< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Twee- en meerlingen » wanneer geslacht kunnen zien op echo

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Twee- en meerlingen
wanneer geslacht kunnen zien op echo
06/02/2007 @ 14:47
trienewiel

Online Status
ik weet dat het een beschamende vraag is voor een tweede zwangerschap (maar mijn geheugen is tijdens een zwangerschap steeds een zeef )

Wij zijn zoooooo nieuwsgierig naar de geslachten van onze twins dat ik me afvroeg wanneer je nu weer juist kan zien op de echo wat het is.... vanaf de hoeveelste maand?

Bedankt voor de tips!
een blozende mama

Link naar deze reactie
06/02/2007 @ 15:36
MIRJAM

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Bij mij was het te zien bij de tweeling op 19 week.(we weten niet wat wat het word maar het was wel te zien) Maar hoor om mij heen ook wel verhalen dat het veel eerder zichtbaar is. Misschien heeft het er mee te maken hoe de kindjes liggen, ik weet dat niet. Maar bij mij was het bij 19 week in elk geval.

En gefeliciteerd met de tweeling!!!

liefs van Mirjam (http://www.2ling.punt.nl)

Link naar deze reactie
09/02/2007 @ 11:42
trienewiel

Online Status
Bedankt hoor Myriam!
Ik ben zo benieuwd.... volgende week wee recho en i!k hoop al dat je het kan zien... :-)

lieve groetjes!

Link naar deze reactie
09/02/2007 @ 11:49
miss roxy

Online Status Bekijk profiel
ik hoop dat ik het ook zo vlug mogelijk weet wat het gaat worden !!

Link naar deze reactie
09/02/2007 @ 13:19
An

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bij mij hebben ze gezien wat het was op 16 weken...

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 10:28
trienewiel

Online Status
volgende week echo..... ik kan niet wachten, zo ongeduldig ben ik.... zouden ze he kunnen zien... toch te gek maar met ons eerste kindje zt ik er echt niet mee in wat het zou zijn maar nu hoop ik echt wel dat er een jongetje bijzit.... vier vrouwen in huis dat gaat er wat over zijn voor mn ventje denk ik :-)

als jullie duimen vrij hebben :-)

Ik zal natuurlijk niet teleurgesteld zijn als het ook meisjes zijn maar je ervaart toch graag beide opvoedigen, niet? Ik toch wel, zeker als je drie kindjes krijgt ipv twee! :-)

lieve groetjes!!

Link naar deze reactie
15/03/2007 @ 10:07
miss roxy

Online Status Bekijk profiel
bij mij heeft de gyne gisteren al 1 geslachtje gezien !!!

maar dat blijft nog lekker een geheimpje !!

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 13:39
trienewiel

halo! Vorige week vrijdag dus echo gehad en jee toch, die kleine snoodaards.... zo fel hun beentjes gekruist houden!! we zullen dus nog een maandje moeten wachten.... er zooo naar uitgekeken maar ik ben al dolgelukkig dat ze mooi op gewicht zijn en goed groeien!! nu 165 gram en 17 centimeter!

Wie kan mag nog een maandje duimen!! Ik hoop in ieder geval dat met jullie ook alles goed is

lieve groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]