[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/02/2007 @ 14:13 gwenh | dit is voor mijn dochtertje van net 4jaar oud haar 4de week naar de babsisschool. vanmiddag bracht ik haar naar school en toen gebeurde het volgende eerst werd ze per ongeluk omver geduwd ze bleef liggen op haar rug want er werd over haar heen gesprongen en dit vond ze namelijk wel grappig vervolgens komt er een jongetje die net doet alsf hij over haar heen springt en zet zich af met zijn voet in haar buik. ik stond bij de deur in afwachting tot die haar ging troosten en het jongetje erop aan ging spreken maar niets helemaal niks deed ze toen liep ik maar de klas in om haar te troosten en zei dat het jongetje het vast niet expres gedaan had het jongetje stond voor me en keek mij aan dus ik vroeg aan hem heb je dat per ongeluk of expres gedaan vervolgens begint ie een beetje te lachen en ging op zijn stoel zitten. en de juf??die was nog lekker aan het kletsen met de stagiere en keek mij aan van waarom hou je tiffany vast en waarom sta je hier in de klas klacht indienen of van school halen??ik weet niet wat ik hier mee aan moet ben alleen best dat dit zo gebeurt wat als ik er niet ben wat gebeurt er dan allemaal?? |
| 01/02/2007 @ 15:25 Anneke ![]() | eerlijk gezegd zou ik eens met de directie gaan spreken, dit zijn dingen die een juf hoort te zien. |
| 02/02/2007 @ 03:12 gwenh | dat vond ik nou ook en ik stond er nota bene zelf erbij maar ik zocht de moeder van het jongetje in kwestie en mijn vriend zei gelukkig heb je dat niet gedaan want surinaamse moeders gaan gauw een hoop staan schreeuwen. nu vind ik het ongevalletje wat was voortgekomen nog niet zo erg het zijn 4tot6 jarigen maar dat de juf de stagiere belangrijker dan de kinderen vind dat vind ik wel erg!! kies dan niet voor een grote klas van 25kinderen als je het niet aankan ![]() |
| 30/03/2007 @ 20:26 lesley&co | Hoi Ik ben zelf kleuterjuf dus spreek uit ervaring. Het is idd niet correct van de juf om het voorval weg te vegen alsof er niets is gebeurt. Ze kan op zijn minst even met je praten en uitzoeken wat er aan de hand is. daar geef ik je 100% gelijk in hoor. Wat me wel een beetje tegensloeg in je berichtje is het laatste zinnetje: "kies dan niet voor een grote klas van 25kinderen als je het niet aankan" Als juf kies je echt niet hoeveel kinderen je in de klas neemt hoor. In onze school zitten er gemiddeld 27 kleuters in de klas! Dat vinden we zelf véél te véél, geloof me maar hoor. groetjes lesley&co |
| 03/04/2007 @ 16:18 | hallo, ik vind dit ook echt niet kunnen en zou er eens met de juf over praten miss kan ze je dan geruststellen. En dat juffen niet alles kunnen zien dat versta ik best wel. Maar als je de verantwoordelijkheid hebt over een ander zijn kindjes dan moet je je er ook naar gedragen. En als je ziet dat een mama met een kindje in haar armen staat ga je er op zijn minst eens naartoe om te vragen wat er scheelt Toch? Maar moest ik van jou zijn zou ik niet direct naar de directie toegaan! groetjes ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

de juf let niet op en negeert
dat dit zo gebeurt wat als ik er niet ben wat gebeurt er dan allemaal??