Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/06/2008 @ 00:33 Anje | hallo allemaal, vorige week dinsdag ben ik bevallen van ons dochtertje Free , wij zijn thuis sinds zaterdag en alles gaat opperbest, de bevalling werd ingeleid omdat ik zwangerschapsvergiftiging aan het ontwikkelen was.Jori, ik heb ervaring met Parlodel. Ik slikte het ook tot aan mijn zwangerschap. Toen ik het de eerste keer nam, voelde ik me 's morgens zeer misselijk, maar dat gaat over, je moet je lichaam de tijd geven te wennen aan het medicijn. Mij werd ook meteen Parlodel voorgesteld te nemen omdat dit het 'oudste' medicijn zou zijn en men daar de meeste statistische gegevens over heeft ivm de zwangerschap. Ik nam ook 2 x 2,5 per dag, maar ik voelde mij eigenlijk het best met de kleine tabletjes die je in twee kon breken, zo verdeelde ik 4 x een kleinere dosis op een dag en daar voelde ik mij best mee. Veel succes Groetjes, Anje |
| 07/06/2008 @ 11:23 | prolactine Hallo allemaal, Ik had al langer wat verhoogde waarde van prolactine,maar ik kreeg meer en meer melk uitvloed ws door mijn medicatie van psychiater nl risperdal. Mijn waarde is nu 69.De internist heeft mij thuis opgebeld,heeft parlodel 3xdd 1,5 mg voorgeschreven.Ben nu 38 en wil zwanger worden,heb normale menstruatie. Wie weeet of je met hoge waarden niet zwanger kan worden,of kan dit wel omdat ik een normale cyclus heb ? |
| 09/06/2008 @ 22:19 chantal | hoi Jori, ben weer in het land heb echt een super vakantie gehad ![]() maar ik lees net jouw verhaal op zich wel goed nieuws toch??! wel minder weer 2mnd. afwachten maarja als het beter is.... Ik ga aan het eind van de week even bloed prikken en dan vrijdag over 2wkn. naar een nieuwe dokter. Maar als ik jouw verhaal zo lees zal ik wel het zelfde nieuws te horen krijgen denk ik... bij mij is het dan wel dan 2mm. maar slik ook dostinex dus zal ook wel eerst andere medicijnen moeten slikken. Maar hebben ze dat tegen je gezegd operatief te verwijderen als hij te groot is?? ik dacht dat ze dat alleen deden als het gezwelletje minstens rond de 6 cm. is ofzo??? moet ik niet aan denken hoor ![]() nou spreek je weer chantal |
| 12/06/2008 @ 20:58 chantal | hi jori, ja wie weet zegt mijn arts wel weer wat anders want als je zo om je heen hoort mogen er toch wel veel zwanger raken met dostinex, al vind het ook geen super medicijn want als ik het ingenomen heb ben ik meestal wel een dag eng ervan en een beetje duizelig... maarja moet maar.. en het is ook afwachten eerst dan wat die arts zegt over mijn bloed dan en dan moet ik ook nog voor een gesprek met de gynaacoloog omdat ik ook een bacterie heb waardoor mijn zoontje tevroeg geboren is en de kans heel groot is dat dat weer zou gebeuren moest ik eerst ook met hem overleggen hoe en wat precies... dus bij mij zal het misschien ook pas aan het eind van het jaar ofzo zijn voordat het allemaal mag.. Maarja wie weet zijn we dan wel tegelijk zwanger kunnen we lekker vanalles vergelijken ![]() En heb je nog geen bijwerkingen van de parlodel, hoop het niet voor je. nou wat je zegt zo'n operatie lijkt mij ook echt super eng ![]() nou spreek je weer snel ik heb ook hyves misschien vind je het ook leuk om je toe te voegen (als je dat ook hebt)kan je zien hoe mijn gezinnetje eruit ziet enzo. ![]() |
| 15/06/2008 @ 22:02 chantal | hi jori, dit is echt raar ik had gister alweer gereageerd maar staat erniet op zeker iets mis gegaan ![]() maar ik weet niet hoe ik een pv mail moet sturen jij wel?? ik sta trouwens niet officieel aangemeld ofzo misschien moet dat wel? weet jij wel hoe het moet? ja ben ook wel benieuwd naar je vooral omdat je toch lekker je verhaal kan doen enzo. ![]() chantal |
| 22/06/2008 @ 21:00 | hoi anne, bedankt voor je reactie ik heb me aangemeld. Hier nog geen nieuws verder, vrijdag dan naar de dokter voor de uitslag ben zo beniewd!! chantal |
| 27/06/2008 @ 14:28 | hi allemaal, ik heb echt fantastisch nieuws!!!!!!!! Ik mag aan een tweede beginnen, nu wel eerst nog naar de gyn. om mijn spiraaltje eruit te laten halen. En dat is al over twee weken ![]() Ben echt super blij ![]() De dokter heeft mij verzekerd dat het helemaal niet gevaarlijk is om zwanger te raken omdat ik een micro (5 mm)heb en niet zal groeien in de zwangerschap zodra ik zwanger ben moet ik meteen stoppen met de medicijnen wel wilt hij me dan even zien maar hoef geen bloed te prikken want dan weten ze niet op mijn prolactine stijgt door de zwangerschap of anders... Als ik niet zwanger zou willen worden had hij zelfs zonder medicijnen willen proberen omdat mijn bloedwaardes super zijn!! maar omdat ik dat nu wil gaan we daarna kijken of dat lukt... ben echt zo blij ![]() En als ik over 6mnd. nog niet zwanger bent moet ik zowieso weer even op controle komen en trouwens krijg pas over een jaar of 2 weer een mri scan. Dus het valt allemaal heel erg mee deze arts was echt onwijs aardig en heeft het me ook precies uitgelegd allemaal echt stukken duidelijker!!! chantal |
| 29/06/2008 @ 22:22 | Hoi Anne, wat goed nieuws ook!! Al is het nog pril alvast gefeliciteerd en ik ga En Yori is het met jou ?? trouwens ik mag gewoon de dostinex blijven gebruiken tot dat ik zwanger raak kan je dus nagaan dat iedere arts wat anders zegt maar mijn arts zei dat het geen kwaad kan en ze al veel testen hebben gedaan... maar ik slik ook heel weinig dus misschien ook vandaar. (0,25 mg. per week) nou hopelijk nog veel meer leuke berichten wordt je van!!! chantal |
| 01/07/2008 @ 21:03 | hi anne en jori, ik zou niet weten hoe ik jullie een pv. bericht moet sturen voor mijn hyvespagina... jammer zou het leuk vinden En anne gaat het goed allemaal??je zal nu wel helemaal moe zijn met dit weer, maar we mogen niet klagen. En jori wel beter dat je je goed voelt bij deze medicijnen de arts heeft mij verzekerd dat het geen kwaad kan maar toch vind het maar niks maarja het is natuurlijk wel een hele lage dosis. spreek jullie weer snel chantal |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

prolactinoom, maar nog geen kinderwens
, wij zijn thuis sinds zaterdag en alles gaat opperbest, de bevalling werd ingeleid omdat ik zwangerschapsvergiftiging aan het ontwikkelen was.

chantal

chantal