< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Hoornvormige baarmoeder

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
Hoornvormige baarmoeder
31/01/2007 @ 11:04
rosie

Hoi,
Gisteren te horen gekregen dat onze kans op kinderen nihil geworden is. Dit door een aangeboren aandoening: hoornvormige baarmoeder, dit wil zeggen dat mijn bm veel te klein is om kinderen te dragen.
Zijn er nog mensen die dit kennen/hebben?
Bedankt,
Rosie

Link naar deze reactie
31/01/2007 @ 14:24
rosie

Anybody?
Het nieuws krijgen dat je altijd kinderloos zal blijven is méér dan de hemel die op je hoofd valt! Dat valt niet meer te omschrijven!

Link naar deze reactie
31/01/2007 @ 14:50
sanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi rosie, amai wat een nieuws! Is er echt niks aan te doen? Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Mijn baarmoeder is T-vormig. Daardoor ben ik wellicht ons laatste kindje verloren met 16w. Ze gaan nu kijken of daar operatief wat aan te veranderen valt.
Misschien en stomme vraag, maar hoe ziet een hoornvormige baarmoeder er dan uit?
Het idee om nooit kinderen te kunnen dragen is vershrikkelijk! Ik wens je veel sterkte!

Link naar deze reactie
31/01/2007 @ 15:13
An

Inderdaad! Ik wens jullie ook veel sterkte.

Link naar deze reactie
31/01/2007 @ 15:23
rosie

.emedicine.com/radio/topic738.htm
Hierop vind je een paar foto's, picture 14 is de mijne ... probleem is dus dat ik nog minder dan een halve bm heb waardoor een kindje nooit kan groeien.
We moeten nog verdere onderzoeken laten doen in UZ Gent maar heel dikwijls wordt er met die aandoening, slechts 1 nier hebben in dezelfde adem genoemd.
Maar t is allemaal zo moeilijk en raar en ireëel ... vandaar mijn oproep ...

Link naar deze reactie
31/01/2007 @ 15:24
rosie

zet even "www" voor die link, ik heb problemen met aanloggen op de site de laatste weken, en enkel als je inlogt kan je links doorsturen ... daarom heb ik de www eraf geknipt.

Link naar deze reactie
31/01/2007 @ 15:46
Sanne

Ik ben het even gaan bekijken. Nu weet ik wat je bedoeld. Is daar echt niks aan te doen? Ze kunnen toch al zoveel! Ik heb als baarmoeder de laatste picture (17). Ze gaan die operatief proberen te verbreden. Door die T heb ik al 2x een slechte inplanting gehad, helemaal bovenaan in dat streepje recht. De laatste zwangerschap was wel goed qua inplanting, maar de baarmoeder kon het gewicht mogelijk niet aan. Wij moeten nu eerst de resultaten van die arts afwachten.
Ik hoop dat ze voor jou ook een oplossing vinden! Er moet toch 'iets' aan te doen zijn? Ik vind het verschrikkelijk in jou plaats! Hoe neem je dit zelf op?

Link naar deze reactie
31/01/2007 @ 15:48
Nicole

Tjee, wat een bericht!!!
Heel je toekomstbeeld in één keer aan diggelen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, en ik hoop dat je met de tijd een manier kan vinden om toch door te gaan.

liefs Nicole

Link naar deze reactie
31/01/2007 @ 15:52
rosie

ik denk dat ze bij jou iets moeten wegnemen en bij mij iets moeten bijzetten en daar zal hem het cruciale verschil zitten denk ik ... maar ik zeg het, ik weet er ook niets van!
Tja, onze wereld is ingestort natuurlijk, de vraag waarom het allemaal en alles nog moet, spookt heel dikwijls in mijn hoofd!
We hopen hieruit te geraken en toch nog een reden te vinden ...

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 10:03
anne

Online Status Bekijk profiel
rosie, ik hoop dat je hier nog wel eens komt kijken want ik heb precies hetzelfde als jou. misschien kunnen we ervaringen uitwisselen

groetjes annelies

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]