @ 11:04 rosie | Hoi, Gisteren te horen gekregen dat onze kans op kinderen nihil geworden is. Dit door een aangeboren aandoening: hoornvormige baarmoeder, dit wil zeggen dat mijn bm veel te klein is om kinderen te dragen. Zijn er nog mensen die dit kennen/hebben? Bedankt, Rosie |
| 31/01/2007 @ 14:24 rosie | Anybody? Het nieuws krijgen dat je altijd kinderloos zal blijven is méér dan de hemel die op je hoofd valt! Dat valt niet meer te omschrijven! |
| 31/01/2007 @ 15:13 An ![]() | Inderdaad! Ik wens jullie ook veel sterkte. |
| 31/01/2007 @ 15:23 rosie | .emedicine.com/radio/topic738.htm Hierop vind je een paar foto's, picture 14 is de mijne ... probleem is dus dat ik nog minder dan een halve bm heb waardoor een kindje nooit kan groeien. We moeten nog verdere onderzoeken laten doen in UZ Gent maar heel dikwijls wordt er met die aandoening, slechts 1 nier hebben in dezelfde adem genoemd. Maar t is allemaal zo moeilijk en raar en ireëel ... vandaar mijn oproep ... |
| 31/01/2007 @ 15:24 rosie | zet even "www" voor die link, ik heb problemen met aanloggen op de site de laatste weken, en enkel als je inlogt kan je links doorsturen ... daarom heb ik de www eraf geknipt. |
| 31/01/2007 @ 15:46 Sanne | Ik ben het even gaan bekijken. Nu weet ik wat je bedoeld. Is daar echt niks aan te doen? Ze kunnen toch al zoveel! Ik heb als baarmoeder de laatste picture (17). Ze gaan die operatief proberen te verbreden. Door die T heb ik al 2x een slechte inplanting gehad, helemaal bovenaan in dat streepje recht. De laatste zwangerschap was wel goed qua inplanting, maar de baarmoeder kon het gewicht mogelijk niet aan. Wij moeten nu eerst de resultaten van die arts afwachten. Ik hoop dat ze voor jou ook een oplossing vinden! Er moet toch 'iets' aan te doen zijn? Ik vind het verschrikkelijk in jou plaats! Hoe neem je dit zelf op? |
| 31/01/2007 @ 15:52 rosie | ik denk dat ze bij jou iets moeten wegnemen en bij mij iets moeten bijzetten en daar zal hem het cruciale verschil zitten denk ik ... maar ik zeg het, ik weet er ook niets van! Tja, onze wereld is ingestort natuurlijk, de vraag waarom het allemaal en alles nog moet, spookt heel dikwijls in mijn hoofd! We hopen hieruit te geraken en toch nog een reden te vinden ... |
| 22/03/2007 @ 10:03 anne ![]() | rosie, ik hoop dat je hier nog wel eens komt kijken want ik heb precies hetzelfde als jou. misschien kunnen we ervaringen uitwisselen groetjes annelies |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Hoornvormige baarmoeder