Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/03/2008 @ 17:50 Therese | Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles goed, soms nog wel misselijk maar ik hoef niet meer te spugen, gelukkig maar. Morgen alweer 12 weken en over een week heb ik de derde echo, ben heel erg benieuwd en vind het ook wel spannend, hopelijk is alles nog steeds goed... Heb in ieder geval nieuwe BH's moeten kopen want ik groeide eruit.. Verder pas ik mijn broeken nog wel en ben ik ook nog maar een pondje aangekomen, tot nu toe heel netjes denk ik zo. Tanja alweer 10 kilo afgevallen, knap hoor!! Els, ik duim voor je hoor, hoop echt dat het deze keer gelukt is! Meiden ik denk aan jullie en mail volgende week donderdag na de echo! Veel groetjes van Therese |
| 07/03/2008 @ 19:54 therese | Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie? Bij mij gaat het nog steeds goed gelukkig! Vandaag kreeg ik op het werk last van mijn buik en lage rugpijn, enigzinds ongerust toch de poly gyn gebeld en ik kon meteen terecht. Er is een echo gemaakt en alles was goed! Een kindje met handjes en voetjes, lekker aan het bewegen en een goed kloppend hartje, kortom helemaal opgelucht. Buikklachten waren ook weer weg, waarschijnlijk tgv. het tillen en verplaatsen van zware patienten en het schijnt normaal te zijn dat je soms wat last van een onderbuik kan hebben. Aanstaande woensdag hebben wij een uitgebreide echo en donderdag mag ik naar de verloskundige, maar ik ben nu niet meer onzeker! Veel groetjes en een goed weekend. |
| 17/03/2008 @ 13:30 therese | Hallo meiden, Nog even een berichtje van mij en alles gaat tot nu toe goed! Vorige week een 13 weken echo gehad en alles zat erop en eraan, kindje sliep eerst maar werd wakker toen zij het hartje lieten horen. Het schijnt dan te kietelen, heel grappig. Maar wat is dat een bijzonder mooi moment om zo'n hartje te horen kloppen. Raymond en ik waren wel even emotioneel! De volgende dag voor het eerst naar de verloskundige en toen ook het hartje gehoord, tevens hoorde je een paar keer plop, bleek dat dat een schopje was. Heel wonderlijk allemaal! Het zal nog even duren voordat ik de kleine kan voelen omdat mijn placenta aan de voorkant ligt, ben erg benieuwd naar alle ontwikkelingen. Zo genoeg over mij, hoe gaat het met jullie? Jullie zijn niet uit mijn gedachten hoor! Veel liefs van mij en tot gauw weer!! |
| 31/03/2008 @ 20:01 therese | Hoi Els, Alles gaat goed, soms heb ik ook het idee dat ik toch wat voel "ploppen" in mijn buik. Het lijkt net darmgerommel maar dan plopjes, plofjes en geborrel, heel grappig en bijzonder. En vandaag heb ik de angelsound gekocht, ik kon niet langer meer wachten om het hartje te horen.. Het is niet de bedoeling dat ik dagelijks luister, want zo'n kindje merkt het volgens mij wel. Heb jij dit ook gebruikt tijdens je eerste zwangerschap? Over twee weken mag ik weer naar de VK, en as. woensdag is de eerste les van de zwangerschapsyoga. Ik dacht dat het nog wel even zou duren maar de docente vond deze tijd geschikt. Verder ben ik weer aan het werk in mijn oude ziekenhuis.. en daar ben ik helemaal op mijn plek, het is gewoon een goede keuze geweest om terug te gaan. Momenteel werk ik 28 uur per week en dat is heel goed te doen, geen nachtdiensten meer en als alles goed gaat werk ik tot 4 augustus, tenzij het echt niet gaat.. maar daar ga ik nu nog niet van uit. Hoe gaat het met jullie? Niet de moed opgegeven hoor!! Jullie zijn niet uit mijn gedachten! Heb jij nog wat gehoord van Tanja? Heel veel groetjes van Therese |
| 09/05/2008 @ 20:39 els ![]() | Hallo, Hoe gaat het hier? Therese, lekker genieten van je zwangerschap? Tanja, al meer nieuws? Laat nog es wat van jullie horen hé! Groetjes Elsje |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Wat na 2e miskraam?