< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
27/05/2008 @ 08:35
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Vandaag ook een giga tempdaling, dus ik zal morgen idd gewoon ongesteld worden, vreemd alleen dat ik nog steeds zo misselijk ben.

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 21:01
nicole

Goedenavond,

Nefertiti, balen van de giga-temp.daling.... is meestal foute boel. Maar goed, geen bloed is goed, je kunt er soms niks van zeggen.

Za avond en gisterenavond lief gedaan, vandaag enorme temp.dip dus eisprong.. vandaag de hele dag borrelbuik gehad. Weten wat ons vanavond nog te doen staat.

Ga nu even wat aandacht aan mannetje besteden.

Daag lieve meiden !

gr Nicole

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 21:05
nicole

Voordat ik het vergeet, lieve meiden, bedankt voor jullie steun en !! het heeft vast mogen bijdragen aan de mooie uitslag voor mijn vader, het was gelukkig loos alarm. Hij heeft nu zo''n grote check-up gehad dat hij er weer even een half jaar tegenaan kan.

Nogmaals bedankt!

gr Nicole

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 23:54
nefertiti

Nicole, meid, wat een heerlijk nieuws, geniet er maar van!

Hier minder goed nieuws, ben al ongesteld geworden, een dag te vroeg dus dat is weer wel meegenomen. Ik ga morgen bellen voor een afspraak met de gyn.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 11:26
Hanan

hoi meiden
nicole wat goed nieuws meis , ben echt erg blij dat weer goed gaat met je vader en mooi lief doen , wie weet komt er een wondertje uit
nefertiti is dat wel balen zeg , wel goed dat je afspraak met gyn gaat maken , zou ik zeker doen na zo veel rondtjes

hier een zieke dame , gisteren is mij overvallen , thuis komen van boodschappen doen werd duizelig , keelpijn ,hoofdpijn , spieren , echt niet normaal heb snel pilletjes genomen en in bed gestopt ,dochter spelletje laten doen zo dat ze niet verveelt maar men ik ben echt goed ziek , vannacht weer zelfde niet kunnen slapen , trillen van koud en dan weer zweten , duizelig en hoofdpijn
moet zo nog wat luiers halen , nou heb echt geen zin maar ja het moet , ga gelijk bakje soep meenemen want koken zit er niet in hoor ben goed ziek

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 13:30
cindy

Nicole...fijn dat het beter gaat met je vader

Nefertiti...Balen weer hé meid.

Hanan...beterschap meisje! Valt zeker niet mee om dan voor je kinderen te moeten zorgen terwijl je zelf ellendig bent

Ik ga jullie voor 9 dagen verlaten. Vrijdag om 6u stappen mijn man en ik op het vliegtuig richting Turkije.
Genieten van zon,zee,strand,lekker eten en van elkaar.

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 14:07
Hanan

wowww cindy ,wat heerlijk meid lekker naar turkij leuk zeg , ik wil ook mee maar echt erg leuk voor jullie meid geniet ermaar van

het valt niet mee nee ziek en voor kids zorgen, voel me dan zoo moe en duizelig

[Laatst gewijzigd door Hanan - 28/05/2008 @ 14:07] - Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 15:09
nefertiti

Hanan lieverd, beterschap meid!

Cindy, heerlijk meid, geniet er maar van.

Wij zijn hier druk bezig met de vakantie voorpret, struinen het hele internet af voor een leuk vakantie huis voor 11 personen in Egypte, valt niet mee, maar wel gezellig samen bezig zo. Geeft ook heerlijk afleiding.

P.S. ik kan 17 juni bij de gyn terecht.

[Laatst gewijzigd door nefertiti - 28/05/2008 @ 15:09] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina