< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Nieuw samengestelde gezinnen » Oproep - gezocht

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/02/2007 @ 14:57

Hallo,

Ik werk op de redactie van het maandblad Feeling magazine en ben op zoek naar een vrouw die (eventueel anoniem) haar verhaal aan ons kwijt wil over het volgende onderwerp: 'Ik hou van hem maar niet van zijn kinderen'. Uw verhaal moet niet noodzakelijk een negatief einde kennen, 'eind goed al goed'-verhalen zijn eveneens meer dan welkom. Omdat er de dag van vandaag erg veel en zeer verschillende nieuw samengestelde gezinnen bestaan, is dit een problematiek die vaker voorkomt dan u denkt. Indien u zelf op deze oproep wenst te reageren, gelieve mij te mailen op dit adres:
k.ginckels@sanoma-magazines.be

Alvast bedankt!

Kirsten

Link naar deze reactie
07/02/2007 @ 10:50
Sanne

Hoi, ik ben getrouwd met een man, die 2 kinderen heeft bij zijn ex, waar een erg slechte communicatie mee is (na 4 jaar is ze nog steeds niet "on speaking terms", vaak ten koste van de kinderen). Erg lastig en heb daarom ook getwijfeld of ik wel kinderen nog wou. Kinderen hebben had voor mij vooral de associatie gekregen met veel geruzie, heb ook moeite gehad zijn kinderen (voor mij ook wel: haar kinderen) te accepteren (zeker aangezien zijn ex grappen maakt tegen de kinderen over mij of over mijn man), ben het eerste deel van onze relatie ook depressief geweest en meed contact met de kinderen. Het is even wat beter gegaan ook wel, maar sinds de geboorte van mijn eigen kindje 8 maanden geleden (waar ik smoorverliefd op ben, geniet volop van het moederschap)is het weer lastiger geworden voor mij (betrek de kinderen van de ex liever niet bij de ontwikkeling van mijn dochtertje..) Ben wel benieuwd naar andere ervaringen, want voel me wel alleen staan met deze gevoelens

Link naar deze reactie
14/02/2007 @ 16:36
Sanne

Is er dan echt niemand met dezelfde ervaringen/gevoelens...????

Link naar deze reactie
15/02/2007 @ 11:13
Patricia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

Ik was 5 jaar samen met de vader van mijn kids maar herken je gevoel wel hoor maar doordat we uiteen zijn kom ik hier niet echt vaak kijken
mannen die ik nu leer kennen en zeggen geen porobleem hebben met mijn kids heb ik het gevoel dat ze het onderschatten ..
toen mijn dochter geboren was ( zen ex heeft 2 zonen ) had hij een kaartje voor de kids in de bus gedaan en kreeg hij een sms dat hij zen belachelijke post moest bijhoude .

veel sterkte en geniet gewoon voor je het weet zijn ze groot

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]