< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Kleuters » mijn kleuter eet zo weinig

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Kleuters
mijn kleuter eet zo weinig
31/01/2007 @ 18:39
Leonie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Mijn oudste heeft altijd niet veel gegeten, maar hij kreeg altijd genoeg binnen volgens mij. De laatste tijd eet hij erg slecht. Brood wil hij niet of laat hij staan, crackers at hij eerst wel, nu een klein hapje of helemaal niks. Warm eten wil hij niet of een paar hapjes.

Tussendoor eet hij ook bijna niks, chips, snoepjes en koekjes eet hij amper, normaal lustte hij dit wel graag.

Zou dit een periode zijn, of moet ik mij zorgen maken, hij is niet ziek, maar klaagt wel 's avonds als hij naar bed gaat over buikpijn, maar ik denk dat dit komt omdat er bijna niks in zit.

Ik moest vandaag zelf een riem bij hem omdoen.

Wie heeft dit ook meegemaakt?

Groetjes,
leonie

Link naar deze reactie
01/02/2007 @ 22:31
engeltje extreme

hey lieverd,

werkt een plakkertjes systeem ook niet ??
voor elke maaltijd dat hij ""iets "" heeft gegeten .. jij bepaald hoeveel .. krijgt hij een stikker ..
bij een bepaald aantal stikkers mag hij iets uitzoeken .. of gaan jullie iets leuks doen bijvoorbeeld ...
lastig hoor ...
serkte meis..
warme knuffel.
Monique.

Link naar deze reactie
02/02/2007 @ 03:16
gwenh

Online Status
hoi leonie,

ook wij hebben dit bij onze dochtertje meegemaakt maar toen hebben we ten eerste ontbijtkoek,joghurt,ontbijt repen en pap gegeven wat er beter inging dan brood.
ten tweede hebben we het drinken gehalveerd aangezien ze nog al veel dronk.
ik hoop dat dit een beetje helpt want na de bovengenoemde dingen werd ineens heel snel zindelijk ook.

Link naar deze reactie
02/02/2007 @ 10:54
Leonie

Hallo,

Monique, ik heb wel vaker stickers gebruikt met bepaalde dingen die ik graag wilde veranderen bij justin, maar het hielp de eerste dag en daarna had hij geen zin meer in.

Gwenh, justin drinkt net zoveel als ik ook doe, denk dat hij niet heel veel drinkt. Ik heb 's morgens ook al wat geprobeerd, geen brood, maar crackers, dat ging een tijdje goed en de laatste week laat hij het staan of bijt hij een klein hapje eraf. Dus met een lege maag naar school.
Pap, ontbijtkoek, hoeft ik niet te proberen, dat lust hij toch niet. Ontbijtgranen? Maar daar moet witte melk doorheen, en dat lust hij ook niet.

Ik hoop dat het tijdelijk is, hij groeit wel erg de lengte in, dus dat kan verklaren dat hij nu ineens een riem nodig heeft.

Groetjes,
leonie

Link naar deze reactie
02/02/2007 @ 12:34
gwenh

Online Status
hey leonie, als tiffany geen brood wilt dan eet ze cornflakes repen daar zijn verschillende varianten in met joghurt of chocola en nog een paar anderen bij ons was het een periode maar ze ging toen ook opeens veel in de lengte groeien.
zo veel dat ze nu eet en er zit nog geen grammetje vet op de heupen of buikje.
die repen zijn verkrijgbaar bij lidl merk cirius en heten cereals en zijn 1,29of 1,49

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]